Mikä harmittaa sinua juuri nyt?
Kommentit (2938)
Minua ihan oikeasti harmittaa olla niin voimaton tämän maailman tilanteen suhteen,etenkin tuon putinin suhteen, kun pystyisin niin se olis jo kiinni otettu ja maailmassa olisi rauha.
Vierailija kirjoitti:
Olen vanha, enkä jaksa enää siivota entiseen malliin. Jos siivoan koko huushollin, olen raihnainen vähintään viikon. Lisäksi harmittaa liukkaus ulkona.
Minuakin harmittaa myös tuo liukkaus ulkona, kun ei pääse tavanomaiselle kävelylenkille.
Roistovaltion hyökkäys Ukrainaan psykopaattijohtajansa usuttamana.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on tuon Putlerin sekoilu mikä harmittaa kovasti.
Voikun olisikin vain yhdestä ihmisestä kiinni..kyllä näitä wanna-be- diktaattoreita riittää.
Joukkohulluus on se, mikä kauhistuttaa, mutta loogista toisaalta: eivät putinit pääse itsekseen valtaa pitämään. Vaaditaan uskonto/ideologia ympärille.
Se kun ihmiset esittelevät kiiltokuvaelämäänsä somessa. Miksi elämä on mennyt tällaiseksi? Vain se mitä olet somessa ratkaisee.
Ystävien puute.
Katkoin ihmissuhteita, jotka olivat teennäisiä. Nyt olisi hienoa voida puhua jonkun kanssa, mutta baarista tuskin löytää muuta kuin tyhjäpäitä vetämässä päätään täyteen. Ei vaan tiedä, mistä lähteä etsimään tolkkuja ihmisiä. Tämä vituttaa ankarasti, kun en ole mikään verkostoitoitujatyyppi yhtään.
You tube-ystävät ei aja ihan samaa asiaa. Siis ihmiset, joita voi arvostaa.
Harmittaa, kun en ole ollut kartalla idän touhuista pidempään. Olen halunnut sulkea silmäni asioilta, jotka kuitenkin ovat koko ajan olleet ilmassa, olemassa, tässä nykyisessä epämääräisessä huonovointisuudessa.
Tietyssä mielessä nyt on helpompaa, kun kykenee orientoitumaan uusiksi. Olen kuitenkin pettynyt omaan laiskuuteeni ja henkiseen mukavuudenhaluuni.
Enkä edes elä missään hyväosaisten kuplassa. Ihan käsittämätöntä tämä henkinen köyhyys ja materian palvonta Suomessakin. Hävettää.
Harmittaa se, kun muutettiin vajaa vuosi sitten kertostaloon. Tää on eräänlainen eläkeläisten valloittama talo. Ahdistaa introverttinä lähteä tai tulla . Ihmiset on koko ajan kimpussa. Päivystävät ja ovat niiiin halukkaita kommunikoimaan. Minä kun haluaisin vain olla rauhassa. Ihan ystävällisiä ja kohteliaita ovat mutta en vaan välittäis. Anteeksi siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vanha, enkä jaksa enää siivota entiseen malliin. Jos siivoan koko huushollin, olen raihnainen vähintään viikon. Lisäksi harmittaa liukkaus ulkona.
Minuakin harmittaa myös tuo liukkaus ulkona, kun ei pääse tavanomaiselle kävelylenkille.
Ostajaa kunnon nastakengät, niillä on huoleton ropsutella jäätikölläkin.
Ainoastaan kaupan lattioilla saa varoa ettei liukastu niillä.
Ei mene raha hukkaan!
Maailma on ydinsodan partaalla ja ukrainalaiset kärsivät hirveästi, mutta minua harmittaa se, kun kävelykierroksestani pienen lammen ympäri on hiekoitettu vain puolet, toinen puoli on peilijäätä. Se että minua harmittaa pienet asiat on osoitusta siitä, että meillä on vielä asiat hyvin. Sitten kun pienillä asioilla ei ole enää mitään väliä, meillä on asiat todella huonosti. Mutta se ei tarkoita sitä, että meillä olisi oikeus valittaa kaikesta, sellainen on typeryyttä ja kyvyttömyyttä nauttia ja olla kiitollinen elämästä.
Kun Suomen armeeja ei saa käyttää miinoja ja estää vihollista etenemästä vapaasti.
Onneksi hallitukselle voi antaa painetta luopua miinakiellosta (johon venäjä ei ole sitoutunut).
Tuolla voi kannattaa miinakiellosta luopumista:
https://urly.fi/2v7l
auta, kannata
Harmittaa miehet jotka on tossukoita koiria vaimoilleen ja työntekijät jotka on työnantajansa lampaita ja poljettavissa miten vaan. Näitä on vaan liikaa maailmassa. Dippa-inssit jotka eivät itse osaa edes omia vaatteitaan valita ja eivät ymmärrä loukkaantua edes saamistaan potkuista. Näitä on olemassa liian paljon. Missä on heidän omanarvontunto.. ai niin..vaimollahan se. Nämä sitten puolustaa meitä kun tosipaikka tulee??
Putinin trollien hyysääminen, EUU:n ulkopuolisten kaksoiskansalaisuudet, ulkomaisten ostamat kiinteistöt ... Venäjän hulluus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostajaa kunnon nastakengät, niillä on huoleton ropsutella jäätikölläkin.
Ainoastaan kaupan lattioilla saa varoa ettei liukastu niillä.
Ei mene raha hukkaan!
Joo symppaan kumpaakin. Vanha olen linäkin. Eilen imuroin, tiesin että loppupäivän on ristiselkä sökönä, joten pyörin sisätiloissa vaan enkä edes ajatellut lähteä lenkille. Tein ruokaa pakastimeen.
Tänään heitin tunnin lenkin. Täällä rannikolla on aivan sairaan liukasta, paksut jäävallit teillä, mutta ihan oikeasti nastakengillä voin lenkkeillä. Ne on kalliit, mutta maksaa itsensä takaisin parempana kuntona. Mä tarvitsen liikettä ja happea. Mun nastakengät on n 8 vuotta vanhat eikä niillä ole hyvä kävellä, mutta ennemmin se, kuin rikotut luut ja särkevä kroppa.
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa se, kun muutettiin vajaa vuosi sitten kertostaloon. Tää on eräänlainen eläkeläisten valloittama talo. Ahdistaa introverttinä lähteä tai tulla . Ihmiset on koko ajan kimpussa. Päivystävät ja ovat niiiin halukkaita kommunikoimaan. Minä kun haluaisin vain olla rauhassa. Ihan ystävällisiä ja kohteliaita ovat mutta en vaan välittäis. Anteeksi siitä.
Mä muutin samasta syystä rivitalosta kerrostaloon. Täällä ei kytätä! Edellisessä paikassa rivarissa olin jatkuvan tarkkailun alla.
Parille ihmiselle moikkaan. Olin päättänyt, että olen tyly ja tuijottelen asfalttia vain. Olen itse hyvin ystävällinen henkilö ja siksi sen päätinkin. Kohta joutuisin muutoin tenttiin ja selostamaan/kuuntelemaan kaiken maailman asioita. Elän tavallaan nyt luonnettani vastaan, mutta sain oppini edellisessä paikassa.