Joku oli tuonut rämän astianpesukoneen taloyhtiön roskishuoneeseen!
Kommentit (17)
Voihan se olla sopinut maksavansa sen pois viennistä.
Ainakin itse sovin sohvan poistosta. Vein sen roskakatoksen viereen, koska silloin ei aikatauluista tarvinnut huolehtia. Maksoin laskun.
Itse jätin vanhan pesukoneen ala-aulaan. Ole kiitollinen että joku on noinkin höveli.
Itse jemmaan hajonneet kodinkoneet aina varastotilojen käytäville. Aina ne on joku sieltä pois vienyt.
Tyhjät varastokopit on parempia jemmapaukkoja.
Törkeätä. Asuuko taloyhtiössä keene reitä tai muita epäilyn alaisia vaikeasti sopeutuvia jotka eivät tunne paikallisia tapoja?
Ei kai sinne hyvää konetta kannatakaan viedä?
Hervannassa joku oli tuonut vanhan pesukoneensa meidän rapun hissiin.
Vierailija kirjoitti:
Törkeätä. Asuuko taloyhtiössä keene reitä tai muita epäilyn alaisia vaikeasti sopeutuvia jotka eivät tunne paikallisia tapoja?
Epäilen virolaisia.
Ap
Tosin saa viedä ilmaiseksi hyötykäyttöön...
Oli pakko viedä sisälle. Muuten elektroniikka olisi jo Venäjän ohjuksissa.
Luuli varmaan sitä roskishuonetta Venäjän suurlähetystöksi. Kerrankos sitä erehtyy.
Käytetyistä kodinkoneista pitäisi maksaa jotain. Onhan niissä ainakin metalleja ja elektroniikkaa. Bisnes se on mikä romujakin liikuttaa.
Meidän Prismaan saa viedä vanhan koneen, jos ostaa sieltä uuden.
Pitäisi näkyvämmin mainostaa jätteenkuljetuspalveluita. Ei kaikilla ole autoja joilla kuljettaa isoja tavaroita kaatikselle ja keräyksiin. Jotkut taas eivät ole valmiita maksamaan omien romujen hävittämisestä ja ne on sitten niitä jotka roskaa ympäristöt muutaman kympin takia.
Onhan noita sohviakin sun muita kalusteita siellä näkynyt. Kaikki asukkaat maksavat nämä jätemaksun nousuna.