Mikä harmittaa sinua juuri nyt?
Onko sinulla nyt joku asia joka sinua harmittaa juuri nyt.
Kommentit (2938)
Vanha täti kuoli viime kesänä.2 viikkoa sitten sain tiedon että toinen täti on kuollut.Nyt sain tiedon että vielä kolmas täti on kuollut.Näillä kahdella tädillä on sitten yhteiset hautajaiset.
kepulaiset linssiluteet ja putinistit
Vituttaa kun poikaystävä ei soittanut eilen illalla. Se varmaan ei rakasta mua enää.
Meidän pihalla on pieni punatulkku, jolla taitaa olla salmonella. Kuolee varmasti pian. Harmittaa kovasti.
Vein vieläkin elossa olevasta joulutähdestä punaisen terälehden hänen lähistölleen hänen kunniakseen.
Harmittaa ku sain opioidilääkityksen joka tuo ummetusta, sit saa kärsiä. Vatsakipu kippurassa saa olla tuskissaan, kunnes skeidaa.
Koko perhe koronassa talvilomalla.
Nukuin huonosti. Nyt on päänsärky. Jännittää ja ahdistaa toi sotahomma.
Mun kakrut onkin kiittämättömiä paskiaisia. Yksin kasvatin isänsä kuoltua, ei ollut vaihtoehtoja.
En yleensä edes pyydä apua heiltä, mutta nyt yksi pieni homma odottaa ja odottaa. Mä en pysty siihen yksin.
Toinen sanoi tulevansa tekemään sen, mutta sanoin ettei tarvii enää. Siksi, että ei se tule silloin kun lupaa ja sitten pitää patistaa. Käy tässä ihan vieressä joka päivä, mutta ajelkoon ohi vaan.
Mun pitää hoitaa yksin iso asunnonmyynti, koska heitä ahdistaa asia eivätkä ehdi. Asunto on myös heidän. Alle 30-vuotiaita ovat. Luulin kasvattaneeni heidät hyvin. Sellaista viestiä sain muualta, kun vielä asuivat kotona.
En minäkään aina jaksaisi, olen päälle 60. Jospa vaan heittäytyisi pitkälleen viikoksi ... valehtelisi että tuli kai migreeni.
Mä oon myös rahaton ja käyn ruokajaossa pari krt kuussa. Eläke ei riitä.
Aikoinaan ajattelin että ei noiden tarvii mulle mitään "maksaa" vaivoistani takaisin, mutta nyt alkaa nyppiä kun on niin vaikeata auttaa yhtään mua. En tarkoita rahaa, vaan apua pikku asioissa. Mä suojelin lapsiani niinkuin äiti suojelee. Tuntuu että kakruilla ei ole mitään mua kohtaan. Rahaa pitäis järkätä niille, joilla sitä on jo ennestään ja itsellä ei ole.
Kiitos kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Mun kakrut onkin kiittämättömiä paskiaisia. Yksin kasvatin isänsä kuoltua, ei ollut vaihtoehtoja.
En yleensä edes pyydä apua heiltä, mutta nyt yksi pieni homma odottaa ja odottaa. Mä en pysty siihen yksin.
Toinen sanoi tulevansa tekemään sen, mutta sanoin ettei tarvii enää. Siksi, että ei se tule silloin kun lupaa ja sitten pitää patistaa. Käy tässä ihan vieressä joka päivä, mutta ajelkoon ohi vaan.
Mun pitää hoitaa yksin iso asunnonmyynti, koska heitä ahdistaa asia eivätkä ehdi. Asunto on myös heidän. Alle 30-vuotiaita ovat. Luulin kasvattaneeni heidät hyvin. Sellaista viestiä sain muualta, kun vielä asuivat kotona.
En minäkään aina jaksaisi, olen päälle 60. Jospa vaan heittäytyisi pitkälleen viikoksi ... valehtelisi että tuli kai migreeni.
Mä oon myös rahaton ja käyn ruokajaossa pari krt kuussa. Eläke ei riitä.
Aikoinaan ajattelin että ei noiden tarvii mulle mitään "maksaa" vaivoistani takaisin, mutta nyt alkaa nyppiä kun on niin vaikeata auttaa yhtään mua. En tarkoita rahaa, vaan apua pikku asioissa. Mä suojelin lapsiani niinkuin äiti suojelee. Tuntuu että kakruilla ei ole mitään mua kohtaan. Rahaa pitäis järkätä niille, joilla sitä on jo ennestään ja itsellä ei ole.
Kiitos kaunis.
Ikävä tilanne ja otan kyllä osaa harmituksesi johdosta, mutta niin se menee elämässä, että vanhempien vastuu on lasten suuntaan, mutta toiseen suuntaan ei ole velvollisuutta ellei sitä omaa halua auttamiseen satu löytymään.
Haluisin lenkille, mutta tiet on jäässä. Hypin kohta seinille, kun en ole hetkeen päässyt juoksemaan.
Vierailija kirjoitti:
Haluisin lenkille, mutta tiet on jäässä. Hypin kohta seinille, kun en ole hetkeen päässyt juoksemaan.
Mä en pääse koska mulla on jalka kipeä, en tiedä tuleeko koskaan juoksukuntoon. Sun täytyy sentään vaan odottaa jäiden sulamista (tai hiekoitusta).
Vierailija kirjoitti:
Nukuin huonosti. Nyt on päänsärky. Jännittää ja ahdistaa toi sotahomma.
Take it easy.
Harmittaa tuo sotauutisten rummuttaminen ja niillä mässäily... Tietenkin on hyvä, että löytyy ajantasaista tietoa, mutta osa ihmisistä on jo selvästi paniikissa Ukrainan tilanteen vuoksi.
Pitäisi laittaa jäitä hattuun ja edetä asioiden suhteen kylmähermoisemmin. Elämä jatkuu.
Suomen kansaa pettävät demarit ja kepulit. Allegro. Putinistit. Narsistit ja minä-minä-ihmiset.
Vatsa sekaisin ja kamala ruokamyrkytyksien pelko. Päässä risteilee pelottavia ja aika epärealistisia ajatuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en pääse koska mulla on jalka kipeä, en tiedä tuleeko koskaan juoksukuntoon. Sun täytyy sentään vaan odottaa jäiden sulamista (tai hiekoitusta).
No ei kait tää mikään kilpailu ole 🤣
Suomi ei liity Natoon koska demarit ovat vallassa.
Aivan ihania kommentteja, mitä erilaisimmilta ihmisiltä sekä eri ikäisiltä sekä elämäntilanteessa olevia. Minua harmittaa juuri nyt että jos sota tulee Suomeen. Se on hyvin todennäköistä.
Itse en asu Suomessa mutta harmittaisi kovasti jos Venäjä valtaisi Suomen ja Suomi häviäisi lopullisesti maailmasta.
Olen yksinäinen, kaipaisin seuraa. Olisi edes lemmikkieläin seurana.