Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen lähti kesken kaiken treffeiltä pois kun kuuli että asun vuokralla

Vierailija
02.06.2021 |

Sanoi että oikea mies ei asu 35-vuotiaana kuin omistusasunnossa, jätti juomankin puoliksi juomatta.

Onko nykymeno tosiaan tällasita? Erosin juuri pitkästä suhteesta

Kommentit (193)

Vierailija
141/193 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pas k a puhetta koko aloitus.

Vierailija
142/193 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten vaatimukset vain kasvavat kasvamistaan.

Miehen tulee olla sitä, tätä ja tota...Sekä tietty miljoonaomaisuus nelikymppisenä.

Nainen itse on tietty aina parhaimmillaan juuri sellaisena kuin on, vaikka olisi minkälainen :D

Niin tietenkin, koko maailman laajuinen ja miljardien arvoinen kosmetiikkabisnes perustuu tietenkin juuri sille, että naiset kelpaavat sellaisenaan. Samoin tässäkin keskustelussa on tullut jo monta kertaa ilmi, miten naisen keho voi näyttää miltä vaan ja silti miehet tykkää, ei haittaa vaik ois vähän ylipainoa. Syömishäiröt on nimenomaan nuorille naisille yleinen sairaus ihan vaan sattumalta, ei siksi että naisiin kohdistuisi mitään ulkonäköpaineita ja vaatimuksia. 

On naisilla helppoa kun ei miehet, tai ylipäätään yhteiskunta, vaadi meiltä yhtään mitään! 

(sarkasmia) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/193 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän vuokra-asumisessa ole mitään oudoksuttavaa oli ikä mikä tahansa. Tilanteet muuttuvat jokaisella elämän varrella. Voi olla vaikka avioero takana ja väliaikaisesti asuu yksin. Helpompihan se on saada otettua vuokra-asunto, jos ei tulevaisuuden jatkosuunnitelmatkaan ole varmoja. Vanhempani esimerkiksi miettivät että myisivät omakotitalonsa ja muuttaisivat hetkeksi vuokralle eri kaupunkiin hoitamaan vanhempiaan eli vanhoja ja sairaita isovanhempiani.

En näe vuokra-asumisessa mitään hävettävää vaikka ikää olisi yli 30-vuotta.

Serkkuni, joka opiskelee oikiksessa ja on poliisi pk-seudulla, asuu tyttöystävänsä kanssa vuokralla. Ikää on yli 30-vuotta. Sitten tiedän köyhiä velallisia nuoria, jotka asuvat omistusasunnossa vain koska se tuo hyvää mainetta. Eli turha tuomita asumismuodon perusteella ihmisen älyä/varakkuutta.

Vierailija
144/193 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

HSEn adonis kirjoitti:

Eiköhän tämä ollut trolli. Kukaan normaali kysele treffeillä toisen omaisuus- tai raha-asioista.

Ja epänormaaleja ihmisiä ei ole olemassa?

Vierailija
145/193 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin sinkku, ei minua kiinnostanut, onko miehellä vuokrakoti vai omistusasunto. Kiinnosti, että millainen mies on kyseessä. Kun tapasin aviomieheni, olin vuokralla, kun kodissani oli putkiremontti ja hänellä taas oli kaksi omistusasuntoa, joista toinen oli koti ja toinen vuokralla. 

Aika monella tuntemallani miehellä on ollut omistusasunto 35-vuotiaana, joten sen puolesta ymmärrän, että ap:n treffikumppani voi sellaisesta olettaa. Kun kävin mielessäni ystävieni kumppanit heidän tavatessaan, järjestäen jokaisella miehellä oli jo omistusasunto, yhdellä omakotitalo. Vastaavasti ystäväpiirini naisista taas yhtä lukuun ottamatta on ollut oma koti ja hänen kohdallaan kyse on siitä, ettei juuri sellaista kotia tietyn kadun tietystä kohdasta ole ollut myynnissä. 

Ketjussa puhuttiin naisten arvokkaista autoista. Tässä tulee sokki: lähipiirini naisista kukaan ei omista autoa! Asumme pitkin maata, puolisoilla löytyy kyllä autoja, mutta kukaan ei aja todellakaan niin arvokkaalla autolla kuin jokin 40 000. Joillakin saattaa olla vielä jäljellä asuntovelkaa, kun on muutettu isompaan, mutta järjetöntä pröystäilyä ei piireissäni näy. 

Vierailija
146/193 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain tyhmä asuu vuokralla. Kuka hullu haluaisi heittää rahaa taivaan tuuliin, kun samalla rahalla voi maksaa oman omistusasunnon velkaa pois,  eli kaikki raha jää itselle. 

Ap ei ymmärtänyt naisen pointtia. Nainen ei lähtenyt pois siksi, että ap on köyhä, vaan siksi, että ap on tyhmä.

Samaa mieltä. 5 vuoden asuminen vuokralla 1000€/kk  = 120 000 €!  Muutat pois, tilillä 0€

Omistusasunto 200 000€, maksettua velkaa 100 000 (korot pois). Myyt samalla hinnalla, tilillä 100 000€

1000 €/kk *12 kk *5 v  =  60 000€ / 5v

Muista, että omistusasunnosta maksat myös yhtiövastikkeen, leikisti sanotaan vaikka 300 €/kk, eli maksat itse lainaa 700 €/kk * 12 kk * 5 v = 42 000 € / 5v. Muistetaan myös korko, eli sun 200 000 € lainaasi on 5 v aikana tullut vaikka 1 % korolla lähemmäs 10k lisää lainaa, eli lopulta sulla on voittoa ehkä se 35 000 €. Tämä siis jos sun taloyhtiössä ei ole tullut remontteja maksettavaksi, eikä sulla kämpässä ole esim. jääkaappi hajonnut (jonka vuokrakämpässä maksaa vuokranantaja).

Toki siis kannattaa ostaa, jos hyvän asunnon löytää, mutta joku realismi noihin laskelmiin kuitenkin.

Vierailija
147/193 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuntojen hintaromahdus on tulossa. Eläkeläisiä on 1,6 miljoonaa, työikäisiä on vähemmän. Perikuntien asuntoja tulee pilvin pimein myyntiin eikä kaikki saa lainaa. Lisäksi työpaikkoja menetetään paljon kaupan alalla ja palvelualalla, eläkeläiset on suuri asiakaskunta ja monella heistä isommat tulot kuin nuoremmilla.

Vierailija
148/193 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja eläkkeitä maksetaan 30 miljardia tällä hetkellä, kun työttömyyskorvauksia vain 5 miljardia.

Vierailija
149/193 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että pääsit tyypistä Eroon ja nopeasti👍

Vierailija
150/193 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon kansa aina  lähteny poies, jos mies vuokralla, hyh!

Vierailija
151/193 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! Hän teki juuri niin, kuin häntä neuvoimme tällä palstalla!

Vierailija
152/193 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai nyt sentään kesken treffien, treffithän päättyivät, kun nainen lähti. Ja, teki vielä viisaasti, kun lähti.

Vierailija
153/193 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, 10 vuoden sisällä on moni työttömänä ja asuntolainat päällä.

Taloussanomissa oli jo ennen koronaa, että kaupan alalta loppuu 25000 työpaikkaa 10 vuoden sisällä. Onko myyjillä asuntolainaa?

Vierailija
154/193 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sulle ap tullut mieleen, että nainen käytti tekosyynä vuokralla asumista. She was not that into you ja nyt sait syyn pitää häntä ääliönä, vaikka oikeasti hän piti ehkä Sinua...

Vierailija
155/193 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuokralla asuvakin voi maksaa omistusasuntoa vuokraamalla omaa kalliimpaa omistusasuntoa jossain elämäntilanteessa hyvään vuokrahintaan ulos. Ja vähentää lainan korkoja, remontointikustannuksia tms. verovuoden pääomatuloista ;) asuen itse edullisemmin vuokralla.

Mutta jos nainen on vain quick cash perässä, sietääkin jättää järkevät miehet rauhaan. Onkikoon tussulla rahaa tyhmemmiltä.

Täytyy kyllä olla valtavat vuokratulot siitä omasta poisvuokratusta asunnosta, että niillä pystyy maksamaan sen asunnon vastikkeet, lainat ja vielä sen tarvitsemansa asunnon vuokrakulut.

Toki, jos se omistusasunto on joku ökypaikka Helsingin valiopaikalla ja asuu itse vuokrayksiössä jossain muuttotappiokunnassa.

Vierailija
156/193 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taloussanomissa oli jo ennen koronaa, että kaupan alalta loppuu 25000 työpaikkaa 10 vuoden sisällä. Onko myyjillä asuntolainaa?

Käy niinkuin monella muullakin alalla, että kone vie työt. En käytä koskaan niitä maksa tässä ostokset itte koneita, kun nehän vie ihmisten työpaikat. Samoin tykkään palvelusta kaupassa ja ostan taatusti enemmän, jos saan ohjausta valikoimaan, olen todella huono katsomaan itse ja löytämään kaupassa silleen tarpeellistakaan tavaraa.

Olen samaa mieltä, että kannattaa olla vaan iloinen jos pääsi tuollaisesta ääliöstä heti eroon. Onnea sen oman rakkaimman etsintään. Kyllä kivoja ja fiksuja naisia on sinkkuna vaikka kuinka paljon. Ihan kuin miehiäkin, pitää vaan löytää sopiva itselle.

Vierailija
157/193 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käy niinkuin monella muullakin alalla, että kone vie työt. En käytä koskaan niitä maksa tässä ostokset itte koneita, kun nehän vie ihmisten työpaikat. Samoin tykkään palvelusta kaupassa ja ostan taatusti enemmän, jos saan ohjausta valikoimaan, olen todella huono katsomaan itse ja löytämään kaupassa silleen tarpeellistakaan tavaraa.

Olen samaa mieltä, että kannattaa olla vaan iloinen jos pääsi tuollaisesta ääliöstä heti eroon. Onnea sen oman rakkaimman etsintään. Kyllä kivoja ja fiksuja naisia on sinkkuna vaikka kuinka paljon. Ihan kuin miehiäkin, pitää vaan löytää sopiva itselle.

Itse olen siirtynyt näin korona-aikana käyttämään lisäpalveluita.

Ensin hain valmiiksi kerätyt ostokset noutopisteestä, mutta nykyään tilaan kaiken kotiin. En ole vielä nähnyt kertaakaan, että kone olisi toimittanut tilaustani ja aina sieltä on ihminen soittanut, jos on ollut jotain puutteita ja kysytty haluanko korvaavia tuotteita tilalle.

Aika halvalla saa ostettua itselleen vapaa-aikaa ja työllistän ihmisiä, joten jatkan tätä mahdollisesti myös, kun koronapandemia on enää ikävä muisto.

Vierailija
158/193 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuntojen hintaromahdus on tulossa. Eläkeläisiä on 1,6 miljoonaa, työikäisiä on vähemmän. Perikuntien asuntoja tulee pilvin pimein myyntiin eikä kaikki saa lainaa. Lisäksi työpaikkoja menetetään paljon kaupan alalla ja palvelualalla, eläkeläiset on suuri asiakaskunta ja monella heistä isommat tulot kuin nuoremmilla.

Alapeukuttajalla taitaa olla lainat päällä. Yhtiövastike voi olla 400 perikunnan asunnossa, jota saa maksaa loppuelämän, siihen työpaikan menetys ja omat asuntolainat. Ansiosidonnaista saa puolitoista vuotta ja sen jälkeen työmarkkinatuki 530 netto.

Vierailija
159/193 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alapeukuttajalla taitaa olla lainat päällä. Yhtiövastike voi olla 400 perikunnan asunnossa, jota saa maksaa loppuelämän, siihen työpaikan menetys ja omat asuntolainat. Ansiosidonnaista saa puolitoista vuotta ja sen jälkeen työmarkkinatuki 530 netto.

Taitaa olla vuokraloordeja nuo alapeukuttajat. Kuka enää asuu 10 vuoden päästä vuokralla, jos omistusasuntoja saa puoli-ilmaiseksi?

Vierailija
160/193 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten heräsit

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi