Mikä harmittaa sinua juuri nyt?
Onko sinulla nyt joku asia joka sinua harmittaa juuri nyt.
Kommentit (2951)
Se että palstalta poistellaan hyviä keskusteluaiheita ja kaikenmaailman pieru- ym turhat löpinät saavat valtavasti palstatilaa.
Olisi ollut kiva seurata muutaman keskusteluaiheen etenemistä. Mutta ei. Moden taso surkea.
Koronaöyhötys, rokoteöyhötys, 5G öyhötys, intersektionaalinen öyhötys, vaaliöyhötys, Venäjä öyhötys, Nato öyhötys, koronapassiöyhötys, feminismiöyhötys, kiltti/jännämiesöyhötys, rajoitusöyhötys, teho-osastojen kapasiteettiöyhötys sekä yleisesti vain kaikenlainen öyhötys.
Saa tehdä paljon vaativia töitä pienellä palkalla, itse asiassa kahta työtä. Mitään ei jaksa sen jälkeen ja elämä menee tavallaan hukkaan. Yhteiskunta kyllä hyötyy.
No tuo ihmisten ilkeily toisilleen somessa harmittaa vietävästi. Kaikista ei tarvi tykätä, mutta ei se tarkoita sitä, että pitäisi olla ilkeä. Ihmisiä me ollaan kaikki.
Joku oli jo varannut mun seuralaisen. Sain ajan vasta huomiselle.
Vierailija kirjoitti:
Se kun yritin löytää sopivat toppahousut hehtaaripyllylle ja niitä ei vain ole. Käytän siis normaalisti koon 42-44 kokoisia housuja mutta ulkoiluvaatteista ei edes D-mitoitetut XXXL-housut mahtuneet päälle. Takamus kun on mallia ghettobooty. Itku kurkussa jämähdin sitten sohvan nurkkaan vaikka ideana oli lähteä tänään monen vuoden tauon jälkeen hiihtämään.
Ei hiihtäessä tarvitse toppahousuja. Tulee kuuma. Jos sulla on jotkut muut ihan tavalliset ulkoiluhousut, niin ne on ihan riittävät. Tai vaikka collegehousut tai verkkarit. Merinovillakalsarit vaan alle ja ladulle. ☺️
Saamattomuus.
Yritän tehdä listaa tekemättömistä töistä.
Lista kasvaa
Oma kyynistyminen... En halua! :(
Sain koronan, vaikka olen ottanut kolme rokotusta.
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa ettei toisten omistamaa pihaa kunnioiteta. Mökkipihalle tullaan ja kysytään, haittaako jos menevät uimaan meidän rannassa, kyllä haittaa. Kaupungissa naapuritaloyhtiön ulkom.äiti tulee lapsensa kanssa meidän leikkipihalle. Ihmiset oikovat taloyhtiömme pihan poikki- häiritsee!
Ymmärrän sinua hyvin. Sano, että haluaisit tällä kertaa ei oikein sovi ja haluaisit olla rauhassa omalla rannallasi. Pian ne ymmärtävät, eivätkä enää tule kysymään. Ja mene ajamaan ne vieraat pihan käyttäjät kaupungissa pois. Ei kannata olla liian hienotunteinen, ei vieraissakaan kulttuureissa olla!
Dyingsoul kirjoitti:
En ole koskenut kehenkään millään tavalla koko pandemian aikana...
Mix alanuoli?
Kuka voisi ystävällisesti kertoa, mitä tapahtui jaksossa Cindy soittaa huhuilua? Olen yrittänyt mutta en keksi miksi jakson nimi on tuo? Cindy ei a) soita mitään, ei huilua eikä b) huhuillut mitää tai ketään jaksossa mut miks toi nimi?
Korona, työttömyys ja toivottomuus
Vierailija kirjoitti:
Korona rajoitteet harmittaa.
Eli hallinto holhoaa kansaa rajoitteilla.
Itse tauti sen sijaan ei ole flunssaa pahempi.
Eli holhous on tahallista, suunniteltua.
Tuollaiset salaliittotomppelit harmittaa.
Noora Rädyn kohtelu olympiakisoja ajatellen.
Se harmittaa että meille on valehdeltu päin näköä ja me uskomme vielä kaiken. Media, uutiset ja palstat täynnä rokote intoisia koska rokotteen haitoista ei saa puhua eikä keskustella ja kun tulee haittavaikus sanotaan että ei johdu rokotteesta, tämä päättyy vielä tosi huonosti. Emme oikein tiedä mitä tehdä mutta rokotetaan että tekisimme edes jotain vaikka se johtaisi oman lajin hävitykseen. Uutiset valehtelevat, osastolla enemmistö rokottamattomia, tosi asiassa, hoitaja kertoo se on juuri toisin päin mutta menettää työnsä jos kertoo tilanteesta kenellekkään. Ihmiset haluavat uskoa valheeseen, se on helpompaa, kaikki on hiljennetty jotka tietää miten asia on.