Mikä harmittaa sinua juuri nyt?
Kommentit (2931)
Vierailija kirjoitti:
Tyhmät ihmiset. Idiootit.
Sama. Tunnen surua, epäuskoa, pelkoa, kiukkua, voimattomuutta ihmisten järkyttävän tyhmyyden edessä.
Varpaasta irtosi kynsi.Haavahoitaja teki hoidon varpaaseen ja varvas on paketissa.
Odotin ettei olisi yksinäinen juhannusaatto.Vähän harmittaa yksinolo nyt.
Vierailija kirjoitti:
Kahvi on niin kallista.7-10 euroa paketti.
Oli just tarjouksessa 4e/paketti.
Huomiseksi luvattu 34 astetta hellettä. Jos olisin rannalla ok, mutta täällä Lontoon betoniviidakossa tuo on helvetillistä ja kämpässäni ei ole ilmastointia.
Vierailija kirjoitti:
Käytin hitosti rahaa tähän reissuun mikä käytännössä on ihan turha, valitsin vielä majapaikan sijainninkin ihan väärin. Mitä hitttoo mä ees teen täällä muutakun kulutan aikaa. Miks mä ees tulin tänne? Olen menossa tapaamaan erästä tuttua joka evvk. Jotenki on sellanen kiukkunen fiilis, join kai likaa aamukahvia. Ärsyynnyn tän tutun seurassa helposti enkä kuitenkaan halua loukata sitä, en jaksa sitä s..tanan mielistelijää. Ois tehny mieli ilmottaa että oon kipee, mutta en kehtaa perua jo sovittua.
Onneks pääsen kohta kotiin, sinne minne kuulun. En kuulu enää tänne.
Mulla on monesti reissussa tuollainen fiilis. Aikansa kun on lomaillut, kerään kimpsut ja koiran ja lähden kotisohvalle. Se on parasta!
En voi kertoa yksityiskohtia mut olen suorastaan järkyttynyt kuulemistani asioista koskien erästä tuttuani. Hän on ollut aina aikamoinen persoona erään asian suhteen mut nyt on mennyt jotenkin ihan sekaisin ja överiksi. Kukaan normaali ihminen ei halua kuulla niitä kaikkia asiaan liittyviä yksityiskohtia, EI, ne on asioita jotka pidetään omana tietona. Voi kumpa minun ei olisi tarvinnut kuulla kaikkea sitä mitä kuulin. Nyt minulla on päässä tietyt vastenmieliset mielikuva jotka lähinnä oksettaa. Jos olisin osannut ennustaa mitä joudun kuulemaan, en olisi ikinä ollut yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahvi on niin kallista.7-10 euroa paketti.
Oli just tarjouksessa 4e/paketti.
Sekin on jo liikaa.
Kun naapureilla on muurahaisia eivätkä tee niille mitään. Kohta ne on meillä.
Sappikivien oireilu joka vaikuttaa suolistoon. En ole leikkauslistalla edes. Ja samaan aikaan saattaa tulla kuukautiset tai joku muu oireilu muussa kohdassa. En viitsi edes selittää kaikkea. Jalassa kipu josta vaikea päästä irti ja lihasjumit, tinnitus. Keski-ikä hatuttaa ehkä siinä mielessä. Ehkä tämä helpottaa joskus eikä uusisi. Yritän keskittyä muuhun aina kun pystyn, johonkin normaaliin.
Ei varsinaisesti harmita, mutta mietityttää tänään näkemäni ihmisen kohtalo. Oli jäänyt auton alle. Monta ihmistä oli jo läsnä häntä auttamassa.
Lupasin itselleni että ei alkoholia ennen juhannusta,nyt kyllä vähän harmittaa mutta näillä mennään.