Mikä harmittaa sinua juuri nyt?
Onko sinulla nyt joku asia joka sinua harmittaa juuri nyt.
Kommentit (2938)
Päänahan seborrooinen ekseema. Ei auta apteekin kalliit erikoisshampoot eikä linimentit.
Ääh, huomenna viimeinen lomapäivä ja sitten kännykän herätys pärähtää taas kello 6:00.
Vierailija kirjoitti:
Päänahan seborrooinen ekseema. Ei auta apteekin kalliit erikoisshampoot eikä linimentit.
Aiheuttaako se voimakasta hilseilyä? Onkohan mullakin se..
Ainaiset pettymykset rakkaudessa.
Onko ihan pakko harmittaa?Mitä jos ei harmita mikään?
Vierailija kirjoitti:
Ainaiset pettymykset rakkaudessa.
Toivottavasti nämä pettymykset loppuvat ja löydät sen oikean rakkauden.
Vierailija kirjoitti:
Onko ihan pakko harmittaa?Mitä jos ei harmita mikään?
Ei, mutta minua harmittaa että sinun piti siitäkin kirjoittaa tänne. Miksi?
Naapuri, joka on naputellut pikku vasaralla pikku nauloja toista kuukautta ja naputtaa nytkin, loppiaisena. Menis vaikka ajelemaan hissillä mieluummin.
Porakone. Pitää siirtyä etäämmäs seinästä ettei tule reikä päähän.
Kaverin nahjus-avokki ja ennenkaikkea se miten marttyyrikaveri koko ajan valittaa ja vaikeroi tästä, ihan kuin melkein odottaisi minun sanovan hänelle että jättäisi tyypin (en halua kommentoida aikuisten ihmisten parisuhteita).
Tässä täytyy vielä ottaa se 3 koronapiikki.Sitten vielä varmasti 4.?
oon taas karanteenis, olin eka joulukuussa, koska veljel korona ja nyt äiti sai
Nyt on liukasta.Kaaduin.Onneksi en loukannut itseäni.Harmittaa ettei ole kunnollista hiekoitusta.
Pitäis mennä huomenna kauppaan ja piha on niin jäässä että näyttää ihan luistinradalta. Tuskin pääsen pihan poikki katkomatta jalkojani. Viime keväänä kaaduin ja mursin jäällä jalkani ja vissiin sama ruljanssi tulossa taas.
En ole saanut selvitystä perinnönjaosta enkä rahoja tilille vielä.
Tonnin sähkölasku ja silti on kylmä.
Pitäsköhän hankkia elämä, jos vauva palstalla kyselee moista ja hankkii siten vertaistukea.
Vierailija kirjoitti:
Tässä täytyy vielä ottaa se 3 koronapiikki.Sitten vielä varmasti 4.?
Varmaan luitkin jo uutisista että ei kannata koska immuniteettisi hajoaa siihen.
Meidän talon ullataalasmaa taas ollut vauhdissa. Kävi tänään jakamassa suklaata, lahjakasseja valikoitujen naapureiden oven taakse. Ei tietenkään mulle. Olenkin yrittänyt vältellä parhaimpani mukaan noita rupatteluja hänen pihdeissään.