Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä harmittaa sinua juuri nyt?

Vierailija
29.05.2021 |

Onko sinulla nyt joku asia joka sinua harmittaa juuri nyt.

Kommentit (2931)

Vierailija
661/2931 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa ja v*tuttaa harhainen, sekopää, katkera, rahanahne sukulainen.

Vierailija
662/2931 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies uhkailu ja haukkuminen ja valittaminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/2931 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesburgerin mollaus.

Vierailija
664/2931 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset joista muiden yksityisasiat kuuluvat heille. Negatiivisesti. Näiden suunnaton tarve tuoda julki mielipiteitään.

Vierailija
665/2931 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maahan lappaa lisää väkeä elätettäväksi meidän verorahoilla. Missä ne työperäiset muuttajat ovat?

Vierailija
666/2931 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona, lomautus ja oman työn epävarmuus.

Olen täyttänyt 50 v. En pääse edes haastatteluihin.

Vierailija
667/2931 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään.

Vierailija
668/2931 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hysteria Koronan suhteen. Ei saa viedä oireista lapsia kouluun, on jo 1,5 viikkoa ollut kotona. Suositus oli koulusta, että vaikka ei koronaa, niin terveenä vasta kouluun. Mutta ehkä sit huomenna menee, kun yskänpuuskia vain silloin tällöin. En jaksa tätä arpomista suuntaan enkä toiseen.

Vierailija
669/2931 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse harmitan itseäni.  Täysin väsynyt koko tyyppiin ja tarvitsen lomaa siitä.

Vierailija
670/2931 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa on karkuteillä ja nyt on pakko lähteä sitä etsiskelemään.

Vierailija
671/2931 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi ei ole vastannut puhelimeen pariin päivään ja olen huolissani.  Yritän rauhoittua

Vierailija
672/2931 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma läskeys ja saamattomuus. Piti laihtua täksi kesäksi, sen sijaan lihoin. Jeejee.

Sama. Ostin kaksi kesämekkoa. Toisen piti mahtua sitten kesäkuussa ja toisen heinäkuussa. No, eivät mahtuneet eli uusi yritys ensi kesään mennessä.

-kaapit täynnä "sitku"-vaatteita... väsyttää.

Vierailija
673/2931 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulossa oleva pimeä syksy harmittaa. Vuosi vuodelta on ollut rankempaa kestää pimeä jakso. Kirkasvalo lamput ovat käytössä, mutta aika ulkoiluun lyhenee 5 h päivässä, jäljelle jää 19 mustaa tuntia.

Tämä koronakin rassaa hermoja. Ja aivan turhaan, koska rajat kiinni laittamalla meillä ei olisi koko tautia. Kaikki tapahtumat olisivat saaneet jatkua ilman rajoitteita. Ravintolat olisivat auki, voisin käydä syömässä lounaan milloin missäkin ravintolassa. Siihen päälle vielä nämä täyttä ymmärrystä vailla olevat itsekkäät ihmiset, jotka eivät käytä hengityssuojaa, eivätkä ota rokotetta. He kasvattavat keskuudessaan uusia virus muunnoksia täysin tahallaan ja riski siirtyy vastuullisille.

Vierailija
674/2931 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten mikään.

Vierailija
675/2931 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin aloittaa, ja aloitin vauvapalstalla yhteiskunnallista keskustelua ihmis/seksikaupasta, josta olen huolissani. Siihen tulee palstan u l e ja  taas tunkemaan saastaansa ja pilaamaan senkin keskustelun, kunnes se poistetaan.

Vierailija
676/2931 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä on jo mennyt ja syksy on alkamassa.

Vierailija
677/2931 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomat lomailtu.

Vierailija
678/2931 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa, että en pysty hoitamaan töitäni. Tänä syksynä sain sellaisen urakan, johon eivät aika eivätkä etenkään taitoni riitä. Vähän kuin laitettaisiin tekemään sydänleikkausta kätilön koulutuksella, ei ole mahdollista. Harmitusta paremmin kuvaavia sanoja olisivat ahdistus, tuska, itkuisuus. Burnout-sairausloma on ihan nurkan takana, ellei pian tapahdu muutosta.

Harmittaa myös erään ihmissuhteen loppu. Päästin ihmisen lähelleni, annoin itseni tuntea syviä tunteita ja uskaltauduin tunnustamaankin ne myös hänelle. Hän ei vastannut minulle mitään. Suhde on siis ohi, sekin ahdistaa ja itkettää.

Paskin syksy pitkään aikaan.

Vierailija
679/2931 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Aina mun pitää siivota aina mun pitää tiskata..,Aina mun pitää..."

Vierailija
680/2931 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä elää samaa samaa, mikä itsellänikin oli vuosia sitten edessä. Anteeksi tämä epämääräisyys, mutta enempää en asiaa tässä avaa.

Olen valtavan onnellinen hänen puolestaan, mutta samalla meinaan tukehtua kateuteen. Itselläni homma ei mennyt kovin ruusuisesti, kun taas hänen tilanteessaan kaikki on loksahdellut kivasti paikalleen ja siltä näyttää jatkokin.

Haluaisin pystyä kääntämään omaa kelloani taaksepäin ja ottamaan kaiken uudestaan. Kaikkea en voisi muuttaa, koska moni epäonni ei ollut minusta kiinni, mutta jos minulla olisi tämä kokemus matkassa ja voisin tehdä edes ne asiat toisin, joihin voin vaikuttaa.

Typerää menneessä roikkumista, tiedän, mutta harmittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi