Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset, jotka huutaa "taisteluhuudon" aivastaessaan

Vierailija
31.05.2021 |

Jokainen on varmaan joskus kokenut tämän. Normaalisti kun ihminen aivastaa, tulee se tyypillinen "atshuuu" äänähdys, mutta nämä tekee sen täysin liioitellusti: "AAATHSUUU-HAJAAAA!" tai "ÄÄÄÄTSZÄÄÄÄÄ!". Tulee ihan mieleen, että samalla karatehakkaavat jotain tiiliä.
Joo, flunssa tai allergia voi olla rankkaa, muttei sentään tarvi taisteluhuutaa.

Kommentit (461)

Vierailija
381/461 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa on viimepäivinä tullut "ätsiu! Katakatakatakatakatakata kombs" -aivastuksia.

Pää toimii jotain omia aivastuksen aikana.

Vierailija
382/461 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

maskia käyttämätön rokottamaton juntti on tullut kaupunkiin lääkäriin. pitäisi lopettaa jo kaupunkin rajalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/461 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies myös huutoaivastaa, voi päivää mikä ääni! Niistää myös nenänsä aina silleen olen elefantti -tyyliin, TRÖÖÖÖÖT. Ärsyttää päivä päivältä enemmän ja ongelmia on suhteessa kyllä muutenkin, mutta kovina aivastuspäivinä just nää yliimitoitetut äänet pistää miettimään, jaksanko asua samassa taloudessa.

Vierailija
384/461 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä huudan kuulemma "PUTA!"Kun aivastan.

Vierailija
385/461 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla ettei vois olla karjumatta kun aivastaa. Aivan kiusalla särkee toisten korvat. Näitä aina välillä kuulee, ehkä vanhemmassa väestössä tavallisempaa. Mistä lie johtuu

Vierailija
386/461 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kissat ja koira luikkivat kauhuissaan pakoon kun mieheni aivastaa.

Vierailija
387/461 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nämä huutoaivastajat vaan hakee huomiota....tälläKIN asialla.

Vierailija
388/461 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nämä huutoaivastajat vaan hakee huomiota....tälläKIN asialla.

Minäkin huutoaivastan ja asun yksin.

Ei se mitään huomion hakua ole.

Vierailija
389/461 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän siitä väkisinkin lähtee jotain ääntä, vähintään se ilman purkautuminen. Useimmilla siinä on mukana muutakin ääntä. Se on ihan luonnostaan lähtevä asia, kuin vaikkapa tapa nauraa.

Luuleeko joku ihan tosissaan, että ihmiset lisäävät keinotekoisia efektejä aivasteluunsa? Ikävää jos olette niin heikkohermoisia että äänet pelottavat teitä, mutta se on teidän ongelmanne.

Vierailija
390/461 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä nyt tuli semmoinen kuva, että se kova ääni muka tehdään tahalteen. Olenko väärässä? Itse aivastelen paljon allergioden takia ja ainoa milloin joudun editoimaan luontaista aivastuksen voimakkuutta, on esimerkiksi julkinen liikenne, julkiset paikat muutenkin ja silloin kun puoliso nukkuu. Ja kyllä, aivastan todella lujaa luonnollisesti ja olen myös kuullut siitä. 

Vierailija
391/461 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille ei voi mitään.

Vierailija
392/461 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

V 2020 kun korona alkoi ja olin metron portaita menossa metroon ja ruli hemmetin kova aivastus. Pariskunta kääntyi katsomaan n ehkä 10 meyrin päästä niin huusin ettei oo koronaa.

Vierailija
393/461 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se pännii tietenkin kun nenä kutiaa. Joskus itsekin tirskahdan oikein nätisti, joskus kutitus jo hatuttaa siinä vaiheessa kun aivastus tulee niin että pääsee kunnon "voi per***etSHHIGGRAAAAHHHH. Tai jos niistä ei ole tulla loppua ollenkaan. Sitten vasta onkin ilo irti kun kutittaa nenää ja on tulollaan mutta ei. Sinne se jonnekin meni, vähän niin kuin keskeytetty tiedätte kai mikä ;).

Vierailija
394/461 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivastuksessa on vissiin sen verran voimaa ja painetta, että ei kannattaisi pidätelläkään, katkeaa vielä joku verisuoni jos pidättää.

Vierailija
395/461 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jotkut taas ei osaa aivastaa, ne pitää suun kiinni. kummallista.

Voi tulla korvavammat sellaisesta. Paine kulkee tiehyitä pitkin korviin. Kalvot voivat puhjeta.

Vierailija
396/461 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun isä on just näitä.

Vihaan sitä niin paljon.

Plus niitä aivastuksia tulee noin viisi peräkkäin ja jokaisen aivastuksen jälkeen se sanoo ohoh, nonniin tms.

Ja lopuksi piiiiiitkä tyhjä niisto paperiin.

Ja voivoi.

Alan vakuuttua tän esimerkin jälkeen jonkun esittämästä teoriasta aivastamisen ja orgasmin korrelaatiosta 😂 (vaikka en ole isääsi tietääkseni hässinytkään)

Kannattaa kokeilla olemisen yhteydessä kutittaa nenää esim.höyhenellä. Aivastus ja orggu samanaikaisesti voisi olla mahtava elämys.

Vierailija
397/461 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sille ei voi mitään.

Kyllä sille voi ja täytyy voida.

Sikainfluenssan ollessa vaarana, osastollani opastettiin aivastamaan hihaan (työvaatteeseen siis). Taito on ollut koronankin aikana tarpeen.

Kotona yksin ollessa aivastan raikuvasti, siksi että kerrostalon yläkerran naapuri tekee niin ja haluan antaa hänelle ja rouvalleen tiedoksi, että ymmärtäisivät sen kuuluvan naapureihin.

Vierailija
398/461 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemukseni mukaan kaikkein hiljaisimmat ihmiset aivastavat äänekkäimmin.

Vierailija
399/461 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sille ei voi mitään.

Kyllä sille voi. Kuten ketjussa todettu aivastaa hihaan. Hiha on sordino eikä tukahduta ilman kulkua.

Vierailija
400/461 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä huutoaivastan ja pieraisen yhtä aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi