Mikä harmittaa sinua juuri nyt?
Onko sinulla nyt joku asia joka sinua harmittaa juuri nyt.
Kommentit (2931)
Vierailija kirjoitti:
Se, että Koskelan oikeusjutusta tulee joka tapauksessa liian pienet tuomiot. Vaikka tulisi suurimmat, mitä Suomen lain mukaan voi antaa.
Tämä Koskelan tapaus oli kyllä niin surullista ja järkyttävää.
Oma epäloogisuus ja tunteellisuus. Ärsyttää, kun mietin omia tunteitani päivät pitkät mutta silti en ymmärrä niitä. Lisäksi harmittaa se, etten koskaan tule saamaan vastauksia joihinkin vaikeisiin kysymyksiin. Minua myös harmittaa se, että minua harmittaa niin kovasti. Olisi kivaa pystyä olemaan huoleton hetkessä eläjä, edes välillä.
Se että koko kolmen viikon kesäloma meni flunssassa yskien ja räkien. Palaan töihin entistä väsyneempänä.
En saa mitään aikaiseksi, olen lorvi katarri. Nytkin päivä menny palstaa lukien
Menee elämä hukkaan jos märehtii jatkuvasti kuten itsellä on tapana.
Vierailija kirjoitti:
Menee elämä hukkaan jos märehtii jatkuvasti kuten itsellä on tapana.
Oletko lehmä kun märehdit?
Suomessa on liian pitkät vankeustuomiot.
Harmittaa että vaimo lähti. Tai ei se että tuli ero, vaan että se lähti. Parempinäin, silti harmittaa. Onneksi lapset jäi, ja koira.
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa että vaimo lähti. Tai ei se että tuli ero, vaan että se lähti. Parempinäin, silti harmittaa. Onneksi lapset jäi, ja koira.
Lisäksi hirvikärpäst ja punkit ottaa päähän, ei noita ennen ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi hirvikärpäst ja punkit ottaa päähän, ei noita ennen ollut.
Ja erityisesti Maria Ohisalo, tiedä sitten miksi. Ei minulla muuta.
Finni selässä on kyllä aika harmittavainen
En saanut taaskaan aikaiseksi lähteä lenkille, vaan istahdin netin ääreen napostelemaan kaikkea mahdollista.
Satakunnan Kansa lehti jaetaan aamulla noin 5 aikaan.Tänään ei sitten lehteä tullut.
Tämän päivän lehti on jostain syystä jäänyt jakamatta kertoi myös naapuri.
Flunssa ja sen tuoma päänsärky. Ei vaan mee pois. Ihana ilma mutta en vaan jaksa mitään.
Mistään ei saa tilattua isoa lasipurkkia säilöntään. Pieniä kyllä kaupoissa riittää, mutta jos säilöntämäärät on suuria, niin kuka niihin jaksaa kymmeniä litroja säilöä. No Kajaanin Prismassa näytti olevan 3,7litrainen ja etelä-Suomessa. Pitäiskö lähteä ajelemaan niiden perässä toiselle puolelle Suomea, kun on taas niin köyhää touhua tämä. Eivät osaa tilata edes säilöntäaikaan suurempia määriä eri puolelle Suomea.
Tänään töissä kohtasin upean miehen. Niin kuuma. Harmittaa että hän on naimisissa, eikä tuntunut siinä 2 min vuorovaikutuksemme aikana rakastuvan minuun 😂
Olen tätä harmitusta vältellyt koko päivän, koska se on niin tyhmää.
Harmittaa se että minä ja teini ollaan kumeisina flunssassa, mutta edes tänään mies ei voi hoitaa pöytään ruokaa vaikka pyysin. Lähti vain pyöräilemään ja mennessään totesi että saatteko ruokaa pöytään jos menee pyörälenkki pitkäksi. En jaksanut edes vastata mitään. Jos äijää ei näy, käyn hakemassa grilliltä meille ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa se että minä ja teini ollaan kumeisina flunssassa, mutta edes tänään mies ei voi hoitaa pöytään ruokaa vaikka pyysin. Lähti vain pyöräilemään ja mennessään totesi että saatteko ruokaa pöytään jos menee pyörälenkki pitkäksi. En jaksanut edes vastata mitään. Jos äijää ei näy, käyn hakemassa grilliltä meille ruokaa.
Ohhoh, onpa huomaavainen mies sulla. Mitäs jos hakisit vaan sinulle ja teinille? Mies voi opetella tekemään ruokaa itelleen. Et säkään tee vaikka hän niin odottaa.
Se, että Koskelan oikeusjutusta tulee joka tapauksessa liian pienet tuomiot. Vaikka tulisi suurimmat, mitä Suomen lain mukaan voi antaa.