Blind Channel appreciation OFFICIAL
No nii, pelkästään Blind Channeliin liittyvää keskustelua tänne, kun joku sitä tuossa euroviisuketjussa toivoi.
Ja koitetaan pitää asiallisena.
Kommentit (2709)
Vierailija kirjoitti:
Joo, siis tiivistin vain mitä täällä on puhuttu. En ota kantaa koko igpissis-keissiin.
Ei ole mistään härnäämisestä puhuttu, ihan vain todettu että hän seuraa semmosia. Aika ikävä sävy tuossa härnätä-sanassa niin ajattelin vain korjata ettei joku käsitä väärin.
Aaa, pahoittelut. Itselle se on positiivinen sana. Ei millään tapaa huono. Mutta hyvä et asia on nyt korjattu.
No nyt! Uuden sinkun teaseri? Tyylikästä!
Uskallan odottaa paljon tuon teaserin perusteella.
No nyt! Ihan pirun kova teaser. Vaikuttaa lupaavalta. Mielenkiinnolla odotan.
Oli pakko palata tänne kirjoittamaan tämä. En edes tiennyt mistään somehiljaisuudesta.
-margotrobbiemarlasingerkindofagirl
Ensinnäkin pahoittelut, kun saat niin paljon alapeukkuu. Joillekin se on elämä täällä. Olet tykätty 👆
Jännä kun ihan vahingossa ilmestyy tänne just tunnin sisään siitä kun teaser oli julkaistu eikä kuitenkaan tiennyt mitään somehiljaisuudesta kun ei toki edes seuraa instassa koska ei ole fani. Ja ihan yhtä vahingossa on sitten sekoitus Joelin celebrity crushia ja Joelin lempileffan hahmoa 🤣
No nyt on uskomattoman lupaava teaser.
Vierailija kirjoitti:
Jännä kun ihan vahingossa ilmestyy tänne just tunnin sisään siitä kun teaser oli julkaistu eikä kuitenkaan tiennyt mitään somehiljaisuudesta kun ei toki edes seuraa instassa koska ei ole fani. Ja ihan yhtä vahingossa on sitten sekoitus Joelin celebrity crushia ja Joelin lempileffan hahmoa 🤣
Jos olisit lukenut aikaisempia sivuja, tietäisit mistä on kyse. 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu olen kyllä lukenut ja tiedän. Kunhan ihmettelin nyt viimein vain ääneen näitä käsittämättömiä yhteensattumia 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu olen kyllä lukenut ja tiedän. Kunhan ihmettelin nyt viimein vain ääneen näitä käsittämättömiä yhteensattumia 🤭
Onnea sit ihmettelyllesi. Ilo tuottaa sisältöä jonkun elämään. 🤷♀️ don't care! Sattumia tässä todellakin on tosiaan ollut, joita itsekin ihmettelen.
Innolla ootan uutta videota! Kauankohan menee?
Missä uutta matskua oli? Itse en ole kuin Facebookissa.
Vierailija kirjoitti:
Missä uutta matskua oli? Itse en ole kuin Facebookissa.
youtybe
Myös minä odotan innokkaan uteliaana ja hieman jännitykselläkin uutta videota! BC-logokin näyttää saaneen (jossain määrin) uuden ulkoasun.
Jos oikein ymmärsin, niin (ainakin) teaserin on tehnyt sama taho, joka on osallistunut myös Left Outside Alone - ja Died Enough for You -videoiden tekemiseen.
Vierailija kirjoitti:
Myös minä odotan innokkaan uteliaana ja hieman jännitykselläkin uutta videota! BC-logokin näyttää saaneen (jossain määrin) uuden ulkoasun.
Jos oikein ymmärsin, niin (ainakin) teaserin on tehnyt sama taho, joka on osallistunut myös Left Outside Alone - ja Died Enough for You -videoiden tekemiseen.
Logoa en huomannutkaan. Täytyy katsoa uudestaan.
Tää sometauko ennen klipin julkaisua oli kyllä hyvä tehokeino, täytyy myöntää. ”Your heroes will fail you.”
Joo, siis tiivistin vain mitä täällä on puhuttu. En ota kantaa koko igpissis-keissiin.