Jos ei ole löytänyt naista 25-vuotiaaksi mennessä, niin kannattaako jo luovuttaa?
Kommentit (178)
Ei kannata luovuttaa, vaan pitää vaihtaa omaa sukupuoltaan. Nykyään se ei ole juttu, eikä mikään. Leikkaukseen vain ja saat aivan uuden elämän.
Minä olin 20-vuotias, kun tapasin mieheni. Hän oli silloin 26-vuotias. Hän ei itse ollut luopunut toivosta löytää lopulta tyttöystävä, mutta hänen perheensä oli tainnut jo miettiä jääkö poika ikisinkuksi. Ainakin sellainen tunne minulle tuli, sillä sen verran onnellisen ja tiukan halauksen sain tulevalta anopiltani, kun ensimmäisen kerran menin tulevan mieheni vanhempia tapaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. MenGoingTheirOwnWay!!!!!!
Liity kaunaantuneiden ja katkerien in-seliselittäjien joukkoon. Edustamme "tavismiehiä" vaikka miesväestöstä meihin kuuluu n. 1,3%
Just näin. Tietysti jos AP haluaa nähdä vaivaa, yrittää kehittää itseään, ja kokea vielä epäonnistumisia niin ihan vapaasti.
Jos taas kuulostaa siltä että olisi helpompaa nostaa lapaset pystyyn, uhriutua, ja alkaa sohimaan syyttäjällä sormella naisten suuntaan, niin tervetuloa messiin! Ei se oo sun vika, ei sulla ollut alusta asti mitään mahiksii. Ja se on NIIN väärin.
Naisen etsimisessä todellakin kannattaa luovuttaa ylipäätänsä. Ei sen pitäisi olla mikään tavoite. Tavoite löytää kumppani kuullostaa niin epätoivoiselta. Eihän parisuhde ole elämän keskipiste.
Harva nainen on tuossa iässä löytänyt edes itseään, niin miten sinun olisi pitänyt ne löytää?
Jos taas olet 25v ja neitsyt, niin silloin tuo 1N¢EL voi olla ihan varteenotettava uravalinta (tai kysehän on silloin vain realiteettien tunnustamisesta, kyllähän 25v tahtomattaan neitsyt tohon kategoriaan kuuluu).
Vierailija kirjoitti:
Naisen etsimisessä todellakin kannattaa luovuttaa ylipäätänsä. Ei sen pitäisi olla mikään tavoite. Tavoite löytää kumppani kuullostaa niin epätoivoiselta. Eihän parisuhde ole elämän keskipiste.
Mikä kenellekin on elämän keskipiste. Joillekin se on raha, joillekin parisuhde ja perhe, toisille harrastukset jne.
Kannattaa luovuttaa. Armoton rupsahtaminen allanut jo. Nuoruus meni jo.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. MenGoingTheirOwnWay!!!!!!
Liity kaunaantuneiden ja katkerien in-seliselittäjien joukkoon. Edustamme "tavismiehiä" vaikka miesväestöstä meihin kuuluu n. 1,3%
Älä valehtele itsellesi:D Tavallinen mies ei saa naista.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet hommasi hoitanut eli asillinen duuni (ei tarvitse olla sisäsiistiä kauluspaitaduunia) vähintään keskipalkalla, kolmekymppisenä pääset jo valkkaamaan kun kellon vainoamat mimmit alkaa panikoida.
Ei todellakaan pääse. Jos 25-vuotiaana ei ole naisille kelvannut eikä syy ole ollut perämetsässä asumisessa tai kotiin linnoittautumisessa, tuskin tilanne paranee myöhemminkään. Onneksi on olemassa kaikkea muuta sisältöä mitä voi elämään löytää, vaikka suku ei nyt pääsekään jatkumaan.
M33
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kannata luovuttaa :D sähän oot ihan "pikkupoika" vielä. Ainakin näin 30v naisen näkökulmasta. :D 35v alkaa olla miehen ikä. Onko sulla liian tiukat kriteerit? Kelpaako sulle ylipainoinen nainen?
Nyt sekoitetaan "liian tiukat kriteerit" siihen, ettei ole kriteerejä ollenkaan.
Ei tietenkään kelpaa ylipainoinen nainen, haloo. Jos edes tuolla ei ole väliä niin kyllähän kaikki silloin partnerin löytää.
Naisten mielestä normaalipaino on"liian tiukka kriteeri":D vaikka sen pitäisi olla itsestäänselvyys kuin taloa hankittaessa se ettei se ole homeessa. Fitnesmallin kroppa on sitten jo kriteeri joskaan ei liian tiukka.
Syy on ilmeisesti ap:n nirsous, joten miten se voisi parantua, on avainkysymys. Kaikkihan normaalit tosiaan löytävät kumppanin ilman kriteereitä, vammaiset poislukien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet hommasi hoitanut eli asillinen duuni (ei tarvitse olla sisäsiistiä kauluspaitaduunia) vähintään keskipalkalla, kolmekymppisenä pääset jo valkkaamaan kun kellon vainoamat mimmit alkaa panikoida.
Ei todellakaan pääse. Jos 25-vuotiaana ei ole naisille kelvannut eikä syy ole ollut perämetsässä asumisessa tai kotiin linnoittautumisessa, tuskin tilanne paranee myöhemminkään. Onneksi on olemassa kaikkea muuta sisältöä mitä voi elämään löytää, vaikka suku ei nyt pääsekään jatkumaan.
M33
25v ei paljoa vaadita etei ole saanut naista. Sen verran suuri osa naisista sinkkuilee tai pyörii komeiden miesten säännöllisesti vaihtuvina tyttöystävinä ikävuodet 17-25.
Jos 25-30v ei flaksi käy, sitten näytää heikommalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M33
Pitää kutinsa ellei miehellä oli 30 vuotiaana hyvä palkkainen työ ja ikäisensä parasta ennen päivän ohittanut nainen tarvitse aisuria itselleen ja mahdollisille nuoruuden panojen siittämille äpärilleen.
Kirijoitat todella väkevästi, tulee mieleen nimimerkki NAL:n osuvat tekstit s24-palstalla.
Olen sama mies, kirjoitan välillä täälläkin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäli opiskeluaikana ei ole onnistunut niin aika epätodennäköistä on. Tuskin sinä mitään persoonallisuuden kehittymistä taikaiskusta saat. Se että löytää kumppanin vaatii sitä, että on itse aktiivinen ja tekee aloitteita ja on ylipäätään ihmisten kanssa tekemisissä.
Itse olin opiskeluaikana sulkeutunut ja välttelin ihmisiä. En käynyt opiskelijabileissä, enkä tutustunut muihin. Vasta töihin päästyäni aloin vähän avautumaan, aloin käymään baarissa vanhojen kavereiden ja erään työkaverin kanssa. Päätin kokeilla nettideittejä ja siitähän se homma lähti aivan uusille urille. En olisi uskonut vielä opiskeluaikana ja olin jo lähes menettänyt toivoni.
Olit siis piilo YTM, tottakai jäit opiskeluaikoina naisetta jos kotiisi sulkeuduit. Ei se komea alfakaan saa jos kotiinsa linnoittautuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M33
25v ei paljoa vaadita etei ole saanut naista. Sen verran suuri osa naisista sinkkuilee tai pyörii komeiden miesten säännöllisesti vaihtuvina tyttöystävinä ikävuodet 17-25.
Jos 25-30v ei flaksi käy, sitten näytää heikommalta.
Pitää kutinsa, mutta mies saa ainakin tietää, ettei kuulu naisten haluamiin miehiin jos saa naisen vasta yli 25 vuotiaana kun ikäisensä nainen on jo saavuttanut parasta ennen päivänsä. Ainut mitä naisella on tarjottavanaan on tuo mainitsemasi nuoruus eli 17-25 ja vain sillä on merkitystä kuka mies se nuoruuden saa.
Hirveää höpöhöpöä. En usko esim. itse olleeni kaikista ihanimmillani miehelleni ensimmäisinä vuosina, vaikka nuori olinkin. Olin paitsi kropaltani, myös ajatuksiltani lähes kakara ja minulla (kuten miehellänikin) oli hiukan kasvamista, ennen kuin opimme aikuisten tavoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kannata luovuttaa :D sähän oot ihan "pikkupoika" vielä. Ainakin näin 30v naisen näkökulmasta. :D 35v alkaa olla miehen ikä. Onko sulla liian tiukat kriteerit? Kelpaako sulle ylipainoinen nainen?
Nyt sekoitetaan "liian tiukat kriteerit" siihen, ettei ole kriteerejä ollenkaan.
Ei tietenkään kelpaa ylipainoinen nainen, haloo. Jos edes tuolla ei ole väliä niin kyllähän kaikki silloin partnerin löytää.
60% aikuisista on ylipainoisia, haloo. Suurin osa lievästi 10-15 kg, osa enemmän. Jos haluaa löytää normaalipainoisen tai hoikan naisen, eikä lievästi ylipainoinen kelpaa, niin kyllä silloin on tiukat kriteerit. Toki voi olla tiukat kriteerit, jos itse on pitkä, komea, hyvätuloinen, karismaattinen, urheilullinen mies. Mutta suurin osa tavallisista miehistä joutuu tyytymään öievästi ylipainoiseen naiseen. Näin se vaan menee.
Vierailija kirjoitti:
No näin 28v naisen näkökulmasta ei ole pikkupoika, vaan juuri parhaassa iässä.
En tosin olekaan ylipainoinen vaan hoikka ja kaunis, eikä se ole mikään ”liian tiukka kriteeri” jos nuori mies ei halua ylipainoista naista!
Ei pidäkään haluta, kyllä naisen terveyttä saa ja pitääkin priorisoida parin valinnassa (ellei mies ole itsekin joku huonokuntoinen pullero).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
60% aikuisista on ylipainoisia, haloo. Suurin osa lievästi 10-15 kg, osa enemmän. Jos haluaa löytää normaalipainoisen tai hoikan naisen, eikä lievästi ylipainoinen kelpaa, niin kyllä silloin on tiukat kriteerit. Toki voi olla tiukat kriteerit, jos itse on pitkä, komea, hyvätuloinen, karismaattinen, urheilullinen mies. Mutta suurin osa tavallisista miehistä joutuu tyytymään öievästi ylipainoiseen naiseen. Näin se vaan menee.
Ollaan melkoisessa tilanteessa jos normaalipainon vastine on pituus, komeus, hyvätuloisuus, karismaattisuus ja urheilullisuus.
Jos on ollut kohtuullista menestystä naisten kanssa muttei 25v mennessä ole löytynyt "sitä oikeaa" niin sitten ennusmerkit ovat hyvät. Jos taas on 25v eikä ikinä ole seurustellut tai harrastanut seksiä niin sitten näyttää huonolta. Luonnolliset altistavat sosiaaliset ympyrät ja muut alkaa olee siinä vaiheessa koluttu läpi, eikä käy enää niin kuin nuoruudessa että sitä vaan tapaa tyypin ja sit aletaan styylaa.
Vanhemmalla iällä se on yrittämistä, hyvät on jo varattu tai sit liian nirsoja.
Itse olen 32v ja nykyään aika hiljaista, vaikka ennen on ollut vientiä vaikka miten paljon.
Itse olin opiskeluaikana sulkeutunut ja välttelin ihmisiä. En käynyt opiskelijabileissä, enkä tutustunut muihin. Vasta töihin päästyäni aloin vähän avautumaan, aloin käymään baarissa vanhojen kavereiden ja erään työkaverin kanssa. Päätin kokeilla nettideittejä ja siitähän se homma lähti aivan uusille urille. En olisi uskonut vielä opiskeluaikana ja olin jo lähes menettänyt toivoni.