Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Blind Channel appreciation OFFICIAL

Vierailija
30.05.2021 |

No nii, pelkästään Blind Channeliin liittyvää keskustelua tänne, kun joku sitä tuossa euroviisuketjussa toivoi.

Ja koitetaan pitää asiallisena.

Kommentit (2709)

Vierailija
1061/2709 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jotenkin ajayellut fanien olevan 80-85 välillä syntyneitä, jotka elivät teineinä tämän musiikkityylin ekan aallon.

Itse edustan tätä nuorempaa sukupolvea ja kyllä BC:n kannatus on selkeästi ollut suurinta juurikin 08-05 ikäisten joukossa. En tosin osaa sanoa, että kuinka moni todellisuudessa on löytänyt intohimon tästä musiikista, ja kuinka moni vain roikkuu hypen mukana. Toivottavasti ei ole vain ohi menevä ilmiö nuorien keskuudessa, sillä bändi todellakin ansaitsee jokaisen faninsa.

Vierailija
1062/2709 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fani -90 tässä moi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1063/2709 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse edustan taas sitä todellakin vanhempaa jaostoa ja en vaan kyllästy niiden biiseihin. Tosin kuunnellut genreä muutenkin paljon jo aiemmin eli sinänsä en ole täysin ns. myöhäisherännäinen. Mutta olen huomannut, että oman teinini fanitus hieman on vähentynyt ja muutenkin isoin hype nuorimman fanikunnan keskuudessa alkaa laantua.

Eli kyllä se voi olla niin, että isoin ryhmä keikoilla on pian me keski-ikäiset tai keski-ikää lähestyvät, jotka muutenkin ovat genreä laajemmin harrastaneet aiemmin nuoruudessaan ja sen jälkeenkin.

Vierailija
1064/2709 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun kaiken keskellä tietäisivät, että on myös paljon meitä varttuneempia ja kaikessa hiljaisuudessa musiikki edellä fanittavia, jotka eivät keuhkoa instassa ja muualla. Kyllä me uskollisesti tykätään ja kuunnellaan, ihan rauhassa voitte pitää taukoa somesta ❤️

Vierailija
1065/2709 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut olis se kohteliasta laittaa vaikka storyyn "nyt pieni breikki, palataan" ennemmin kuin vain fade away. Nyt tulee just mieleen et onko jotain sattunut, burn out, vedonlyönti et kuka postaa eka, hajonnut jne. 🤷‍♀️ Toki eibät mitää velkaa oo kellekkään, mutta hyvä markkinointi jne.

Vierailija
1066/2709 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jotenkin ajayellut fanien olevan 80-85 välillä syntyneitä, jotka elivät teineinä tämän musiikkityylin ekan aallon.

40-vuotiaita faneja Blind Channelilla?!? 

Vierailija
1067/2709 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 39v. 🙋‍♀️ en nyt niinkään fani fani, mutta täällä ollaan, olen käynyt keikalla ja sivu silmällä luen miten bändillä menee. Tämä musikkkityyli on sellaista mitä kuunnellut ysäriltä.

Vierailija
1068/2709 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut olis se kohteliasta laittaa vaikka storyyn "nyt pieni breikki, palataan" ennemmin kuin vain fade away. Nyt tulee just mieleen et onko jotain sattunut, burn out, vedonlyönti et kuka postaa eka, hajonnut jne. 🤷‍♀️ Toki eibät mitää velkaa oo kellekkään, mutta hyvä markkinointi jne.

Toisaalta totta, mutta oletan tämän vain kuuluvan jollakin lailla alaan mitä tekevät. Et ollaan vähän mystisiä ja tehdään mitä huvittaa. Minua ei häiritse erityisemmin, ilmoittelevat sitten kun siltä tuntuu:)

Vierailija
1069/2709 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä 40-vuotias fani. Mikä siinä muka olisi outoa? Tykkään bc:n musiikista, he ovat todella lahjakkaita biisintekijöitä. En tiedä muista, mutta oma musiikkimakuni ei ole muuttunut radikaalisti vuosien saatossa. Minulle musiikissa tärkeintä on että se osuu johonkin sisälläni, sielutonta tusinapoppia en ole koskaan kuunnellut. Olen myös aika tarkkaan seurannut poikien meininkiä ja arvostan heidän aitouttaan. Heillä on palo tehdä omaa juttuaan ja se näkyy ja kuuluu. BC ei ole tuote, joka olisi syntynyt levy-yhtiön pöydällä. Pojat välittävät musiikillaan meille jotain, minkä vain tarvitsee välittyä.

Vierailija
1070/2709 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun silmissä tän bändin pisteet vaan laskee. Faneja kohtaan ei oo oikein näin pitkä hiljaisuus. Vaikka mitä ihmeellistä olis hiljaisuuden jälkeen tulossa niin silti.

Vierailija
1071/2709 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä 40-vuotias fani. Mikä siinä muka olisi outoa? Tykkään bc:n musiikista, he ovat todella lahjakkaita biisintekijöitä. En tiedä muista, mutta oma musiikkimakuni ei ole muuttunut radikaalisti vuosien saatossa. Minulle musiikissa tärkeintä on että se osuu johonkin sisälläni, sielutonta tusinapoppia en ole koskaan kuunnellut. Olen myös aika tarkkaan seurannut poikien meininkiä ja arvostan heidän aitouttaan. Heillä on palo tehdä omaa juttuaan ja se näkyy ja kuuluu. BC ei ole tuote, joka olisi syntynyt levy-yhtiön pöydällä. Pojat välittävät musiikillaan meille jotain, minkä vain tarvitsee välittyä.

Outoa on ihan kaikki. Teinimeininkiä, etenkin poikien puheet.

Vierailija
1072/2709 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoa on ihan kaikki. Teinimeininkiä, etenkin poikien puheet.

Mitä sitten teet palstalla?

Vierailija
1073/2709 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iällähän ei ole mitään merkitystä, musiikki kuuluu kaikille!🖤

Vierailija
1074/2709 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin tuntuu olevan vaikea ymmärtää muusikon työtä. Blind Channel tekee todella, todella ahkerasti töitä eikä heillä ole samanlaista eroa työn ja vapaa-ajan välillä kuin ns. tavallisilla työntekijöillä. He ovat aikuisia ammattilaisia ja taitavia työssään. Joelkin sanoi jossain haastattelussa että tämä voi vaikuttaa teinimäiseltä uholta, mutta tämä on meidän elämäntyö. Pojat ovat kovassa pyörityksessä. Meneillään oleva sometauko toivottavasti auttaa heitä jaksamaan. Burn out on todellinen uhka, vaikka saakin työskennellä unelmiensa eteen.

Vierailija
1075/2709 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kauanko tätä mykkäkoulua on jo kestänyt?

Tuntuu että ne oikein hieroo tällä naamaan meidän addiktiota heistä 😏

Vierailija
1076/2709 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun silmissä tän bändin pisteet vaan laskee. Faneja kohtaan ei oo oikein näin pitkä hiljaisuus. Vaikka mitä ihmeellistä olis hiljaisuuden jälkeen tulossa niin silti.

Tätä nyt en ihan ymmärrä, että olisi muka joku velvollisuus päivittää ig: ta. Seuraan monia artisteja ja aika monet saattavat olla pitkiäkin aikoja päivittämättä mitään eikä kukaan siitä nosta meteliä. Tarvitsevat varmaan lomaa vaan kaikesta hetkeksi, tuskin tässä mistään muusta on kyse.

Vierailija
1077/2709 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä keski-ikäinen fani veikkaa, että kyseessä on tyyni myrskyn edellä ja pian (?) alkaa lähtölaskenta seuraavalle sinkulle.

Vierailija
1078/2709 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä nyt en ihan ymmärrä, että olisi muka joku velvollisuus päivittää ig: ta. Seuraan monia artisteja ja aika monet saattavat olla pitkiäkin aikoja päivittämättä mitään eikä kukaan siitä nosta meteliä. Tarvitsevat varmaan lomaa vaan kaikesta hetkeksi, tuskin tässä mistään muusta on kyse.

En usko et kukaan ajattelekaan velvollisuutena, vaan niin päinvastainen somekäytös verrattuna aiempaan igpissisten härnäämisestä, aktiiviseen postaamiseen, vuorovaikutukseen ja siitä täyteen hiljaisuuteen on vain ihmetyttänyt ehkä noin 30% faneja.

Vierailija
1079/2709 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko et kukaan ajattelekaan velvollisuutena, vaan niin päinvastainen somekäytös verrattuna aiempaan igpissisten härnäämisestä, aktiiviseen postaamiseen, vuorovaikutukseen ja siitä täyteen hiljaisuuteen on vain ihmetyttänyt ehkä noin 30% faneja.

Kuka heistä on härnännyt igpissiksii?

Vierailija
1080/2709 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka heistä on härnännyt igpissiksii?

Varmaan Joel, kun hänen instagramista on puhuttu aika monella sivulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme