Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ei ole löytänyt naista 25-vuotiaaksi mennessä, niin kannattaako jo luovuttaa?

Vierailija
30.05.2021 |

?

Kommentit (178)

Vierailija
41/178 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kannata luovuttaa :D sähän oot ihan "pikkupoika" vielä. Ainakin näin 30v naisen näkökulmasta. :D 35v alkaa olla miehen ikä. Onko sulla liian tiukat kriteerit? Kelpaako sulle ylipainoinen nainen?

No näin 28v naisen näkökulmasta ei ole pikkupoika, vaan juuri parhaassa iässä.

En tosin olekaan ylipainoinen vaan hoikka ja kaunis, eikä se ole mikään ”liian tiukka kriteeri” jos nuori mies ei halua ylipainoista naista!

Ei pidäkään haluta, kyllä naisen terveyttä saa ja pitääkin priorisoida parin valinnassa (ellei mies ole itsekin joku huonokuntoinen pullero).

Mitä sinä puolestasi priorisoit?

Normaalipainoisuutta ja hyväkuntoisuutta, vai tulevatko ne vasta pituuden/harteikkuuden/komean naaman jälkeen?

Vierailija
42/178 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kannata luovuttaa :D sähän oot ihan "pikkupoika" vielä. Ainakin näin 30v naisen näkökulmasta. :D 35v alkaa olla miehen ikä. Onko sulla liian tiukat kriteerit? Kelpaako sulle ylipainoinen nainen?

Nyt sekoitetaan "liian tiukat kriteerit" siihen, ettei ole kriteerejä ollenkaan.

Ei tietenkään kelpaa ylipainoinen nainen, haloo. Jos edes tuolla ei ole väliä niin kyllähän kaikki silloin partnerin löytää.

60% aikuisista on ylipainoisia, haloo. Suurin osa lievästi 10-15 kg, osa enemmän. Jos haluaa löytää normaalipainoisen tai hoikan naisen, eikä lievästi ylipainoinen kelpaa, niin kyllä silloin on tiukat kriteerit. Toki voi olla tiukat kriteerit, jos itse on pitkä, komea, hyvätuloinen, karismaattinen, urheilullinen mies. Mutta suurin osa tavallisista miehistä joutuu tyytymään öievästi ylipainoiseen naiseen. Näin se vaan menee.

Ei ole, normaalipainoisuus pitäisi olla itsestäänselvyys ei mikään luksustuote.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/178 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt sekoitetaan "liian tiukat kriteerit" siihen, ettei ole kriteerejä ollenkaan.

Ei tietenkään kelpaa ylipainoinen nainen, haloo. Jos edes tuolla ei ole väliä niin kyllähän kaikki silloin partnerin löytää.

60% aikuisista on ylipainoisia, haloo. Suurin osa lievästi 10-15 kg, osa enemmän. Jos haluaa löytää normaalipainoisen tai hoikan naisen, eikä lievästi ylipainoinen kelpaa, niin kyllä silloin on tiukat kriteerit. Toki voi olla tiukat kriteerit, jos itse on pitkä, komea, hyvätuloinen, karismaattinen, urheilullinen mies. Mutta suurin osa tavallisista miehistä joutuu tyytymään öievästi ylipainoiseen naiseen. Näin se vaan menee.

Ollaan melkoisessa tilanteessa jos normaalipainon vastine on pituus, komeus, hyvätuloisuus, karismaattisuus ja urheilullisuus.

Se minullekkin pisti silmään.

Vierailija
44/178 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet hommasi hoitanut eli asillinen duuni (ei tarvitse olla sisäsiistiä kauluspaitaduunia) vähintään keskipalkalla, kolmekymppisenä pääset jo valkkaamaan kun kellon vainoamat mimmit alkaa panikoida.

Ei todellakaan pääse. Jos 25-vuotiaana ei ole naisille kelvannut eikä syy ole ollut perämetsässä asumisessa tai kotiin linnoittautumisessa, tuskin tilanne paranee myöhemminkään. Onneksi on olemassa kaikkea muuta sisältöä mitä voi elämään löytää, vaikka suku ei nyt pääsekään jatkumaan.

M33

Pitää kutinsa ellei miehellä oli 30 vuotiaana hyvä palkkainen työ ja ikäisensä parasta ennen päivän ohittanut nainen tarvitse aisuria itselleen ja mahdollisille nuoruuden panojen siittämille äpärilleen.

Kirijoitat todella väkevästi, tulee mieleen nimimerkki NAL:n osuvat tekstit s24-palstalla.

Olen sama mies, kirjoitan välillä täälläkin :D

Sinä ja 121212 olette ehdottomasti palstan parhaat kirjoittajat.

Vierailija
45/178 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata luovuttaa , luovuttaa ei saa.

Vierailija
46/178 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaan melkoisessa tilanteessa jos normaalipainon vastine on pituus, komeus, hyvätuloisuus, karismaattisuus ja urheilullisuus.

No tää enkä ois uskonut että oon ton porukan kanssa samaa mieltä mistään

Vierailija
47/178 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mr Soidinmeno, sinäkö se oot?

Vierailija
48/178 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä tiedä, että kannattaako kokonaan kirvestä heittää kaivoon, mutta totta kyllä on, että mitä vanhemmaksi tulee sitä epätodennäköisempää on löytää rinnalleen kumppania, jonka päänuppi ei ole sekaisin ns. karusellista ja muista vastaavista jutuista.

Karusellista?? Lintsillä, Särkänniemessä yms. on tullut sellaisissa pyörittyä ja olihan se melkoista kyytiä. Lempparini on kuitenkin Lintsin vanha & perinteinen karuselli, joka kulkee aika hiljaksiin, joten ei siinä pää kauhean sekaisin mene..

Vierailija
49/178 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että te ette nyt ymmärrä mitä lievä ylipaino tarkoittaa. En tarkoita tässä kohtaa ylipainoisella selvästi lihavia, vaan lievästi ylipainoisia eli painoindeksi 25-30. Ihan tiedoksi, että monilla fitness naisillakin painoindeksi on yli 25 sen takia, että lihas painaa enemmän kuin läski. Todella suuri osa naisista on lievästi ylipainoisia eli sen 5-15kg ylimääräistä. Sama juttu miehillä. Toki parikymppisissä on hoikkia ja normaalipainoisia enemmän kuin yli kolmekymppisissä. Tottakai voi laittaa kriteeriksi hoikan tai normaalipainoisen kumppanin, jos itselläkin on jotain annettavaa kuten hyvä tulotaso, urheilullisuus, komea ulkonäkö jne. Mutta jos puhutaan 25v miehestä, joka ei ole vielä "kelvannut" kenellekään, niin kyllä siinä vaiheessa on aika tiukka kriteeri tavoitella hoikkaa naista. Voisitteko laittaa tänne teidän painoindeksejä? Löytyykö lihasta? Onko ylimääräistä vai rasvaprosentti 10%?

Vierailija
50/178 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No näin 28v naisen näkökulmasta ei ole pikkupoika, vaan juuri parhaassa iässä.

En tosin olekaan ylipainoinen vaan hoikka ja kaunis, eikä se ole mikään ”liian tiukka kriteeri” jos nuori mies ei halua ylipainoista naista!

Ei pidäkään haluta, kyllä naisen terveyttä saa ja pitääkin priorisoida parin valinnassa (ellei mies ole itsekin joku huonokuntoinen pullero).

Mitä sinä puolestasi priorisoit?

Normaalipainoisuutta ja hyväkuntoisuutta, vai tulevatko ne vasta pituuden/harteikkuuden/komean naaman jälkeen?

Kiinnostaa saman tyyppinen kuin itsekin olen, eli kanssani samanlaiset elämän arvot ja maailmankuva, elintavat suht. samanlaiset eli tärkeää olla hyvässä kunnossa ja näyttää hyvältä, mutta rennolla otteella eli ei mitään neuroottista fitness-sekoilua joka pahimmillaan sekoittaa kropan ja tekee vaan ruman näköiseksi (ennenaikainen rypistyminen, miehekäs askellus ym.).

Nautinnot tärkeitä, mutta ei ulkonäön ja terveyden kustannuksella.

Naisena haluan harrastaa sellaisia lajeja jotka ylläpitävät solakkaa olemusta, kapeaa vyötäröä, ryhtiä ja notkeutta, eli ei mitään punttia vaan tanssia, joogaa, pilatesta ja lenkkeilyä mieluummin.

Miehen täytyy olla viehättävä ja seksuaalisesti haluttava, mutta en esim. tykkää itseäni pidemmistä enkä kovin isokokoisista miehistä.

Hoikka ja hyväkuntoinen paras, ja tarkoitan siis hyvällä kunnolla sellaista perushyvää kuntoa enkä mitään himourheilijaa.

Vierailija
51/178 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olin 20-vuotias,  kun tapasin mieheni. Hän oli silloin 26-vuotias. Hän ei itse ollut luopunut toivosta löytää lopulta tyttöystävä, mutta hänen perheensä oli tainnut jo miettiä jääkö poika ikisinkuksi. Ainakin sellainen tunne minulle tuli, sillä sen verran onnellisen ja tiukan halauksen sain tulevalta anopiltani, kun ensimmäisen kerran menin tulevan mieheni vanhempia tapaamaan.

Muistathan kuitenkin voimaantua keski-ikäisenä ja ottaa eron miehestäsi ja lähteä tutkimusmatkalle seksuaalisuuteesi ja naiseuteesi?

Olen jo 50-vuotias ja ihan riittävän voimaantunut ja seksuaalisuuttakin on tullut mieheni kanssa tutkittua oikein urakalla vuosien mittaan, joten tutuksi on tullut. Ihana mies on aarre, jota ei kannata päästää käsistään tai vuoteestaan. Pidän hänet itsekkäästi itse, kun hän ihme ja kumma tuntuu olevan eloonsa ja oloonsa tyytyväinen.

Vierailija
52/178 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, että te ette nyt ymmärrä mitä lievä ylipaino tarkoittaa. En tarkoita tässä kohtaa ylipainoisella selvästi lihavia, vaan lievästi ylipainoisia eli painoindeksi 25-30. Ihan tiedoksi, että monilla fitness naisillakin painoindeksi on yli 25 sen takia, että lihas painaa enemmän kuin läski. Todella suuri osa naisista on lievästi ylipainoisia eli sen 5-15kg ylimääräistä. Sama juttu miehillä. Toki parikymppisissä on hoikkia ja normaalipainoisia enemmän kuin yli kolmekymppisissä. Tottakai voi laittaa kriteeriksi hoikan tai normaalipainoisen kumppanin, jos itselläkin on jotain annettavaa kuten hyvä tulotaso, urheilullisuus, komea ulkonäkö jne. Mutta jos puhutaan 25v miehestä, joka ei ole vielä "kelvannut" kenellekään, niin kyllä siinä vaiheessa on aika tiukka kriteeri tavoitella hoikkaa naista. Voisitteko laittaa tänne teidän painoindeksejä? Löytyykö lihasta? Onko ylimääräistä vai rasvaprosentti 10%?

Ei mikään 25-30 bmi ole noin 25-vuotiaille nuorille naisille normaalia!

Karseaa, miten lihavuus on nykyisin näin normalisoitu.

Se, että nuorella naisella on 5-15kg ”ylimääräistä” tarkoittaa käytännössä sitä, ettei bmi ole edes tuon 25.

Kun mennään sen yli, niin nuori nainen on jo kunnolla plösähtänyt ellei ole joku Minna Pajulahti.

Vierailija
53/178 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekopimperoo ja pelitietokonetta kehiin vaan ja koitat relata.

Vierailija
54/178 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tuntuu käyvän keskustelu kuumana naisen painoon liittyen. Mutta siis, pidän muodokkuudesta joten ylipaino ei haittaa.

Ap

Vierailija
55/178 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata luovuttaa. Itse löysin ensimmäisen kumppanini 31-vuotiaana ja neljä ihanaa vuotta ollaan nyt oltu yhdessä.

Vierailija
56/178 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään huolta. Ei kai normaalit nuoret naisetkaan ala parisuhdetta tosissaan edes kaipaileen ennen kaksvitosia. N55

Vierailija
57/178 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mikään pakko tyytyä yhtään kehenkään. Ei ole mikään pakko hampaat irvessä hakea parisuhdetta jos se on noin kamalan katkeraa kalkkia. Kerran täällä vain eletään, miki tuhlata aikaa ja pilata muidenkin elämät olemalla tuollainen uliseva marttyyri. Ei jumalauta, aikuiset ihmiset.

Vai onko tässä kyse nyt jostain oudosta pikku valtafetissistä, kun MINÄ ole parempi ja komeampi ja viidakin kuningas, ugh, mutta MINUN pitää nyt tyytyä vähempään kun ei nuo naiset TAAS KERRAN osaa olla juuri minun makuni mukaisia. Haki fleshlight ja roomba. Et sinä muuta tarvitse.

Ihan oikeasti. Minä en millään ymmärrä tällaista "pitää tyytyä-" yninää. Ihme draamaa pitää vääntää joka asiasta.

Vierailija
58/178 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo taisi olla vitsi, että normaalipainon vastakohta on"komeus" ja kova tulotaso. Normaalipainon pitäisi olla itsestäänselvyys ei mikään luksustuote. 

Vierailija
59/178 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään 25-30 bmi ole noin 25-vuotiaille nuorille naisille normaalia!

Karseaa, miten lihavuus on nykyisin näin normalisoitu.

Se, että nuorella naisella on 5-15kg ”ylimääräistä” tarkoittaa käytännössä sitä, ettei bmi ole edes tuon 25.

Kun mennään sen yli, niin nuori nainen on jo kunnolla plösähtänyt ellei ole joku Minna Pajulahti.

Oi voi, poikaparka. Voisitko laittaa oman pituuden ja painon, niin voidaan arvioida sun painoindeksi? Onko painoindeksisi alle 25? Löytyykö lihasta? Mikä on rasvaprosentti?

Olen huomannut, että miehet on näillä keskustelupalstoilla todella ankaria naisten kehojen suhteen, vaikka omakaan kroppa ei ole kunnossa. Itselle hyväksytään yllimääräinen vatsan seudulla, mutta naisen pitäisi olla jotain luurankoja ilman muotoja.

Vierailija
60/178 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo taisi olla vitsi, että normaalipainon vastakohta on"komeus" ja kova tulotaso. Normaalipainon pitäisi olla itsestäänselvyys ei mikään luksustuote. 

P.S. 15kg ylipaino naisella ei ole"lievää" Missikroppa pitäisi olla itsestäänselvyys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan