Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen lähti kesken kaiken treffeiltä pois kun kuuli että asun vuokralla

Vierailija
02.06.2021 |

Sanoi että oikea mies ei asu 35-vuotiaana kuin omistusasunnossa, jätti juomankin puoliksi juomatta.

Onko nykymeno tosiaan tällasita? Erosin juuri pitkästä suhteesta

Kommentit (193)

Vierailija
1/193 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kakskymppisillä naisilla on satojen tuhansien asunnot parhailla paikoilla. Isot velat niskassa monella, mutta kun pitää olla.

Vierailija
2/193 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/193 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

120

4/193 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ainakaan ei ole väliä, että asuuko mies vuokralla vai omistusasunnossa. Mutta samanlaiset rahankäyttötottumukset pitäisi olla. Että ei saisi olla pihi mutta ei myöskään tuhlari.

Vierailija
5/193 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap eronnut juuri pitkästä parisuhteesta. Ehkäpä nainen huomasi, että mies hakee paikkaa, johon parkkeerata edullisesti itsensä ja kamansa, eikä nainen ei voi kuvitella, että joku mies muuttaisi naisen omistusasuntoon.

Vierailija
6/193 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä eukko

Vierailija
7/193 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hieno juttu, että naiset alkaa viimein tajuamaan sen, että miehestä ja parisuhteesta kannattaa etsiä hyötyä. Niin miehetkin tekevät, eli tussua, nöyttelypuudeli ja kodinnkone. Mitä miehestä muuta on hyötyä, kuin raha? Kulli vai?

Vierailija
8/193 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö saanut/kysynyt miehen tilanteesta mitään muuta? Tyhmä nainen, jääköön sinkuksi.

Voihan mies asua vuokralla, vaikka sijoituksissa satoja tuhansia euroja/työpaikka määräaikainen ja jatkosta ei varmuutta/matkatyö/eronnut parisuhteesta ja väliaikainen tilanne/omistaa useita sijoitusasuntoja ja asukkaat kustantavat vuokran/tykkää kyseisestä asunnostaan niin paljon, että jatkaa sen vuokran maksamista jne.

Voihan jumaliste: tyhmät miehet naisesta, kun kysytään, mikä hänessä kiinnitti huomiosi = silmät ja kokonaisuus (=tissit).

Tyhmä nainen miehestä: asuu vuokralla.

Vierailija
9/193 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on itse valinnut treffikumppanikai pinnallisen golddiggerin. Mikä naisessa houkutti? Anna mä arvaan- ulkonäkö. Oliko iso tissit ja hyvä perä? Ja nyt sitten tulet tänne saamaan itkupotkurivarit asiasta ja hukkumaan kaikki naiset. Ja muut ulisijat kuorossa komppaa. Hienoa.

Vierailija
10/193 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muijat on kyllä nykyään liikaa vaativia ja pinnallisia paskiaisia

Te miehethän ette onneksi ole. Te kun valitsette naisen gigulillanne.

Vierailija
11/193 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muijat on kyllä nykyään liikaa vaativia ja pinnallisia paskiaisia

Sitten naiset ei ole teitä varten. Vaihtakaa miehiin.

Vierailija
12/193 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia ap menit just ton muijn kanssa treffeille? Oliko se luonne, kun oli niin ihqu ja mukava? Ei , vaan pinnalliset syyt. Ulkonäkö.

Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
13/193 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa hieno juttu, että naiset alkaa viimein tajuamaan sen, että miehestä ja parisuhteesta kannattaa etsiä hyötyä. Niin miehetkin tekevät, eli tussua, nöyttelypuudeli ja kodinnkone. Mitä miehestä muuta on hyötyä, kuin raha? Kulli vai?

Ei kannata yleistää koska ei päde kaikkiin miehiin. Omasta puolestani voin sanoa että haluaisin tietää yhdenkin syyn miksi haluaisin naisen itselleni. Mitä hyötyä naisesta olisi minulle? Ei mitään. Tussua en kaipaa yhtään koska käsi ajaa saman asian. Osaan itse hoitaa kotityöt ja olla kodinkoneena enkä tarvitse ns. näyttelypuudelia.

Vierailija
14/193 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites ap, olisitko itse jäänyt treffeille, jos muija ois kertonut olevansa yh? Tai ois ollut läski? Et olisi. Teillä miehillä saa olla pinnallisia kriteereitä kumppanille, naisilla ei.

Vierailija
15/193 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M26 kirjoitti:

Akkoje kriteerit on pahasti karannu käsistä. Ymmärtäähän sen, et nainen ei hyödy taloudellisesti vuokralla asuvasta miehestä…

En ole kyllä hyötynyt taloudellisesti edes omistusasunnossa asuvasta miehestäni.

Vierailija
16/193 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

Mulle ainakaan ei ole väliä, että asuuko mies vuokralla vai omistusasunnossa. Mutta samanlaiset rahankäyttötottumukset pitäisi olla. Että ei saisi olla pihi mutta ei myöskään tuhlari.

Vaan juuri sellainen kuin sinä haluat? Jatkuvatko nuo vaatimukset muuallekin kuin rahankäyttöön? Onnea etsintöihin!

Vierailija
17/193 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristiina xx kirjoitti:

Vaan juuri sellainen kuin sinä haluat? Jatkuvatko nuo vaatimukset muuallekin kuin rahankäyttöön? Onnea etsintöihin!

Miksei naisella saisi olla vaatimuksia? Järkevää ettei ota ketä tahansa hunsvottia riesaksi

Vierailija
18/193 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristiina xx kirjoitti:

Tietyllä tapaa kiteytit tuossa sen miksi joidenkin kanssa klikkaa paremmin kuin toisten.

Vierailija
19/193 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokralla asuvakin voi maksaa omistusasuntoa vuokraamalla omaa kalliimpaa omistusasuntoa jossain elämäntilanteessa hyvään vuokrahintaan ulos. Ja vähentää lainan korkoja, remontointikustannuksia tms. verovuoden pääomatuloista ;) asuen itse edullisemmin vuokralla.

Mutta jos nainen on vain quick cash perässä, sietääkin jättää järkevät miehet rauhaan. Onkikoon tussulla rahaa tyhmemmiltä.

Vierailija
20/193 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata yleistää koska ei päde kaikkiin miehiin. Omasta puolestani voin sanoa että haluaisin tietää yhdenkin syyn miksi haluaisin naisen itselleni. Mitä hyötyä naisesta olisi minulle? Ei mitään. Tussua en kaipaa yhtään koska käsi ajaa saman asian. Osaan itse hoitaa kotityöt ja olla kodinkoneena enkä tarvitse ns. näyttelypuudelia.

Ei kannata yleistää. Ahaa, eli teitä miehiä ei saa yleistää, mutta naisia saa, kuten tämän ketjun aloitus ja teidän miesten kommentit naisista tässä ketjussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän