Mikä harmittaa sinua juuri nyt?
Onko sinulla nyt joku asia joka sinua harmittaa juuri nyt.
Kommentit (2931)
Yliopiston lähiopiskelu. Ei kiinnosta pätkääkään olla niiden parikymppisten joukossa.
Harmitus on melko lievä kuvaus tähän tunteeseen. Erottiin naisen kanssa kuukausi sitten ja nyt kuulin, että hän on jo tinderissä. Minä kuljen vielä pala kurkussa ja välttelen katsekontakteja, koska pelkään surun tulevan pintaan. Toivoisin, että joskus en olisi se niin helposti ylipäästävissä oleva. Jos minua ei voi rakastaa niin voisipa minut edes muistaa hetken tai enpä olisi niin helposti korvattavissa. Olo on arvoton.
Harmittaa, kun naapurin tytön mies pääsee intistä eikä voida enää joka päivä pitää muhinointi hetkiä.
Se et pelkään Turhaan et menetän mun elämän rakkauden toiseen kertaan
Vierailija kirjoitti:
Harmitus on melko lievä kuvaus tähän tunteeseen. Erottiin naisen kanssa kuukausi sitten ja nyt kuulin, että hän on jo tinderissä. Minä kuljen vielä pala kurkussa ja välttelen katsekontakteja, koska pelkään surun tulevan pintaan. Toivoisin, että joskus en olisi se niin helposti ylipäästävissä oleva. Jos minua ei voi rakastaa niin voisipa minut edes muistaa hetken tai enpä olisi niin helposti korvattavissa. Olo on arvoton.
Hän ei ollut oikea sulle jos tekee noin. Älä oo surullinen, I feel You. Tiedän mitä toi on ja eteenpäin pääseminen mut et voi päästä eteenpäin ellei vanhan ovi sulkeudu. Uskon ja usko et sulle tulee vielä jokin toinen ihminen elämään tulevaisuudessa. Joka arvostaa sua ja saa sut tunteen taas hyviä fiiliksiä.
Vierailija kirjoitti:
Ystävä elää samaa samaa, mikä itsellänikin oli vuosia sitten edessä. Anteeksi tämä epämääräisyys, mutta enempää en asiaa tässä avaa.
Olen valtavan onnellinen hänen puolestaan, mutta samalla meinaan tukehtua kateuteen. Itselläni homma ei mennyt kovin ruusuisesti, kun taas hänen tilanteessaan kaikki on loksahdellut kivasti paikalleen ja siltä näyttää jatkokin.
Haluaisin pystyä kääntämään omaa kelloani taaksepäin ja ottamaan kaiken uudestaan. Kaikkea en voisi muuttaa, koska moni epäonni ei ollut minusta kiinni, mutta jos minulla olisi tämä kokemus matkassa ja voisin tehdä edes ne asiat toisin, joihin voin vaikuttaa.
Typerää menneessä roikkumista, tiedän, mutta harmittaa.
Älä katkeroidu. Muuten et pääse ikinä eteenpäin positiivisesti
Kyllä harmittaa kun harmittaa se että harmittaa.
Ikuinen rahapula.
Olen töissä 9 e tukipaketilla.
Ei ole varaa ostaa seutulippua, pakko fillaroida 18 km suunta.
Kokeilu loppuu vuoden lopussa.
Vein eilen vähänkäytettyyn paketin, jos saisin joulukuulle ostettua seutulipun.
Mihinkään ei ole varaa ja työkokeilun vuoksi en pääse ruokajonoihin viikolla.
Muu perhe juuri alkoi olla paranemaan päin flunssasta ja nyt itse sairastuin. Kolmas viikko perättäin kaikki suunnitelmat pilallla, plus olo on kammottava.
4 ASIAA
1. LIIKA STRESSI
2. MINUUTTI AIKATAULUT
3. AINAINEN KIIRE
4. 9-15 PÄIVÄT
5. SE ET MUA EI NOSTETA ESILLE
Juttu Ohisalo sta ja naisten huivien käytöstä katosi kuin tuhka tuuleen kesken kaiken.
Pitää vielä neljä viikkoa odottaa että pääsee nauttimaan kesästä.
En osaa laittaa kanavahakua päälle ja nyt en näe telkkaria
Olin työhaastattelussa ja sössin kaiken...
wolttikuski haahuilee jtn ihan kiertoteitä