Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset, jotka huutaa "taisteluhuudon" aivastaessaan

Vierailija
31.05.2021 |

Jokainen on varmaan joskus kokenut tämän. Normaalisti kun ihminen aivastaa, tulee se tyypillinen "atshuuu" äänähdys, mutta nämä tekee sen täysin liioitellusti: "AAATHSUUU-HAJAAAA!" tai "ÄÄÄÄTSZÄÄÄÄÄ!". Tulee ihan mieleen, että samalla karatehakkaavat jotain tiiliä.
Joo, flunssa tai allergia voi olla rankkaa, muttei sentään tarvi taisteluhuutaa.

Kommentit (461)

Vierailija
421/461 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivastuksen pidättäminen on vaarallista, siitä voi seurata aivoverenvuodosta lähtien vakavia komplikaatioita. Kannatan siis äänekästä aivastusta ja kotona ollessani annan palaa - kylillä taas hieman hienostuneempi äännähdys :D

No sepä just että ilmeisesti osa ihmisistä ainakin pystyy säätelemään sitä äänenvoimakkuutta. Siksi ärsyttääkin kuunnella kotona näitä korvat lukkoon lyöviä aivastuksia, kun voisi aivastaa hiljempaakin, mutta ei vaan viitsi. Kiva sitten säikäytellä kissaa jne. On joo niin miehekästä että. Sanoin kerran miehelle, että kyllä minäkin varmaan voisin aivastaa vaikka miten karjuen, täytyypä joskus kokeilla. 

Vierailija
422/461 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nämä huutoaivastajat vaan hakee huomiota....tälläKIN asialla.

Minäkin huutoaivastan ja asun yksin.

Ei se mitään huomion hakua ole.

Helpotustahan aivastelu tuottaa. Itekin asun yksin ja huutoaivastan monta kertaa peräjälkeen ja väliin mahtuu mojova pierukin joskus. Mitä väliä kun kukaan ei kuule ok-talossa. Jos kuulen joskus ulkona tai jossain jonkun huutoaivastavan niin minua ainakin alkaa naurattaa, en ole koskaan asiasta ollut häiriintynyt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/461 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tulee tuollainen taisteluhuuto, olen yrittänyt sievästi vaan ei onnistu. Toisaalta onko se pieni sievä stiuh edes aivastus.

Vierailija
424/461 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai stana, mä nauran näitä täällä vedet silmissä 😀 mutta myönnetään, WWAAASSSHHIII!! x2 vähintään

Vierailija
425/461 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄTSHIIIIIKUNSAIS

Vierailija
426/461 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tarkastaa, olenko jo kirjoittanut tähän ketjuun, mutta en löytänyt omaa kommenttiani. Joudun kumoamaan orgasmikorrelaatioteorian: mun miehellä on huutoaivastus, huutohaukotus ja huuto-oksennus, mutta ei huuto-orgasmia.

Vierailija
427/461 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimakkuutta ei kyllä pysty säätelemään. Jos voimalla lähtee kyllä siitä äänikin tulee.

Vierailija
428/461 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei tee sellaista.

Vierailija
429/461 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aivastin äsken ja tuli sellainen "Kiahoo!" aivastus. Mä oon aina kuvitellut että aivastukseni on ätsiu, mutta äskösen perusteella se on "kiahoo!"

Vierailija
430/461 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuto lieventää tuntemusta kun aivastaa.

Ihan sama juttu kun teloo itseään ja jos huutaa niin kipu lieventyy.

Vierailija
431/461 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetaan myös nimellä dad sneeze. Isäni oli tällainen aivastelija, ja valitettavasti olen perinyt isäni taisteluhuudon. Ainut tapa estää tämä huuto on tukkimalla nenä siten, että aivastusta ei tule ollenkaan.

Vierailija
432/461 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makoilin kerran sängyllä selälläni, pieretti ja tuli niin kova pieru että sängyn jouset jäi soimaan, kuului semmoinen PRUMMMMmmmmm....

Nauratti enemmän kuin on kohtuullista xD

Vierailija
433/461 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä huutoaivastan (sori siitä) siksi, koska muuten minulta tulee helposti verta nokasta.

Olen yrittänyt aivastella sirosti pidätellen, mutta AINA alkaa verensyöksy, jota on vielä inhottavampaa tyrehdyttää, kuin huutoaivastaa.

Vierailija
434/461 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kissat ja koira luikkivat kauhuissaan pakoon kun mieheni aivastaa.

Tänään isäni huutoaivasti ja koira oli hänen vieressään sohvalla. Koira ei hievahtanutkaan siitä kovasta aivastuksesta. Brasilianterrieri kyseessä.

Vierailija
435/461 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä ketjusta! Parhaat naurut aikoihin. Toivoo huutonauraja, huutoaivastaja, huuto-oksentaja, sammakkohikkaaja...

Vierailija
436/461 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, Apua! Olen lukenut sängyssäni salaa peiton alla tätä viestiketjua tänä aamuna ja yrittänyt pidätellä nauruntyrskähdykdiä niin, että silmistä vesi lentää!! Mieheni nukkui vielä äsken enkä halunnut hänen heräävän siihen naurunpidättelyyn. Kun hän heräsi, niin kerroin tästä.

Kiitos ketjun aloittajalle aikoinaan ja kiitokset kaikille kommentoijille!

Päivä alkoi hauskasti ja erikoisesti tämän parissa - ja oikein hyvä niin ;)

Erittäin mukavaa Uutta Vuotta kaikille, edustatte sitten ihan mitä em. ryhmää tahansa ;) & ;))

Vierailija
437/461 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nämä huutoaivastajat vaan hakee huomiota....tälläKIN asialla.

Minäkin huutoaivastan ja asun yksin.

Ei se mitään huomion hakua ole.

Sama. Ennemminkin muiden läsnäollessa koetan pitää ääntä kurissa, kotona aivasta täysiä.

Vierailija
438/461 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilastojen mukaan ne, jotka ei karju, menehtyy jossain vaiheessa elämää.

Vierailija
439/461 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla huutoaivastajilla sitä samaa, että kun tulee oikeen paineella äänekäs pieru niin samalla pääsee kovaan ääneen huuto "ai sssaaaaaaaaaatana!"?

Vierailija
440/461 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on taas kyse siitä, että naiset on kateellisia miehille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi