Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä harmittaa sinua juuri nyt?

Vierailija
29.05.2021 |

Onko sinulla nyt joku asia joka sinua harmittaa juuri nyt.

Kommentit (2938)

Vierailija
1341/2938 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksinäinen, kaipaisin seuraa. Olisi edes lemmikkieläin seurana.

Vierailija
1342/2938 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha täti kuoli viime kesänä.2 viikkoa sitten sain tiedon että toinen täti on kuollut.Nyt sain tiedon että vielä kolmas täti on kuollut.Näillä kahdella tädillä on sitten yhteiset hautajaiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1343/2938 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kepulaiset linssiluteet ja putinistit

Vierailija
1344/2938 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa kun poikaystävä ei soittanut eilen illalla. Se varmaan ei rakasta mua enää.

Vierailija
1345/2938 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pihalla on pieni punatulkku, jolla taitaa olla salmonella. Kuolee varmasti pian. Harmittaa kovasti.

Vein vieläkin elossa olevasta joulutähdestä punaisen terälehden hänen lähistölleen hänen kunniakseen.

Vierailija
1346/2938 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa ku sain opioidilääkityksen joka tuo ummetusta, sit saa kärsiä. Vatsakipu kippurassa saa olla tuskissaan, kunnes skeidaa.

Vierailija
1347/2938 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko perhe koronassa talvilomalla.

Vierailija
1348/2938 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin huonosti. Nyt on päänsärky. Jännittää ja ahdistaa toi sotahomma.

Vierailija
1349/2938 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kakrut onkin kiittämättömiä paskiaisia. Yksin kasvatin isänsä kuoltua, ei ollut vaihtoehtoja.

En yleensä edes pyydä apua heiltä, mutta nyt yksi pieni homma odottaa ja odottaa. Mä en pysty siihen yksin.

Toinen sanoi tulevansa tekemään sen, mutta sanoin ettei tarvii enää. Siksi, että ei se tule silloin kun lupaa ja sitten pitää patistaa. Käy tässä ihan vieressä joka päivä, mutta ajelkoon ohi vaan.

Mun pitää hoitaa yksin iso asunnonmyynti, koska heitä ahdistaa asia eivätkä ehdi. Asunto on myös heidän. Alle 30-vuotiaita ovat. Luulin kasvattaneeni heidät hyvin. Sellaista viestiä sain muualta, kun vielä asuivat kotona.

En minäkään aina jaksaisi, olen päälle 60. Jospa vaan heittäytyisi pitkälleen viikoksi ... valehtelisi että tuli kai migreeni.

Mä oon myös rahaton ja käyn ruokajaossa pari krt kuussa. Eläke ei riitä.

Aikoinaan ajattelin että ei noiden tarvii mulle mitään "maksaa" vaivoistani takaisin, mutta nyt alkaa nyppiä kun on niin vaikeata auttaa yhtään mua. En tarkoita rahaa, vaan apua pikku asioissa. Mä suojelin lapsiani niinkuin äiti suojelee. Tuntuu että kakruilla ei ole mitään mua kohtaan. Rahaa pitäis järkätä niille, joilla sitä on jo ennestään ja itsellä ei ole.

Kiitos kaunis.

Vierailija
1350/2938 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kakrut onkin kiittämättömiä paskiaisia. Yksin kasvatin isänsä kuoltua, ei ollut vaihtoehtoja.

En yleensä edes pyydä apua heiltä, mutta nyt yksi pieni homma odottaa ja odottaa. Mä en pysty siihen yksin.

Toinen sanoi tulevansa tekemään sen, mutta sanoin ettei tarvii enää. Siksi, että ei se tule silloin kun lupaa ja sitten pitää patistaa. Käy tässä ihan vieressä joka päivä, mutta ajelkoon ohi vaan.

Mun pitää hoitaa yksin iso asunnonmyynti, koska heitä ahdistaa asia eivätkä ehdi. Asunto on myös heidän. Alle 30-vuotiaita ovat. Luulin kasvattaneeni heidät hyvin. Sellaista viestiä sain muualta, kun vielä asuivat kotona.

En minäkään aina jaksaisi, olen päälle 60. Jospa vaan heittäytyisi pitkälleen viikoksi ... valehtelisi että tuli kai migreeni.

Mä oon myös rahaton ja käyn ruokajaossa pari krt kuussa. Eläke ei riitä.

Aikoinaan ajattelin että ei noiden tarvii mulle mitään "maksaa" vaivoistani takaisin, mutta nyt alkaa nyppiä kun on niin vaikeata auttaa yhtään mua. En tarkoita rahaa, vaan apua pikku asioissa. Mä suojelin lapsiani niinkuin äiti suojelee. Tuntuu että kakruilla ei ole mitään mua kohtaan. Rahaa pitäis järkätä niille, joilla sitä on jo ennestään ja itsellä ei ole.

Kiitos kaunis.

Ikävä tilanne ja otan kyllä osaa harmituksesi johdosta, mutta niin se menee elämässä, että vanhempien vastuu on lasten suuntaan, mutta toiseen suuntaan ei ole velvollisuutta ellei sitä omaa halua auttamiseen satu löytymään.

Vierailija
1351/2938 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluisin lenkille, mutta tiet on jäässä. Hypin kohta seinille, kun en ole hetkeen päässyt juoksemaan.

Vierailija
1352/2938 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluisin lenkille, mutta tiet on jäässä. Hypin kohta seinille, kun en ole hetkeen päässyt juoksemaan.

Mä en pääse koska mulla on jalka kipeä, en tiedä tuleeko koskaan juoksukuntoon. Sun täytyy sentään vaan odottaa jäiden sulamista (tai hiekoitusta).

Vierailija
1353/2938 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nukuin huonosti. Nyt on päänsärky. Jännittää ja ahdistaa toi sotahomma.

Take it easy.

Vierailija
1354/2938 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa tuo sotauutisten rummuttaminen ja niillä mässäily... Tietenkin on hyvä, että löytyy ajantasaista tietoa, mutta osa ihmisistä on jo selvästi paniikissa Ukrainan tilanteen vuoksi.

Pitäisi laittaa jäitä hattuun ja edetä asioiden suhteen kylmähermoisemmin. Elämä jatkuu.

Vierailija
1355/2938 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen kansaa pettävät demarit ja kepulit.  Allegro.  Putinistit.  Narsistit ja minä-minä-ihmiset.  

Vierailija
1356/2938 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsa sekaisin ja kamala ruokamyrkytyksien pelko. Päässä risteilee pelottavia ja aika epärealistisia ajatuksia.

Vierailija
1357/2938 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en pääse koska mulla on jalka kipeä, en tiedä tuleeko koskaan juoksukuntoon. Sun täytyy sentään vaan odottaa jäiden sulamista (tai hiekoitusta).

No ei kait tää mikään kilpailu ole 🤣

Vierailija
1358/2938 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi ei liity Natoon koska demarit ovat vallassa.

Vierailija
1359/2938 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihania kommentteja, mitä erilaisimmilta ihmisiltä sekä eri ikäisiltä sekä elämäntilanteessa olevia. Minua harmittaa juuri nyt että jos sota tulee Suomeen. Se on hyvin todennäköistä.

Vierailija
1360/2938 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en asu Suomessa mutta harmittaisi kovasti jos Venäjä valtaisi Suomen ja Suomi häviäisi lopullisesti maailmasta.