Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Blind Channel appreciation OFFICIAL

Vierailija
30.05.2021 |

No nii, pelkästään Blind Channeliin liittyvää keskustelua tänne, kun joku sitä tuossa euroviisuketjussa toivoi.

Ja koitetaan pitää asiallisena.

Kommentit (2709)

Vierailija
1021/2709 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sellainen tunne, että joidenkin bändin jäsenten välillä on pientä kränää.

Nyt pitäisi varmaan keskittyä treenaamiseen ennen joulukuun keikkoja ja varsinkin ennen tammikuussa alkavaa Euroopan kiertuetta.

Ei se treenikämpällä yhdessä hengailu mitään treenaamista ole. Se on tosiaan vaan kavereiden kesken tapahtuvaa hengailua ja somen seuraamista.

Pitäisi ihan vaan käydä sitä ohjelmistoa läpi biisi kerrallaan.

Mistä olet tämmöisen käsityksen saanut että jotain kränää olisi?

Ovat ennen silloin tällöin kommentoineet toistensa ig-päivityksiä nyt silläkin taholla hiljaisuus.

Vierailija
1022/2709 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sellainen tunne, että joidenkin bändin jäsenten välillä on pientä kränää.

Nyt pitäisi varmaan keskittyä treenaamiseen ennen joulukuun keikkoja ja varsinkin ennen tammikuussa alkavaa Euroopan kiertuetta.

Ei se treenikämpällä yhdessä hengailu mitään treenaamista ole. Se on tosiaan vaan kavereiden kesken tapahtuvaa hengailua ja somen seuraamista.

Pitäisi ihan vaan käydä sitä ohjelmistoa läpi biisi kerrallaan.

Mistä olet tämmöisen käsityksen saanut että jotain kränää olisi?

Ovat ennen silloin tällöin kommentoineet toistensa ig-päivityksiä nyt silläkin taholla hiljaisuus.

Mutta eihän kukaan mitään ole päivittänytkään, niin miten olisi voitu kommentoidakaan. Eiköhän nuo nyt vedä vaan henkeä välillä, onhan tämä nyt melkoista ollut heille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1023/2709 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, kiitos vastauksesta. Antaa niiden rekkuloida keskenään, itse en ole koko ketjua avannut kuin kerran.

Mun mielestä on kuitenkin huomattavasti tärkeämpää (jos nyt vertailukohdaksi otetaan tuo mainitsemasi) se, että tämä ketju pysyy asiallisuuden rajoissa, vaikka keskustelu välillä rönsyilisikin, koska kuten sanottu, voivathan nämä kommentit heidän omiin korviinsakin kulkeutua. Ja ainakaan itselläni ei ole mitään halua loukata ketään todellista henkilöä, joita bändin jätkät kuitenkin ovat.

Vierailija
1024/2709 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, ne on varmaan niitä tyyppejä, jotka tulee vittuilemaan ja alapeukuttaan tänne. Ei sovita niiden pirtaan. Kävin lukeen nyt uteliaisuuttani ja oh my gosh mitä juttuja 😁 ja siis pakko selventää et olen muutamia juttuja kirjoittanut tänne ja aina pilke silmäkulmassa. En ole niinkään fani, musta Joel on vaan niin 🔥

Vierailija
1025/2709 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onx jodeljuoruja mitää?

Vierailija
1026/2709 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kuppiloissa Joel käy? Ja missä kaupungissa?

Uteliaisuudesta kysyn. En aio iskee sitä :D

Vierailija
1027/2709 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Joel seuraa myös näitä IG pizziksiä? Mikä niissä niin vetoaa?

Vierailija
1028/2709 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Joel seuraa myös näitä IG pizziksiä? Mikä niissä niin vetoaa?

Sitä on usein täällä joku miettinyt tai nostettu keskustelussa esiin. Eikö sitä yleensä seurata itseä kiinnostavia ihmisiä, eli ilmeisesti kokee jonkin yhteyden heihin, samaistuu tai löytää jonkun saman aaltopituuden sen tyylisten naisten kanssa.

Vierailija
1029/2709 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok, kiitos vastauksesta. Antaa niiden rekkuloida keskenään, itse en ole koko ketjua avannut kuin kerran.

Mun mielestä on kuitenkin huomattavasti tärkeämpää (jos nyt vertailukohdaksi otetaan tuo mainitsemasi) se, että tämä ketju pysyy asiallisuuden rajoissa, vaikka keskustelu välillä rönsyilisikin, koska kuten sanottu, voivathan nämä kommentit heidän omiin korviinsakin kulkeutua. Ja ainakaan itselläni ei ole mitään halua loukata ketään todellista henkilöä, joita bändin jätkät kuitenkin ovat.

Älkää uskoko tuon winnerin höpinöitä. Se vaan yrittää pakkomielteisesti tuhota meidän kivan ketjun ja haluaa näköjään syöstä tämänkin sivuraiteelle.

-damiano-ketjun vakkari, BC:täkin kuunteleva

Vierailija
1030/2709 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää uskoko tuon winnerin höpinöitä. Se vaan yrittää pakkomielteisesti tuhota meidän kivan ketjun ja haluaa näköjään syöstä tämänkin sivuraiteelle.

Nähtävästi poistettu noita kommentteja täältä. Kävin huvikseni lukaisemassa muutamaa viimeistä sivua tuosta parjatusta ketjusta. Ihan normi keskustelua näyttää olevan, odotin tuon winnerin jatkuvien parjausten perusteella jotain h***tin tulenlieskoja. Ja kyllähän se tännekin ilmestyy hämmentämään soppaa tasaisin väliajoin. Mikä mahtaa olla motiivina?

Vierailija
1031/2709 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti tämäkin on (jonkun? puheista) huolimatta mennyt johonkin tietyn kuplan keskusteluun, sillä kommentteja on poistettu reilusti täältä. Voitte pitää keskustelun omananne, mä lähden! Moikka! Oli hauskaa (ei sarkasmia) mutta en jaksa mitään eri ketjujen välienselvittelyjä, ihme moderointia, turhaa rajaamista jne. Draamaa.

-se Margotrobbiemarlasingerkindofagirl

Vierailija
1032/2709 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuuko somehiljaisuus vielä? IG:ssä ei ainakaan oo ollu keneltäkään mitään postauksia viiteen päivään.

Vierailija
1033/2709 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin poistuu nyt perustellut ja asialliset viestit tästäkin ketjusta, jos ei sovi damianutsien narratiiviin ;D

Mutta minkäs teet, Damiano-ketjun vakkarit ovat Vauvan henkisesti heikointa ainesta, nettikiusaajia ja kaiken avun saavuttamattomissa :/

Vierailija
1034/2709 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nähtävästi poistettu noita kommentteja täältä. Kävin huvikseni lukaisemassa muutamaa viimeistä sivua tuosta parjatusta ketjusta. Ihan normi keskustelua näyttää olevan, odotin tuon winnerin jatkuvien parjausten perusteella jotain h***tin tulenlieskoja. Ja kyllähän se tännekin ilmestyy hämmentämään soppaa tasaisin väliajoin. Mikä mahtaa olla motiivina?

Lapsi hyvä, sinähän tietäisit sen, jos ette kilvan poistelisi kommenttejani ;DDD

Vierailija
1035/2709 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä täältä nyt on poistunut? En ymmärrä mistä puhutte.

Vierailija
1036/2709 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ottako vauvapalstaa niin vakavasti.

Vierailija
1037/2709 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentit poistuu ku Joelin ig kuvat : D

Vierailija
1038/2709 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Died enough for you, already, you... you... ssssssssssnakes!

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

;DDD

Vierailija
1039/2709 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

;DDD

No hyvä. Voitkin sitten jatkaa matkaa. Kiitos ja näkemiin.

Vierailija
1040/2709 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

;DDD

No hyvä. Voitkin sitten jatkaa matkaa. Kiitos ja näkemiin.

Olipa sulla veltto kädenpuristus ;DDD

Et ole Fight Club-materiaalia :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi