Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset, jotka huutaa "taisteluhuudon" aivastaessaan

Vierailija
31.05.2021 |

Jokainen on varmaan joskus kokenut tämän. Normaalisti kun ihminen aivastaa, tulee se tyypillinen "atshuuu" äänähdys, mutta nämä tekee sen täysin liioitellusti: "AAATHSUUU-HAJAAAA!" tai "ÄÄÄÄTSZÄÄÄÄÄ!". Tulee ihan mieleen, että samalla karatehakkaavat jotain tiiliä.
Joo, flunssa tai allergia voi olla rankkaa, muttei sentään tarvi taisteluhuutaa.

Kommentit (461)

Vierailija
41/461 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naapurin setä huutoaivastaa aina, niin minä olen alkanut tehdä samaa.

N27

Eli nainenkin voi oppia tämän?

Kyllä. Itse asiassa aika vapauttavaa kun julkisesti pitää aivastaa hyvin naisellisesti ja siististi, niin kotona saa päästää kunnon karjaisun.

Vierailija
42/461 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minullakin tulee joskus näitä. Joskus tuttavan koira säikähti, ei kummempaa.

Tämä.

Täytyy yrittää pidätellä aivastusta, kunnes ei ole koiria lähettyvillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/461 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahataudissa ei uskalla aivastaa paitsi pöntöllä istuessa.

Vierailija
44/461 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni aivastus tulee aina pitkänä sarjana, joissa viimeiset voivat olla aika kovaäänisiä, mutta eivät mitään karjaisuja kuitenkaan. Muistuttaa enemmän yskimistä ja on varmaan helppo kuvitella, että tällä aivastusominaisuudella bussissa on näinä korona-aikoina aika tukala olla.

Onneksi osaan pidättää painamalla sieraimet umpeen.

Aivastus taitaa olla aika yksilöllinen asia. Mutta jos joku tosiaan haluaa oikein korostaa, onnistuuhan se tekemällä asiasta numero.

Vierailija
45/461 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tahallani huutoaivasta, mutta se on helkkarin kovaääninen. Enkä oikeasti voi sille mitään! Mä oon koko ikäni yrittänyt opetella aivastamaan sievästi, mutta kun ei onnistu niin ei onnistu.

Hikka on mulla myös todella kuuluva ja kuulostaa joltain sammakolta. Lapsena sain arestia kun "pelleilin ruokapöydässä". Mulla oli vaan hikka. :(

Vierailija
46/461 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun isä on just näitä.

Vihaan sitä niin paljon.

Plus niitä aivastuksia tulee noin viisi peräkkäin ja jokaisen aivastuksen jälkeen se sanoo ”ohoh”, ”nonniin” tms.

Ja lopuksi piiiiiitkä tyhjä niisto paperiin.

Ja ”voivoi”.

Minun isäni taas ei pidä juurikaan mitään ääntä aivastaessaan. Hän opetteli jo lapsena jossain määrin pidättelemään aivastusta koska hänestä tuntuu, että silmät lähtevät päästä jos hän aivastaa kunnolla.

Kaverin isä puolestaan saarnasi meille lapsena,  ettei aivastusta saa koskaan pidättää, koska se on jotenkin epäterveellistä. 

Ehkä optimi kultainen keskitie, ei kurkku suorana karjumista muttei pidättämistäkään.

Vierailija
47/461 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverini, vanhempi mies, sanoo aivastaessaan jotain tyyliin "hatsunmaija". Siis aina. Ja aivastelee tietysti aivan huolettomasti, ei puhettakaan että pärskisi paperiin tai hihaansa.

Vierailija
48/461 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on vain hyvä jos lähtee kova ääni niin ei jää huomaamatta se tappavan aerosolin eritys.

Vierailija
49/461 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaverini, vanhempi mies, sanoo aivastaessaan jotain tyyliin "hatsunmaija". Siis aina. Ja aivastelee tietysti aivan huolettomasti, ei puhettakaan että pärskisi paperiin tai hihaansa.

Ehkä se sai flunssan tältä Maijalta?

Vierailija
50/461 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan sortua huutoaivastamiseen. Se vaan tulee eikä mitään voi. Jos tulee tsih niin ei se helpota ollenkaan vaan siitä tulee sarja. Yleensä aivastan noin neljä huutoaivastusta. ja parempi  kuin kymmenen tshihhiä. Talonyhtiössä on toinenkin huutoaivastaja nyt ollu kyllä hiljaa. Oliko se joku Australialaismies joka yritti aivastaa suu kiinni. No tärykalvot repes ja joutu lääkäriin. Vai olikohan jotain vielä pahempaa? Joten jos aivastuttaa..niin antaa tulla, 

Vierailija
51/461 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa taisteluaivastaja? No en ole saanut yhtään lautaa poikki tai vihollista kumoon vaikka välillä tuleekin kovaääninen aivastus. Ehkä tätä pitäisi harjoitella lisää?

Vierailija
52/461 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän on vain hyvä jos lähtee kova ääni niin ei jää huomaamatta se tappavan aerosolin eritys.

Kunhan korona loppuu, niin ei se aerosoli enää ole niin tappavaa. Saadaan taas ihan normaalit kausiflunssat ja norot jylläämään. Ja voihan se aivastus olla pelkkää allergiaakin.

Vierailija
53/461 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on taisteluhuutoaivastus. Ja perään aina joku huudahdus "SILLÄ LAILLA!", "NO PERKELE!", "JA VIELÄ!", "AI SAATANA".

Vierailija
54/461 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee kova aivastus luonnostaan. Olen yrittänyt aivastaa hiljaa mutat ei vaan onnistu.

Vierailija
55/461 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä hepuli mulle tuli, mutta olen täällä hihitellyt näille mielikuville vedet silmissä.

Vierailija
56/461 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri taisteluaivastelee monta kertaa päivässä. Miten voikin vuoden ympäri noin aivastuttaa.

Vierailija
57/461 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on taisteluhuutoaivastus. Ja perään aina joku huudahdus "SILLÄ LAILLA!", "NO PERKELE!", "JA VIELÄ!", "AI SAATANA".

Ja täällä sitten porukka tekee ketjuja, että mitä se naapuri oikein mölyää ja huutaa itsekseen.

Vierailija
58/461 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapuri taisteluaivastelee monta kertaa päivässä. Miten voikin vuoden ympäri noin aivastuttaa.

Itseäni aivastuttaa esim, jos aurinko paistaa silmiin. Toki muutkin syyt aiheuttaa, mutta tuo aiheuttaa hitosti aivastuksia.

Vierailija
59/461 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se huuto rentouttaa.   Mulla aivastuksia tulee rintakehän ihaskipujen takia.   Tuntuu ihan karseelta jos aivastus jää vajaaksi.

Vierailija
60/461 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on opittu juttu tuo kovaa aivastaminen, siitä voi oppia poiskin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi