Ihmiset, jotka huutaa "taisteluhuudon" aivastaessaan
Jokainen on varmaan joskus kokenut tämän. Normaalisti kun ihminen aivastaa, tulee se tyypillinen "atshuuu" äänähdys, mutta nämä tekee sen täysin liioitellusti: "AAATHSUUU-HAJAAAA!" tai "ÄÄÄÄTSZÄÄÄÄÄ!". Tulee ihan mieleen, että samalla karatehakkaavat jotain tiiliä.
Joo, flunssa tai allergia voi olla rankkaa, muttei sentään tarvi taisteluhuutaa.
Kommentit (461)
Vierailija kirjoitti:
Mun isä on just näitä.
Vihaan sitä niin paljon.
Plus niitä aivastuksia tulee noin viisi peräkkäin ja jokaisen aivastuksen jälkeen se sanoo ohoh, nonniin tms.
Ja lopuksi piiiiiitkä tyhjä niisto paperiin.
Ja voivoi.
Alan vakuuttua tän esimerkin jälkeen jonkun esittämästä teoriasta aivastamisen ja orgasmin korrelaatiosta 😂 (vaikka en ole isääsi tietääkseni hässinytkään)
En huutoaivasta, mutta minulla tulee aina kiva määrä räkää ja sylkeä ulos sen mukana. Eli jos ei ehdi ottaa nenäliinaa tms. siihen, niin kämmen ja naama on täynnä räkää ja sylkeä. Inhoan tätä. Miten ihmeessä jotkut osaavat aivastaa siististi? Olen kateellinen.
Välillä, jos on pakko, onnistun pakottamaan aivastuksen sisälle päin, eli mitään ei tule ulos, ja äänikin on pieni "tsih" mutta ei se aina onnistu. Ja silloinkin pitää puristaa suu tiukasti kiinni, ja nyrpistää nenää.
Kunnon huutoaivastus pistää limat liikkeelle ja sen jälkeen ei ruoho siinä enää kasva.
ÄÄÄÄÄSH!!!
Puoliso päästää semmoisen järjettömän haaaaa-kummmm, koska yrittää muka pidättää sitä. Hyvin ärsyttävää.
Mun miehen aivastus, ensin aivan järrrrkyttävä karjaisu ja samaan syssyyn prrrkele!!
Järjestetäänkö aivaztuskisa, oikein kansainvälinen. Päästäisiinkö maailmankartalle?
Olisin siinä kisassa melko hyvä.
Vierailija kirjoitti:
En huutoaivasta, mutta minulla tulee aina kiva määrä räkää ja sylkeä ulos sen mukana. Eli jos ei ehdi ottaa nenäliinaa tms. siihen, niin kämmen ja naama on täynnä räkää ja sylkeä. Inhoan tätä. Miten ihmeessä jotkut osaavat aivastaa siististi? Olen kateellinen.
Välillä, jos on pakko, onnistun pakottamaan aivastuksen sisälle päin, eli mitään ei tule ulos, ja äänikin on pieni "tsih" mutta ei se aina onnistu. Ja silloinkin pitää puristaa suu tiukasti kiinni, ja nyrpistää nenää.
Hah, täällä sama. Lisäksi tulee huutoaivastukset (ei, sille ei voi mitään) ja vieläpä vähintään 3-4 krt putkeen. Ja aivastelen päivittäin. Onneksi asun ok-talossa!
Tuo on pakko tehdä sillä jos pidättelee aivastusta niin joka kerta päästä katkeaa pieni verisuoni!
Huutamalla se aivastus tulee paremmin ulos rikkomatta verisuonta! :o Tuo käytiin joskus jenkkidokkarissa läpi että onko myytti vai ei mutta kyllä se oli totta! Jenkeissä asuessani näin. Neurologit näytti magneettikuviakin päästä!
kuulun huutoaivastajiin, en kuitenkaan aina mutta erityisesti nyt allergia aikana. Herättää ihmetystä, en voi sille mitään, paitsi voin yrittää vaimentaa aivastamalla maskiin/paperiin. Mutta yksi erittäin voimakas aivajasta näin ulkomailla, kuului monen korttelin päähän jonkun aivastus se oli joku mies aivan kuin suuri karjaisu oli se aivastus ja sellaista en ole ikinä ennen kuullut se tuntui korvissa.
Mä törmäsin tähän ketjuun jokunen aika sitten, päätin seuraavan aivastuksen kohdalla kokeilla ja vau, siihen jää koukkuun. Nykyään aivastan vallan näitä taisteluhuuto-aivastuksia :D
akkunat helisee ja tanner tärähtää
Apua, miten ne ääntelee koronatestauksessa....
Joo oma mies tekee tätä.
En voi ymmärtää miksi siihen aivastuksen perään pitää tehdä äänitehoste. Aivastaa myös niin kovalla yliäänellä, että en ymmärrä miksi ei voi aivastaa vaikka hihaan niin ääni vaimenisi
Banzai! kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan höpöä ettei vaan voi sille mitään. Aivastan itse suu kiinni, ei lennä pärskeitä tai kuulu mylvintää.
Onnea!
Olemme kuitenkin yksilöitä. Sinulla on oma nenäsi, suusi, nenäontelosi ja muut ruumiin osasi. Pierukin tulee eri ihmisistä toisistaan eriävillä äänillä. Jotkut suhuttavat, kuten varmaan juuri sinä, toiset taas räjäyttävät pöntön. Onpa niitäkin, joiden pierun paljastaa pelkkä haju, eikä ole kuulunut pihaustakaan.
Erilaisuus on rikkautta!
Hih. Tuosta pieremisestä tulikin mieleeni: Isäni pierut eivät yleensä haise mutta ne ovat hyvin vivahteikkaita! Musiikkitermein koloratuuri-iloittelua. Aiheuttavat yleensä kovasti hilpeyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen (nainen) kiroilija-aivastaja. Saatan aivastella kymmeniä kertoja puolen tunnin sisällä ja se on todella raivostuttavaa. Ei auta nenäkannuhuuhtelukaan.
Aivastan siis näin: Aa--joko se pherkele daas alkhaa(hyvin nopeasti lausuttuna)--tsiuh--shaatana--aatsiuh--pherkele---haatsuh--vhoi jubalauta--aatshih--vittulan väki...jne.
Mieheni on höpötys-aivastaja(hän aivastaa harvoin): ÄähhHÖÖtsiböbö! ÄÄÄshäsäsä!
Ja lisäksi: ÄSSiiiperse! ÄHässiiipipillu!
Hän keksii siis ihan keksimällä noita aivastus-repliikkejä elävöittämään tapahtumaa sekä käyttää ns. tuhmia sanoja omaksi, ja no, minunkin ilokseni.
Vielä muutama ääni-muisto ex-miehistä: Toinen päästi intiimihetken huippukohdassa kontra-tenorimaisen kiljaisun: HUAAAAH! Vokaalit olivat hyvin kapeita ja huuto kohosi loppuhönkäyksen kohdalla todella korkealle sävelasteikossa. Viinilasit säröilivät.
Ja ex-ex-mies oli huuto-kusija: Esim. dagen efter-aamuina hän virtsatessaan lasketteli samalla peräilmaa ja kommentoi joka turausta näin: (pieru) OOH! (pieru) JESS! (pieru) HIENOO! (pieru) AAAHH!(pieru) NONIIN!
Kiitos tästä ketjusta.
Lainaan tässä nyt omaa kommenttiani. Joku oli möksähtänyt ja laittanut alapeukun. Hänelle lohduksi, että me nykyiset aivastelijat elämme kahdestaan omakotitalossa ilman läheisiäkään naapureita. Meillä kummallakaan ei ole lapsia tai muita samassa taloudessa asuvia ihmisiä.
Kiroilu-freudilainenlipsahdus-höpötys-aivastelumme ei siis häiritse ketään. Olemme muutenkin erakkoja.
Ja...taidamme olla myös melko kovia pieremään. Lisäksi saatamme soittaa Led Zeppeliiniä OR-kaiuttimista kovalla äänenvoimakkuudella.
Anteeksi ja sov sött.
P. S. Vielä kerran kiitän tätä ketjun aloittajaa. Useat kommentit äänikuvailuineen olivat niin mainioita, että piti oikein itsekin kokeilla. Katselin tätä ketjua yöllä, jolloin puoliso ( se freu.lips.höp.aivast) nukkui ja oli vaikeata pidättää naurua.
Tuli kyllä turskahduksia joita yritin peittää rykäisyllä tai kissalle haastelemisella.
Olemme 58-vuotiaita.
Kuulostatte herttaisilta! T. Isäni on koloratuuri-pierijä
Vierailija kirjoitti:
jotkut taas ei osaa aivastaa, ne pitää suun kiinni. kummallista.
Jotku ei osaa nauraa, se näyttää koomiselta. Yks tyyppi jonka tiedän heiluttaa vaan olkapäitään ylös ja alas ja hengittää kuuluvasti sisäänpäin.
Minä vihaan näitä ”huutoaivastajia”👿