Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä työnantajan tarjoamalla epassilla voi ostaa jos ei halua lähteä mihkään?

Vierailija
29.05.2021 |

Muka "etu" muttei mitään hyödyllistä voi maksaa sillä. En koskaan maksa liikunnasta eikä kiinnosta, en käy konserteissa tai ulkona syömässä, hieronnat jne ei kiinnosta.

Saako tuolla hankittua yhtäään mitään ihan kotiiin? Vai onko taas tuollainen "muka-etu" jolla työnantaja voi sanoa että "palkitsevat"?

Kommentit (116)

Vierailija
41/116 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamen AP! Surkein etu mitä on olemassa. Miksei vaan maksa rahalla osaksi palkkaa suoraan? Olen käyttänyt 0 euroa ja tämä "mukamas-etu" on ollut käytössäni 8 vuotta.

Vierailija
42/116 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vinkuva ankeuttaja-mies.

Idiotismi ja itsekkyys on vahvasti läsnä tässä aloituksessa niin on pakko olla naisen käsialaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/116 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin hammaslääkäristä, mutta siinä pitää olla Flex-etu yhtenä vaihtoehtona, kannattaa ehdottaa työnantajalle, jos ei ole.

Vierailija
44/116 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy edes strippiklubeilla hierontaan, kokeiltua.

Vierailija
45/116 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha, minun aloitus nostettu :)

Tänään tulikin taas työsähköpostiin muistutus kuinka on koko vuoden edut käyttämättä, mutta noista enemmän vaivaa kuin hyötyä.

ap

Vierailija
46/116 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä kysymys, ap. Voiko e-passia käyttää esim. kampaamo, kosmetologi- tai jalkojenhoitopalveluihin?

Itselläni on tämän vuoden 100 euroa vieläkin käyttämättä, kun liikuntarajoitteisena en voi osallistua mihinkään ryhmäliikuntaan.

Vierailija
47/116 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ap:lla rankka elämä, voi voi.

Vierailija
48/116 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä kysymys, ap. Voiko e-passia käyttää esim. kampaamo, kosmetologi- tai jalkojenhoitopalveluihin?

Itselläni on tämän vuoden 100 euroa vieläkin käyttämättä, kun liikuntarajoitteisena en voi osallistua mihinkään ryhmäliikuntaan.

Sulla on ePassi, joka kelpaa vain ja ainoastaan ryhmäliikuntaan?

Vierailija
49/116 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuo on rajattu liikuntapalveluihin. Viimeksi ostin kertalippuja kuntosalille. En ole käyttänyt niistä yhtään ja jouduin itse maksamaan avainlätkän. Harrastan vain lajeja, joihin tuota ei voi käyttää. Typerää... Annoin palautteen, että voisi laajentaa muihinkin paikkoihin, mutta mitään ei ole kuulunut ja tämän vuoden rahat käyttämättä.

Vierailija
50/116 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ap siis koskaan maksa esim. hammaslääkäristäkään, joka täällä on mainittu?

Saako sillä kuitattua sen kunnallisen hammaslääkärin käyntimaksun?

Vierailija
51/116 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin silmälääkärissä ja ostin verkkokurssin. Meillä on e-passissa liikunta ja kulttuuri sekä flex, mutta ei ruokailuetua. En harrasta sellaista  liikuntaa, johon e-passi kävisi, enkä konsertteja tms kulttuuririentoja. Ensi vuoden e-passirahat aion käyttää hammaslääkäriin.

Vierailija
52/116 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käy ainakin hammaslääkäriinkin.

Vierailija
53/116 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kurja, kun ei voi tehdä normaaleja asioita, kuten käydä museoissa ja elokuvissa. Ja jos ei verkkovalmennukset, tai esim. verkossa striimattavat keikat ja festarit käy, niin ei voi mitään. Sit täytyy vaan olla katkera ja valittaa että miksei kukaan anna rahaa mun lempikauppaa varten!

Itse en kävisi elokuvissa ollenkaan, jos pitäisi itse kustantaa. Ja museoissa käyn monta kertaa vuodessa, normisti en varmasti kävisi. Ihan parasta. 

Vierailija
54/116 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.epassi.fi/fi/blogi/suosituimmat-kayttopaikat

Vierailija
55/116 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otin just kaksi kertaa osahierontaa sekä jalkahoidon.

Hyvä etu minusta, kannattaa ehdottomasti käyttää pois joka senttiä myöten.

Jos sitä ei käytä, rahat ei palaudu edes työnantajalle, ne jäävät sille epassifirmalle.

Vierailija
56/116 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi käyttää kampaamoon eikä kosmetologille, mutta jalkojenhoitoon käy.

Lue ne ohjeet.

Vierailija
57/116 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuva- tai keikkalippuja. Itse käytän epassia hammaslääkärissä niin pysyy leegot kunnossa työnantajan piikkiin 👍

Vierailija
58/116 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamen AP! Surkein etu mitä on olemassa. Miksei vaan maksa rahalla osaksi palkkaa suoraan? Olen käyttänyt 0 euroa ja tämä "mukamas-etu" on ollut käytössäni 8 vuotta.

Koska tämä on verovapaa etu.

Ja koska työnantaja tukee tällä tavoin työntekijöidensä hyvinvointia. Raha menisi osalla epäterveellisiin asioihin, tässä ne voi suunnata esimerkiksi liikuntaan, hyvinvointipalveluihin ja kulttuuriin.

Vierailija
59/116 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elokuva- tai keikkalippuja. Itse käytän epassia hammaslääkärissä niin pysyy leegot kunnossa työnantajan piikkiin 👍

EI läheskään kaikilla ole hyvinvointietua, vain kulttuuri ja liikunta. Mutta silti ei voi ostaa esim kirjoja tai liikuntavarusteita.

Vierailija
60/116 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotikuntoiluvälineitä sai ainakin viime vuonna jostain nettikaupasta ostettua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä