Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin törsäät ja mihin et?

Vierailija
21.08.2024 |

Minä laitan rahaa: pyöräilyyn, kosmetologille, kasvisruokaan, ulkomaanmatkoihin, vaatteisiin, kirjoihin, kampaajaan, rahastoihin, sisustukseen, puutarhaan ja tee-se-itse nikkarointiin.

En laita rahaa: ravintolat, kiinakrääsä, meikit, kotimaanmatkat, autoiluun, alkoholiin, karkkiin tai muihin herkkuihin, lemmikeihin, suoratoistoihin, elektroniikkaan, tekoripsiin tai rusketuksiin, asusteisiin, elokuviin, lapsiin. 

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkoihin, ruokaravintoloihin, elämyksiin, viihde-elektroniikkaan. En laita rahaa arvokoruihin, merkkivaatteisiin, autoiluun, makeisiin tai muihin herkkuihin.

Vierailija
2/16 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törsään ihonhoitotuotteisiin ja ruokaan. Mihinkään muuhun ei ole varaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpas ap upea ja hieno lumihiutale.

Vierailija
4/16 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletpas ap upea ja hieno lumihiutale.

Miksi? Ihan normi-ihminen. 

Vierailija
5/16 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki voisivat kuluttaa vähemmän tavaraan ja enemmän palveluihin. Jäisi rahat kotimaahan. 

Vierailija
6/16 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoa ei kannata olla, jos ei ole ihan pakko. Kamala rahareikä. Mä käytän laupungin yhteiskäyttöautoa, jos tarve. Muuten meen pyörällä. 

Vierailija
7/16 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahat menee ulkomaanmatkailuun, autoharrastukseen, mökkeilyyn, golfiin, olueeseen etc.

En tuhlaa vaatteisiin (itselle ihan sama missä rääsyissä sitä kulkee), en syö ulkona, en tilaa ruokia Woltilla, kaupasta saa ruoka-ainekset ja teen itse. Enkä osta muutenkaan mitään turhaa, enkä makeisia etc.

Vierailija
8/16 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki voisivat kuluttaa vähemmän tavaraan ja enemmän palveluihin. Jäisi rahat kotimaahan. 

Matkailu hoitaa mielenterveyttä, ja paljollako minä Suomea pönkittäisin jättämällä matkailun ?

Vierailija
9/16 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törsään (budjetti)matkusteluun.

Pihistän vaatteista (kirppari) ja kosmetiikasta (en käytä), en käytä kosmetologin tai kampaajan palveluja.

Vierailija
10/16 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matkailu hoitaa mielenterveyttä, ja paljollako minä Suomea pönkittäisin jättämällä matkailun ?

En puhunut matkailusta, vaan tavaroista. Ja varsinkin jostain myrkkyromutemusta. 

Vierailija
11/16 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan rahaa omasta mielestäni hyödylliseen. Jätän ostamatta sellaisia asioita, mitä en koe tarvitsevani. En käy konserteissa, elokuvissa, ravintoloissa, baareissa, festareilla, teatterissa, kampaajalla, kosmetologilla, erikoiskaupoissa

Vierailija
12/16 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä parturoin kaikkien sukulaisten hiukset ja annan hierontaa kipeille. Tässä jää verotta nuolemaan näppejään. Mitäs siihen sanotte. 

Vierailija
13/16 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö... Törsään asunnonvuokraan ja perus ruokaan.

Vierailija
14/16 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

törsään sijoituksiin ja rahaa laitan vain tilille.

Vierailija
15/16 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan rahaa kahviloihin ja herkkuihin kotona. Myös leluihin ja nukkeihin. Auto pakollinen joten myös siihen. En laita rahaa baareihin tai festareihin, kodin elektroniikkaan enkä vaatteisiin. Monet niistä kymmenenkin vuotta vanhoja. 

Vierailija
16/16 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa törsäys kohdistua tällä hetkellä asuntolainaan. Ei ole takeita, että menisi kämppä nopeasti kaupaksi, jos muuttaa pitää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä