Mikä harmittaa sinua juuri nyt?
Onko sinulla nyt joku asia joka sinua harmittaa juuri nyt.
Kommentit (2938)
Pelottaa Papa-testin tulokset. Mitä jos onkin muutoksia?
Mahdoton ihastus. Ei taida kelpuuttaa minua.
Poliisilta puhelu aamulla. Ei itseäni koske kuin välillisesti, mutta huolettaa
Eläkkeeseen tuli korototus.Ei mitään hyötyä.Sähköön tuli iso korotus ja tupakan hinta nousee.
Ihmisten välinpitämättömyys asioiden ja tekojen suhteen.
Esimerkiksi kun juuri äsken vein roskia taloyhtiömme roskakatokseen.
Kartonkikeräysastia ihan täysi vaikka vasta tyhjennetty, pahvilaatikot tyhjinä mutta kokonaisina. Muovikassissa heitetty pahvilaatikot kokonaisina. Nekin olisi voinut litistää ja laittaa muovikassin muovin keräysastiaan.
Sisälle tullessa ei välitetä jos taskusta tippuu nenäliina tai maski. Sinne se jätetään.
Miksi ei voisi käyttää arkijärkeä joka asiassa ja jos on sääntöjä ja määräyksiä niin voisihan niitä noudattaa.
Liikaa vaan ollaan ja mennään minä minä ja minä ensin ajattelulla.
Tähänkin saan varmaan palautteen. Muuta maalleomakotitaloon.
Minua kidutettiin Suomessa. Se vei ison osan nuoruudesta.
On lämpöä enkä viitsi mennä uv-juhliin. Lähipiirissä koronaa, varmaan osui kohdalle.
Harmittaa kun en ole löytänyt kaunista transnaista vaimokseni :(
Pieni flunssa, kun epäilyttää, että se on kuitenkin korona, vaikka kotitesti oli nega. Epävarmuus ärsyttää.
Pandemia & valtavat tartuntamäärät ...kyllä harmittaa. Tänään☀️on paistanut koko päivän, lämpömittari näyttänyt + 27-28 varjossa ja niinpä olenkin 🏊 uima-altaassa ja välillä istuskellut 🌴alla.
Harmittaa, kun en tänä jouluna voinut tavata siellä Suomessa asuvaa sisartani! Terveys menee kuitenkin kaiken edelle!
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa tai enemmänkin ehkä pelottaa se, että löytyi TAAS uusi koronavariantti! 😦😨😡😲
Älä pelkää 🙁
Vaikka en lue uutisia niin tiedän mitä maailmalla tapahtuu. Palstalla jo kaksi viikkoa 🤷🏻♂️
Korona-altistus töissä ja kolme päivää siitä tyypilliset loivan Omikronin oireet. ***kele!
Korona leviää Suomessa aina vain enemmän ja nopeammin.Rokotus ei ollut ratkaisu tähän ongelmaan.
2 kertaa rokotettu ja vielä koronan sairastanut voi sairastua uudelleen.
Kestää melkein viikon ennen kun saan nähdä ihastukseni, ihana P.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi laittaa isännöitsijälle viestiä tuhohyönteisistä. Harmittaa jo se tuleva siivousruljanssi.
Tolu ottaa pois tuhohyönteiset. Myös tärpätti.
En löydä työmiestä laittamaan kotia kuntoon.
.En voi aloittaa uutta työtäni koronan takia.
Vierailija kirjoitti:
Eläkkeeseen tuli korototus.Ei mitään hyötyä.Sähköön tuli iso korotus ja tupakan hinta nousee.
Jos poltat askin päivässä se on lähes 4000€/vuosi.Tämän rahan säästät kun tupakointi loppuu.
Väsymys. Lojun vaan ja näprään kännykkää saamatta mitään aikaan. Kännykän näpräämiseen kuluneet tunnit harmittaa.
Minua kummastuttaa se että jo vuosia vanhassa "ROADMAP FOR THE IMPLEMENTATION OF ACTIONS BY THE EUROPEAN COMMISSION" -asiakirjassa on merkitty EU:n yhteinen rokotustodistus otettavaksi käyttöön juuri näihin aikoihin.
https://ec.europa.eu/health/sites/default/files/vaccination/docs/2019-2…
Ajankohdan yhteensattuma on liian kummallinen. Erityisesti harmittaa se että täällä palstalla ei saa kyseisestä asiasta keskustella.