Mikä harmittaa sinua juuri nyt?
Onko sinulla nyt joku asia joka sinua harmittaa juuri nyt.
Kommentit (2931)
Väsymys työviikon jäljiltä harmittaa. Sänky vetää puoleensa ja makiat herkut, vaikka olis parempi vain lähteä pitkälle kävelylle.
Harmittaa mutta en nyt sano mikä harmittaa.
Vihreiden kannabishuuma. Olen työssäni sairaanhoitajana päihde- ja mielenterveysyksikössä nähnyt sen surulliset haitat. Addiktoi todella, vaikka käyttäjät muuta esittävät. Me hoitajat sitten hoidamme heitä ja heidän perheidensä surua.
Eikö kukaan välitä? Ja Ohisalo pian äiti??
Jokainen kansanedustaja nyt osastolle edes viikoksi työhön. Totuus tulisi julki.
Piraatti ruoka paketit . Rahat hukkaan. Lestadiolaisten saatanalle laittajaiset ja muiden uskontojen mammona menot ja ilkeys . Halloween ei oo kristittyjen juhla niillä on kaupassa kissan luurankoja . Ne ei usko että ihmisen sielu pelastuu vaan pilkkaa .
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nyt harmittaa.
Edelleen harmittaa.
Kyllä minua harmittaa oikeastaan vain terveyden haasteet. Niiden kautta tulee toivottomuutta ja yksinäisyyttä.
Afrikan Tähti peliä ei saa enää pelata.
Olen kuukausien kuluessa jämähtänyt entistä enemmän paikoilleni. Yhä vähemmän enää huvittaa mikään. Kun työt on loppu, otan vain pari askelta ja jatkan tätä elämiseksi nimitettyä olemista muissa huoneissa. Ei huvita lähteä mihinkään, ei edes mitään kivaa ostamaan. Olen laiskistunut ja kohta myös pulskistunut, koska ruoka kyllä maistuu.
Harmittaa se että vaikka ihan normaalisti elelemme omaa elämää, aina on kaksi sukulaista ketkä yrittävät manipuloida, osoittaa kuinka ovat muka parempia ihmisiä, jankuttaa, vähätellä, ylipäänsä häiritä ja puuttua asioihin jotka eivät heille kuulu.
Ja minä kun sanoisin yhdenkin poikkipuolisen sanan, pöyristyvät ja syyttävät minua riidasta.
Se, että joku vetää herneen nenään Afrikan tähti -pelistä. Luulisi valtuutetuille/kansanedustajalla olevan muuta hommaa. Siihen tartutaan, mitä osataan.
Ettei oo töitä, ettei oo opiskelupaikkaa, ei oo rahaa. Voihan ahdistus.
Harmittaa ja masentaa, kun nukuin viime yönä ehkä kaksi tuntia. Pari edellistä yötäkin nukuin huonosti. Koko päivä mennyt ihan sumussa. Ja taustalla se pelko, jos en saa ensi yönäkään nukuttua kunnolla. Tämä päivä on ollut ihan kamala nollapäivä, sekä töissä, että nyt kotona.
Väsyttää. Oon vielä töissä, nukahdan kohta istualleni. Huono päivä, en saanut päivän tavoitteita täyteen ja v###ttaa muutenkin kaikki
Se ku rahaa on 10 euroa ja pitäisi elää sillä kaksi viikkoa.
Onneksi on näkkäriä.
Olen just toipunut koronasta jota sairastin 2,5 kuukautta. Sinä aikana en kyennyt syömään juuri mitään, luulin kuolevani kun olin niin sairas etten ikinä ennen, vaikka influenssaakin joskus potenut, se on ohi nopeammin. Koronassa oli kaikki oireet paitsi ei nuhaa.
Ripuli, oksentelu, yskä, keuhkot väärinpäin yskinkin, pyörrytti joka aamu ja huono olo 2,5 kk. Yritin toki tuona aikana syödä jotain mutta riittikö 2 hernettä siihen, elin jaffalla. Taudin loppuun tuli korkea kuume, silloin luulin etten tervehdy ikinä.
Ikäkriisi. Liian nuori asettumaan aloilleen mutta liian vanha viettämään nuoruusvuosia. Ja korona tekee elämästä yhtä harmaata massaa. Päämäärätiedottomuus, ja se että tuntuu että jänniä kokemuksia on enemmän takana kuin edessä päin. Yhteisöllisyydettömyys, kaikki tallaa menemään omaa pientä oravanpyörää josta on vuosien varrella rapissut suurinosa ystävyyssuhteista ja jäljellä on enää satunnaisia vähän väsähtäneitä tapaamisia, jotka eivät ole enää villejä ja vapaita kuin silloin kun jaksoi painaa läpi yön. Tuntuu että kaikki tiedostavat tämän mutta kenelläkään ei ole vastalääkettä, kaikki ovat jumissa ja todennäköisesti muutkin tuntevat samoin. Jopa ne kaverit jotka ovat ehtineet perheen perustaa. Heillähän elämä on saman rumban toistoa ja enimmäkseen arjen pyörittämistä kunnes lapsiperhevaihe päättyy. Olisipa vielä nuori ja erilaisia ihmisiä vielä ympärillä.