Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä harmittaa sinua juuri nyt?

Vierailija
29.05.2021 |

Onko sinulla nyt joku asia joka sinua harmittaa juuri nyt.

Kommentit (2938)

Vierailija
1381/2938 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä ei ole tarpeeksi työkaluja, odotellut jo viikon että pääsee tekemään.

Vierailija
1382/2938 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä missä Kela-korttini on. Pitäisi varata aika laboratoriotutkimuksiin, mutta taitaa viivästyä kun pitää uusi kortti tilata. Melkein olin unohtanut koko kortin olemassaolon kun en ole sitä elämässäni juurikaan tarvinnut. En muista siis nähneenikään sitä enää vuosiin.

Passi tai kuvallinen henkilöllisyystodistus käyvät myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1383/2938 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli tapetoida olohuone, mutta en saa revittyä entisiä tapetteja pois. Seiniä ei ole aikoinaan pohjamaalattu. Jo edesmennyt kissani aloitti tapettien poiston eläessään ja minun pitäisi nyt jatkaa sitä.

- mummo -

Vierailija
1384/2938 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruplan arvo laskee nyt kovasti.Venäjä pahassa pulassa nyt.

Vierailija
1385/2938 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kiusaa täällä netissä. Pitääkö rueta rikosilmoitusta tekemään vai loppuuko se?

Vierailija
1386/2938 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kakrut onkin kiittämättömiä paskiaisia. Yksin kasvatin isänsä kuoltua, ei ollut vaihtoehtoja.

En yleensä edes pyydä apua heiltä, mutta nyt yksi pieni homma odottaa ja odottaa. Mä en pysty siihen yksin.

Toinen sanoi tulevansa tekemään sen, mutta sanoin ettei tarvii enää. Siksi, että ei se tule silloin kun lupaa ja sitten pitää patistaa. Käy tässä ihan vieressä joka päivä, mutta ajelkoon ohi vaan.

Mun pitää hoitaa yksin iso asunnonmyynti, koska heitä ahdistaa asia eivätkä ehdi. Asunto on myös heidän. Alle 30-vuotiaita ovat. Luulin kasvattaneeni heidät hyvin. Sellaista viestiä sain muualta, kun vielä asuivat kotona.

En minäkään aina jaksaisi, olen päälle 60. Jospa vaan heittäytyisi pitkälleen viikoksi ... valehtelisi että tuli kai migreeni.

Mä oon myös rahaton ja käyn ruokajaossa pari krt kuussa. Eläke ei riitä.

Aikoinaan ajattelin että ei noiden tarvii mulle mitään "maksaa" vaivoistani takaisin, mutta nyt alkaa nyppiä kun on niin vaikeata auttaa yhtään mua. En tarkoita rahaa, vaan apua pikku asioissa. Mä suojelin lapsiani niinkuin äiti suojelee. Tuntuu että kakruilla ei ole mitään mua kohtaan. Rahaa pitäis järkätä niille, joilla sitä on jo ennestään ja itsellä ei ole.

Kiitos kaunis.

Ikävä tilanne ja otan kyllä osaa harmituksesi johdosta, mutta niin se menee elämässä, että vanhempien vastuu on lasten suuntaan, mutta toiseen suuntaan ei ole velvollisuutta ellei sitä omaa halua auttamiseen satu löytymään.

Lämmittää, kun ymmärsit. Tää vastuuasia on ihan selkeä mulle. Alkoi vaan nyppiä, kun penskat ei tajua että mä oon jo vanha enkä pysty esim nostamaan jotain painavia kamoja yksin. Ei ole rahaa pyytää jotain ulkopuolista avuksi.

Se, että ei saa tällä hetkellä ainakaan mitään arvostusta tai apua lapsiltaan, syö tosissaan. Aamulla yksi laittoi Naistenpäivän onnittelut puhelimella. En edes muistanut tuota päivää, ihan samantekevää minulle. Kiitin tietysti.

Samainen kakru töppäsi just yhden jutun, jota varmaan minäkin joudun selvittämään vähän ajan kuluttua.

Oli pari viikkoa sitten lomalla Lapissa yhdessä hiihtokeskuksessa, jossa itsekin pyörin nuorena. No pyysin luokseni syömään ja kertomaan vähän lomasta ja tästä itsellekin tutusta paikasta. Sai itse valita monenko aikaan tulee tänne. Kello x.

Noin tuntia aiempaan viesti että tulee vähän aikaisemmin. Ok. Sitten viesti ettei ehdikään aikaisempaan, vaan vähän jälkeen x. Tää on tällainen vekslaaja, mä itse olen täsmällinen. Aloin muistuttaa itseäni, että pysy nyt vaan rauhallisena. Teki mieli sanoa, että ilmoita minä päivänä ja kellonaikana haluat tulla seuraavan kerran että aikaikkuna sulkeutui just. Katsotaan seuraavaa kertaa, käykö mulle. Kysyin sitten lomasta. Ei osannut kertoa. Pyysi, että mä kyselen voi jestas. Nää hiihtokeskukset muuttuu. Sanoin vain että kyllä mullekin bisse maistui rinteen jälkeen. Ja puhuin sitten mitä itse muistan noita hauskoja juttuja sieltä.

Mua vaan nyppii tää ihminen nyt. Päätin jo viime visiitillä etten pyytele syömään pitkiin aikoihin, sen yhden tunnin ajan kun löytyminen oli niin kiven takana. Tällä oli vuosi sitten mt-vaikeuksia, jotka ohi nyt. Tuli vain olo, että mä oon tuppaamassa vastoin tahtoaan hänen elämäänsä. Tää on yleensä kiltti ja myöntyväinen ihminen. Olen sanonut, että pitää huolen siitä ettei kävellä yli, koska se maksetaan sitten omasta selkänahasta. Kai se sitten aloitti minusta? En tiedä, olkoon. Mä en ole nyt tavattavissa. On flunssaa ja mitä kaikkea. Ei päätään viitsi hakata seinään jatkuvasti.

En mä katkeraksi tule. Mua on vedetty kölin alta paljon. Kestää vähän aikaa että saan itseni takaisin. Olen pettynyt, lähinnä kai omaan itseeni.

Sama taas harmistelemassa. Niin siinä kävi, että töppäsi tämä hlö sen asian jonka tiesinkin töppääntyvän. Selvisi tänään ja nyt mua huudellaan apuun. Kieltäydyin auttamasta. En jaksa. Hänkin osaa käyttää puhelinta. Hän ei siis ole mikään sekoboltsi tms, opiskelee ja käy töissä.

Mun auttamishalut nollaantui. Nyt pitää itse toimia. Mulla on muita suunnitelmia tälle päivälle. Normaalisti olisin varmaan tarjoutunut, jos ei itse pyydä. Selvittäköön nyt asiansa itse.

Vierailija
1387/2938 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvilomaan vielä viikko !

Vierailija
1388/2938 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lopen kyllästynyt työhöni, enkä uskalla perheellisenä, reilu 4-kymppisenä, opiskella enää muuhun ammattiin. Mahtaisko kukaan enää edes palkata minua, jos esim 5-kymppisenä valmistuisin sisustusarkkitehdiksi tai -suunnittelijaksi?

Vierailija
1389/2938 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raitistunut mieheni retkahti viikko sitten. Nyt dokaa jossain toisessa kaupungissa ja odotan meneekö hoitoon vai oliko tämä nyt tässä.

Vierailija
1390/2938 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen puoli tuntia ajoissa lääkärillä bussien aikataulujen takia, eli piti ottaa bussi joka tulee tänne liian ajoissa muuten olisin ollut myöhässä.

Vierailija
1391/2938 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ärsyttää, ettei ole varaa sopivan kokoiseen asuntoon... Tai varmaan olisi, mutta sitten pitäisi jostain muusta luopua...

No, parin vuoden päästä lapset muuttaa pois ja sitten tämä on ihan sopiva...

Vierailija
1392/2938 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukrainan sota. Lastensairaalan pommitus ja kaikki ne kauheudet mitä siellä tapahtuu ja annetaan tapahtua.

Vierailija
1393/2938 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisaren päihderiippuvuus ja elämänsuunta muutenkin. Valehtelu ja rikokset.

No se ehkä eniten painaa mieltä vaikken aktiivisesti märehdi asiaa...

Vierailija
1394/2938 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähkön ja ruoan kallistuminen.

Onneksi en tarvitse autoa!

Vierailija
1395/2938 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että eräs ennen niin läheinen ihminen ei enää ehdi pitää yhteyttä, koska löysi miehen elämäänsä vuosi sitten. On minullakin mies, mutta en vietä kaikkea aikaani hänen kanssaan.

Vierailija
1396/2938 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että on lyhyt penis :(

Vierailija
1397/2938 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että on lyhyt penis :(

Aww, hang in there.

Vierailija
1398/2938 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polttoaineen hinta. Meillä maalla asuvilla pienituloisilla menee työmatkoihin rahaa tällä hetkellä ihan kohtuuttoman paljon. Työssä käyminen ei kohta enää kannata.

Ja toinen ruoan hinta.

Kiitos diktaattori putin.

Vierailija
1399/2938 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki. Kaikki harmittaa. Maailman tilanne on perseellään. Voispa ottaa tämän kaiken kärsimyksen pois.

Vierailija
1400/2938 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta loppuuu ripulilääkkeet! 🤯

Kunnostautkaa te sipsiahterit colajuopot huutamaan nyt rokotetta noroon. Muuten hukutte paskaan. Hakekaa kaikki hiilitabletit ja ripulointilääkkeet apteekista. Tyhjentäkää, hamstratkaa. Wc papruthan teillä jo on. Mars mars, älä kävele liian lujaa ettei tule hiki. 🤣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän