Mikä harmittaa sinua juuri nyt?
Onko sinulla nyt joku asia joka sinua harmittaa juuri nyt.
Kommentit (2938)
Se, ettei länsimaat ja USA auta tarpeeksi Ukrainaa, joka taistelee itsenäisyydestään ja olemassaolostaan, MUTTA myös länsimaisen sivistyksen ja demokratian puolesta.
Jos Putin voittaa niin moni muukin maa ja asia on vaarassa.
Putin jos tunkee joukkonsa Suomeen ja valtaa tämän maan , esimerkiksi, niin emme kirjoittele sen jälkeen
tälläkään palstalla.
Kyse on siis paljon suuremmasta asiasta kuin Ukrainasta.
Pienimunaiset suppelipojut, mammanpojat ruutusoldaatit hih
Sota Ukrainassa ja Putin, joka hyydyttää hymyn.
Jatkuvat rahan kerjäys mainokset TV: stä tällä hetkellä. Sos, Unicef, ym ym. Kerjätään rahaa Ukrainaan, Afganistaniin ja kaikkiin köyhiin maihin.
Mauno Koiviston sanoin, rikkaiden maiden köyhät avustavat köyhien maiden rikkaita.
Rahat ja muu apu ei mene sitä tarvitseville, kun maa ja kansa ovat sodassa ja tuhon partaalla. Ahneus voittaa. Huippuna oli apu jaetaan Ukrainaan Moldovan rajalta, joka on euroopan köyhin valtio, kaikilla mittapuilla, kuka uskoo avun menevän perille?
Se että Joulusta kiloja on kertynyt 5-10kg, tosi ahdistavaa. Jotenkin ei saa nyt kiinni terveellisestä elämästä. :/ Tein hirveän urakan vuodessa, tiputin n.25kg ja nyt tullut takaisin. Taas mies ehdotti pizzan tilausta ja sorruin. :(
Älyttömän huonoja perunoita, sisältä saattaa olla aivan mustansinistä :/
Se, että eräs todella läheinen henkisesti kehitysvammainen teki juuri raa-an itsemurhan.. 19-vuotiaana. Olin tuntenut hänet 14 vuotta.. Itsekin olen yrittänyt itsemurhaa useasti (hänen tietämättään). Olen 35 ja edellinen yritykseni oli alle vuosi sitten, ja viiltelen edelleen. Harmitus on ehkä väärä sana.. Mutta apua on todella vaikeaa saada tässä maassa julkiselta puolelta..
Yhdenvertaisuusperiaatteen huutava poissaolo.
Heikkouteni tässä maailmassa ja jatkuva kriiseily väärien ihmisten vuoksi.
Norovirus. Koko ajan oksettaa ja paskattaa 🤮💩
se kun mun masennukseen ei puututa(kestäny jo melkein vuoden) varmaan luullaan että kuuluu kasvuun.
Mulla paha ummetus.
Ei oo kyllä naurun asia.
Huomenna apteekkiin.
Harmittaa, kun haluaisin opiskella yhtä alaa, mutta joudun valitsemaan toisen alan sen "järkevyyden" ja läheisten painostuksen alaisena. Järkevyyttä sanelee parempi palkka ja valmiiksi luvattu vakituinen työpaikka.
Ei sen ilmeisesti väliä, että koen itseni alalla hyvin epävarmaksi, ja työn siksi hyvin kuormittavaksi. Läheiset sanovat, että kyllä epävarmuus menee ohi. Niin se varmaan meneekin, joten minulla ei ole ainoatakaan hyvää argumenttia, jolla voisin puolustaa toivomaani alavalintaa. Olen ahdistunut ja surullinen. Itse en koskaan painostaisi rakkaitani alalle, josta he ovat yhtään epävarmoja.
Nyt just v*tuttaa suunnattomasti suomalaisten hölmöys!! On oikein riemurinnoin dollarinkuvat silmissä myyty maata r*ssälle viimeiset kymmenen vuotta. Nyt niillä valmiina tukikohdat ja sotilaskentät täällä. Kaiken muun voi antaa anteeksi, vaan ei tyhmyyttä.
Emäntä pieras nenääni ja laitoin sen menemään.
Vierailija kirjoitti:
Mulla paha ummetus.
Ei oo kyllä naurun asia.
Huomenna apteekkiin.
Ota levolac.
Tilasin Zalandolta kahdet paksummat legginssit ja pesin ne ohjeiden mukaan. Kummatkin kutistuivat niin että menevät juuri ja juuri päälle ja kiristävät niin inhottavasti ettei niitä viitsi käyttää. Rahat menivät hukkaan.
Ärsyttää.
No,voi venäjän venäjän venäjä kun nyt niin harmittaa.