Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset, jotka huutaa "taisteluhuudon" aivastaessaan

Vierailija
31.05.2021 |

Jokainen on varmaan joskus kokenut tämän. Normaalisti kun ihminen aivastaa, tulee se tyypillinen "atshuuu" äänähdys, mutta nämä tekee sen täysin liioitellusti: "AAATHSUUU-HAJAAAA!" tai "ÄÄÄÄTSZÄÄÄÄÄ!". Tulee ihan mieleen, että samalla karatehakkaavat jotain tiiliä.
Joo, flunssa tai allergia voi olla rankkaa, muttei sentään tarvi taisteluhuutaa.

Kommentit (461)

Vierailija
21/461 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on juuri tuollainen taisteluaivastaja. Ei voi normaalisti aivastaa vaan pitää lisätä siihen perään joku HUIJJAKKAA tai HHJAHAS karjahtaen.

Vierailija
22/461 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun isä on just näitä.

Vihaan sitä niin paljon.

Plus niitä aivastuksia tulee noin viisi peräkkäin ja jokaisen aivastuksen jälkeen se sanoo ”ohoh”, ”nonniin” tms.

Ja lopuksi piiiiiitkä tyhjä niisto paperiin.

Ja ”voivoi”.

:D Ihana. Jotenkin hellyttävää, että itse vielä sitten kommentoi niitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/461 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aivastan niin että kuuluu vaan se Tsshhh mikä aivastuksesta luonnollisesti tulee. Tai atsiuh tms. Ei sieltä äänihuulista kuitenkaan tule mitään erikseen. Näillä huutoaivastajilla tulee ja kyllä sille voisi jotain.

Vierailija
24/461 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on heille show. Tekevät tahallaan. Yksi jo myönsi.

Vierailija
25/461 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh. Jostain olen lukenut, että se miten aivastus "ilmaistaan" korreloi jotenkin orgasmin intensiteetin kanssa. Että silloin tulisi samanlainen huuto tai sitten vaitelias huokaus. 

Eli taisteluhuuto huudetaan myös orgasmin yhteydessä? AAAAAHH-HAJAAA!

Vierailija
26/461 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläpä on naapurissa sen huutoaivastelijan lisäksi taisteluhaukottelija. Ihmettelin pitkään, mikä vajaamielinen mölinä jostain kuuluu, kunnes tajusin että naapuri haukottelee. Se on sellainen "HUUUUÖÖÖÖÄÄÄÄHHGGGGF!"

Mieheni harrastaa myös tätä. Ollaankohan naapureita...

t. 21

Vierailija
27/461 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin mies on tuollainen. Rakensivat jo 4 vuotta sitten, enkä vieläkään ole tottunut. aivastushuuto kajahtaa helposti ruohoneikkurin, moottorisahan ja tietä lanaavan traktorinkin yli.

Säikähdän joka kerran, en tiedä, miten naapuria kannattaisi huomauttaa.

Vierailija
28/461 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ärsyttää aivastelu niin paljon, että ei-julkisilla paikoilla karjun huolella.

Haluan saada mokoman käsiteltyä niin sukkelaan kuin mahdollista. En toki päivittele/taivastele suomifilmityyliin efter.

Ymmärrän myös ulkopuolisen ärsytyksen/huvituksen, mikäli sattuisi kuulokantamalle. Lisää p4skaa housuun vaan, eniveis.

Vierailija
29/461 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolompaa sellainen tyttömäinen atthiuuu. Tästä on kai tehty ihan tutkimuksiakin, että itsevarmat ihmiset aivastavat kovempaa ja nämä pidättelevät häpeävät itseään. 

Vierailija
30/461 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä taitaa olla miesten juttu. Ei heti tule mieleen yhtään naista, jolta olisi kyseinen taisteluhuuto kuulunut. Sen sijaan miehistä tulee heti mieleen useampia, esim. isäni.

Vierailija
31/461 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri huutoaivastaa niin, että kuuluu tänne saakka, vaikka välissämme on vielä yksi asunto.

Vierailija
32/461 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nolompaa sellainen tyttömäinen atthiuuu. Tästä on kai tehty ihan tutkimuksiakin, että itsevarmat ihmiset aivastavat kovempaa ja nämä pidättelevät häpeävät itseään. 

Olisi kyllä mielenkiintoista nähdä tämä tieteellinen tutkimus, jossa kerrotaan että taisteluaivastajat ovat vaan itsevarmoja ja muut aivastajat häpeävät itseään. :D

Vierailija
33/461 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin setä huutoaivastaa aina, niin minä olen alkanut tehdä samaa.

N27

Vierailija
34/461 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo tää: HUUTOAIVASTUS! En ymmärrä miksi ne tekee sitä. Mieheltä joskus kysyin eikä osannut vastata.

Ehkä pointti on säikäyttää flunssa tiehensä?

Vierailija
35/461 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä taitaa olla miesten juttu. Ei heti tule mieleen yhtään naista, jolta olisi kyseinen taisteluhuuto kuulunut. Sen sijaan miehistä tulee heti mieleen useampia, esim. isäni.

Jaa, mulle tulee heti mieleen yksi nainen, äitini, joka aivastelee hyvinkin äänekkäästi ja dramaattisesti, taisteluhuutoa hyvinkin.

Vierailija
36/461 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minullakin tulee joskus näitä. Joskus tuttavan koira säikähti, ei kummempaa.

Vierailija
37/461 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurin setä huutoaivastaa aina, niin minä olen alkanut tehdä samaa.

N27

Eli nainenkin voi oppia tämän?

Vierailija
38/461 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun isä on just näitä.

Vihaan sitä niin paljon.

Plus niitä aivastuksia tulee noin viisi peräkkäin ja jokaisen aivastuksen jälkeen se sanoo ”ohoh”, ”nonniin” tms.

Ja lopuksi piiiiiitkä tyhjä niisto paperiin.

Ja ”voivoi”.

Minun isäni taas ei pidä juurikaan mitään ääntä aivastaessaan. Hän opetteli jo lapsena jossain määrin pidättelemään aivastusta koska hänestä tuntuu, että silmät lähtevät päästä jos hän aivastaa kunnolla.

Vierailija
39/461 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni ärsyttää aivastelu niin paljon, että ei-julkisilla paikoilla karjun huolella.

Haluan saada mokoman käsiteltyä niin sukkelaan kuin mahdollista. En toki päivittele/taivastele suomifilmityyliin efter.

Ymmärrän myös ulkopuolisen ärsytyksen/huvituksen, mikäli sattuisi kuulokantamalle. Lisää p4skaa housuun vaan, eniveis.

Sama. Se on vaan niin ärsyttävää aivastella monta kertaa joka päivä, että välillä puran ärsytystä huutamalla samalla. Mutta tätä teen vain yksin kotona, en muiden kuullen.

Vierailija
40/461 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni on huutoaivastaja. Veljeni taas on norsuntrööttäysniistäjä, aivan hirveä torven törähdys joka kerta.

Minulla on erittäin kovaääninen hikka. En voi sille mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi