Mikä harmittaa sinua juuri nyt?
Kommentit (2931)
Nuoremman pojan rahankäyttö, ostanut osamaksulla kalliita tavaroita.
Opiskelin todella kovasti yliopiston pääsykokeisiin, ja vaikka tiesin, että hakijoita on paljon eikä minulla todennäköisesti ole mahdollisuuksia päästä sisään. Silti harmittaa ihan helvetisti, että jäin todella kauas varasijoille ja 10 pistettä huonommilla pisteillä kuin edellisenä vuotena.
Käytin hitosti rahaa tähän reissuun mikä käytännössä on ihan turha, valitsin vielä majapaikan sijainninkin ihan väärin. Mitä hitttoo mä ees teen täällä muutakun kulutan aikaa. Miks mä ees tulin tänne? Olen menossa tapaamaan erästä tuttua joka evvk. Jotenki on sellanen kiukkunen fiilis, join kai likaa aamukahvia. Ärsyynnyn tän tutun seurassa helposti enkä kuitenkaan halua loukata sitä, en jaksa sitä s..tanan mielistelijää. Ois tehny mieli ilmottaa että oon kipee, mutta en kehtaa perua jo sovittua.
Onneks pääsen kohta kotiin, sinne minne kuulun. En kuulu enää tänne.
Mua vituttaa, kun eilen pitkän jahkailun jälkeen lähdIn Kultakiertue-autolle melkein 30g painavan kultaketjuni kanssa. En käytä sitä koskaan, joten ajattelin myydä.
Tilanne oli omituinen. Arvioijana oli eräs takavuosien laulaja, jonka tunnistin, mutta joka vain kohautteli olkiaan. Olen sinut melko monen kuuluisuuden kanssa, ne eivät minua heilauta. Tää tyyppi ei ole koskaan noussut suosioon.
Äijä sotki ja sotki tilinumeroni kanssa ja vielä puhelinnumeroni kanssa. Jäi outo olo. Sitten vielä kumppaninsa tuli äkkiä sanomaan, että tule ulos, hän kysyy muutaman kysymyksen. En ehtinyt vastata mitään kun kysyin aiotko sinä videoida. Joo. Jumaliste - noin vain ilman lupaa muka heidän mainostarkoituksiin. Minut piti siis saada nopeasti ulos autosta. Sanoin, että minua ei missään nimessä saa videoida. Tää takavuosien juoppotähti vielä höläytti jotain että et kai aikonut ryöstää heitä! Sanoin vielä, että poikani on poliisi, joten en todellakaan. Tätä nää äijät säikähti. En tiedä luulivatko minua mustalaiseksi, joskus minua luullaan,
Nimittäin. He olivat maksamassa 14k kullasta minulle vain 20e/g, kun netissä maksetaan 54e! Maksu tulossa 5.5. minulle. Eli 600, kun oikea arvo on yli 1500.
Lähetin sähköpostin eilisiltana, että haluan peruuttaa kaupan. Sp ja puhelinnumerotkin ihan vinksallaan. Yritin soittaa. Ei vastausta. Mulla on 14 vrk:n peruutusoikeus.
Otan huomenna selvää kuluttaja-asiamieheltä mitä tehdä.
Älkää käykö Kultakiertueen Adam-kulta-autohommeleissa! Noi on huijareita. Aloinkin ihmetellä kun oli niin kiire heillä.
Muitakin on.
Tämän palstan epäasialliset aloitukset, keskenkasvuisten kommentit eli asiallisen keskustelun puute.
oha se otus. kirjoitti:
rappukäytävää sotkeva asukas jonka vieraat töhrivät hissinkin lattiasta kattoon. ja vievät pyörävarastoon koinsyömiä huonekalujaan.
👎
Taitaa olla Y-säätiön luukku.
Vierailija kirjoitti:
Opiskelin todella kovasti yliopiston pääsykokeisiin, ja vaikka tiesin, että hakijoita on paljon eikä minulla todennäköisesti ole mahdollisuuksia päästä sisään. Silti harmittaa ihan helvetisti, että jäin todella kauas varasijoille ja 10 pistettä huonommilla pisteillä kuin edellisenä vuotena.
Kannattaisi harkita töihin menoa, Suomi on jo täynnä ikuisopiskelijoita.
Vierailija kirjoitti:
Ukrainassa sota jatkuu edelleen.
Trump lupasi että sota loppuu pian.
Minulla myös ikävä kokemus kultakiertue /kulta adam autosta tapahtuvasta kaupankäynnistä. Jos et ole perillä kullan sen hetkisestä arvosta tulet huijatuksi. Käsittelijä vaikutti epävarmalta ja hermostuneelta onko kulta 14 vai 18 karaatia ja laittoi kaikki 14 karaatiksi. Oma moka että hyväksyin. Jälkeepäin huomasin että muualta olisi saanut paljon korkeamman hinnan. Sähköposti kuitista ei käy ilmi grammahintaa eikä grammamäärää, vain koko hinta. Kiertäkää kaukaa tämä auto.
Piti siirryä lukemaan uutiset ulkomaisilta sivuilta. Iltiksessä on enää Extra, Tilaajille ja typerää jääkiekkoa.
En ymmärrä tuota kiekkohypeä. Aikuiset pyörii jäällä pienen kumin ympärillä. Ei mitään järkeä.
Munua ottaa ihan kauheasti päähän, että työkaverini otti aikuisen, työttömän lapsensa meidän työryhmään....kyseinen nuori on keskeyttänyt opintonsa (täysin eri alalta millä työskentelemme) ja on muutenkin vetämätön ja suorastaan laiska. Yritän suhtautua häneen kuin keneen tahansa kolleegaan, mutten pysty välillä edes esittämään ystävällistä. Mietin jo uuden työpaikan hakemista. Työskentelemme liian tiiviisti yhdessä, jotta voisin pitää edes etäisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Munua ottaa ihan kauheasti päähän, että työkaverini otti aikuisen, työttömän lapsensa meidän työryhmään....kyseinen nuori on keskeyttänyt opintonsa (täysin eri alalta millä työskentelemme) ja on muutenkin vetämätön ja suorastaan laiska. Yritän suhtautua häneen kuin keneen tahansa kolleegaan, mutten pysty välillä edes esittämään ystävällistä. Mietin jo uuden työpaikan hakemista. Työskentelemme liian tiiviisti yhdessä, jotta voisin pitää edes etäisyyttä.
Eipä ole mukavaa tämä,
Se että olen ollut 3 vuotta kevyessä suhteessa ja elätellyt toivetta kunnon suhteesta. Nyt sit takaisin sinkkumarkkinoille :(
Muoliman tilanne. Ei tiedä mitä seuraavaksi tapahtuu.