Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä harmittaa sinua juuri nyt?

Vierailija
29.05.2021 |

Onko sinulla nyt joku asia joka sinua harmittaa juuri nyt.

Kommentit (2931)

Vierailija
2821/2931 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harnittaa koiran mahdollinen atopia ja allergiat. Tai varsinkin se, kun asioiden selvittely on pahasti kesken ja toinen raapii itsensä verille. Lääkkeet ei hillitse kutinaa kuin hieman.

Piikille.

No herranen aika, mieti syy sille kutinalle äläkä vaan yritä vaentaa seurausta lääkkeillä. Todennäköisrsti syötät koiraasi väärin tai peset sitä liian usein vääränlaisella pesuaineella. 

Kutina ja iho-ongelmat on seuraus jostain. Korjaa syy!

Vierailija
2822/2931 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulusuunnitelmat meni uusiksi. Puolet porukasta kuumeessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2823/2931 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vessan lattia on täynnä kissanhiekan jämiä ja savea muistuttavaa töhnää, joka syntyy kun hiekka ja vesi reagoivat yhdessä. 

Vessa on pieni ja ei-kaakelinen lattia, mutta siivoukseen menee silti tuhottomasti aikaa ja energiaa.

No mitäpä jos lakaisisit hiekat ennen suihkuun menoa? Vie aikaa pari minuuttia. Omaa tyhmyyttä tuo.

Vierailija
2824/2931 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittelen sitä kun näin keski-iän ylittäneellä yksineläjällä on vain vähän ystäviä joiden kanssa tekisin asioita tai edes tapaisin jutustelun merkeissä. Ja näistä muutamistakin eräs jota näen useimmiten on osoittautunut (tai hänestä on vanhemmiten) tullut melko piikikäs ja ikäänkuin kiertoteitse kuittaileva ilkeilijä. Hän myös puhuu päälleni, niinkuin mäköjään muidenkin, kokoajan. Hän ei anna muiden puhua vaan ryntää jatkamaan sitä toisen tarinaa omilla mielikuvillaan siitä miten jutun kuuluisi päättyä tai arvaa mitä puhuja olisi sanomassa. Usein arvaa myös väärin. Tekisi mieli joskus karjua, että ole vit...u hetki hiljaa ja KUUNTELE mitä muilla on sanottavaa. Tätä henkilöä on näköjään syytä varoa mitä hänelle puhuu, koska hän lavertelee sanomisiani muille yhteisille tutuillemme ja taitaapa jo suodatin pettää että ei ymmärrä että jotkut asiat oli vain minun ja hänen välilleen tarkoitettuja ja suusta pyrskähtelee ulos tahattomia "paljastuksia". Tai sitten on vaan niin kiero ja häijy että tekeekin tuota tietoisesti päästäkseen piikittelmään toista ja nolaamaan tms. Mutta yhtäkaikki, taitaa tämä henkilö olla melko sairas persoona lupsakkaan ja rauhallisen kuorensa alla. On syytä ottaa etäisyyttä ja varoa sanojaan.

Vierailija
2825/2931 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juntit: ( Metsäkoneiden kuljettajat ) tuhoavat ainutlaatuista luontoa ihan vaan tyhmyyttään ja puheetkin on metsäläisten "aijä-juttuja. Eikö vaikka Elinkorjuu-liike saisi näitä Suomussalmen ja muun pohjois-suomen " Syväjoki metsäläisiä" kuriin. Koneet seis ja jättisakot vähintäänkin kusipäille.

Ei ne kaduilla makoilijat lähde korpeen protestoimaan. Voi vaikka itikka purra tai pikkukengät likaantua. Ja vaikka eksyykin vielä eikä löydä (sähkö)autolle takaisin.

Vierailija
2826/2931 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että jotkut ihmiset ei osaa ilmeisesti yhtään asettua ns toisen asemaan tai tajua sitä mitä heidän tekemiset, päätökset, sanomiset tai noiden em asioiden poisjättämiset vaikuttaa muihin. 

Tämä on 50+  v kokemukseni mukaan erityisen vaikeaa (josko mahdotota) miehille. Heidän aivonsa ja usein kasvatuskin on erilainen kuin meillä naisilla. Mutta tarkootukseni ei ole tehdä tästä mies-nais vastakkainasettelua, koska on ihan aikuisiakin naisa, jo hyvinkin keski-ikäisiä jotka ei osaa ajatella edes pikkuasioissa toisen kantilta asioita.

Niinkin yksinkertainen asia kun että edes muutamia päiviä etukäteen sovittaisi tapaamiset, ulkoilut tms edes joskus. Ihan kivahan se on että extempore keksii pyytää vaikka uimaan tai ulkoilemaankin, joskushan se voi tärpätä, mutta kun minun näkökulmasta lähes aina siinä käy niin että olen just lähtenyt jonnekin tai keksimällä keksinyt itselleni tekemistä kun yksineläjä olen ja kun tulen uupuneena kotiin, käyn suihkusa, syön ja makan väsyneenä sohvalla tää ystävä laittaa viestiä et tylsä päivä, ei mitään tekemistä lähdetkö ulkoilemaan. Eikö jumaliste voi tietää aamulla et tänään ei oo mitään erityistä ja hyvä ilma, laitampa viestiä xxxx:lle et mentäskö iltapäivällä kävelylle.

Samoin hän saaata perua 15-20 min ennen tapaamista tulonsa. Ei siis yhtään ajattele et minä olen valmistautunut jo 1/2 h sitten lähtöön tai riippuen sijainnista olen lähtenyt jo sovittuun paikkaan. Sitten, on sovittu kylpylään meno klo 12. Hän laittaakin viestin 11 että on jo menossa kun oli aikaa. No minä en ehdi paiklle kuin ehkä hiukan ennen 12, päädytään eri pukuhuoneille, mun pitää etsiä hänet sieltä kylpyläsä ja kun olen ollut siellä puoli h hän ei jaksa enää ja lähtee saunoille ja pois. ? Siis mitä, mun mielestä me sovittiin et tullaan kimpassa kylpylään, ei niin että nähdään sillä sitte pikaseen.  Näitä outoja aivoituksia on monia muitakin. Miten tyhmiä ihmiset oikein on? Tämäkin tuttuni on sellaisessa työssä että varmasti pitää aivoja käyttää, mut tällasissa ja muutamissa muissakin on ihan typerän ajattelematon. 

Vierailija
2827/2931 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä juuri nyt harmita mikään.

Vierailija
2828/2931 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump ei saanut sotaa loppumaan.217

Vierailija
2829/2931 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilta-Puluissa on ihan liikaa jääkiekkoartikkeleita. Älyvapaa peli, miksi siitä pitää uutisoida niin paljon?

Vierailija
2830/2931 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran ollessani äitini hautaa hoitamassa siihen tuli eräs kylän eukko joka oli pirullinen luonteeltaan. Siinä se sitten alkoi piilo vtuilemaan taas. Olisinpa sanonut hänelle että tiedätkös mitä äijäs tekee? Panee vierasta akkaa, vituttaako? Ja tarttunut akka kurkusta ja kuristanut sen siihen paikkaan. Se harmittaa nyt etten tehnyt niin.

Vierailija
2831/2931 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotin jossain hetken mielenhäiriössä kaverille yhteistä tekemistä (useamman päivän kestoista). Rehellisesti sanottuna, lähinnä kai ehdotukseni silloin oli vain itsekeskeinen, jotta minun ei tarvitse olla yksin tuossa tapahtumassa. No, hän on innoissaan mukana ja nyt minua alkoi kaduttaa, en oikeasti tiedä jaksanko /kestänkö häntä. 

Vierailija
2832/2931 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikin asia..

Arkiset murheet kuten gradun kirjoittaminen ja se etten saa työpaikkaa/huono työllisyystilanne

Se että lapsi joutuu olemaan liikaa päiväkodissa kun  opiskelen.. mutta jos jään työttömäksi ehdin ainakin olemaan lapsen kanssa mutta sitten ei ole kuin työmarkkinatuki

Vierailija
2833/2931 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömyys harmittaa. 

Vierailija
2834/2931 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä saatanan flunssa ja kurkkukipu.

Vierailija
2835/2931 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä työpaikka jossa en viihdy, palkka on tosi hyvä työn vaativuuteen nähden mutta tuön sisältö ja asiat jota hallinnoin evvk. Firma täynnä iäkkäitä jotka ei ole ollut ikinä muulla alalla, viimeset 15-20 v tässä firmassa, näkemystä mistään muunlaisesta tekemisestä ei ole. Johto- ja päällikkötason päättäjät ei ota vastuuta, suorastaan ryntää kertomaan etten ota kantaa.... siis täh, miten tuossa roolissa oleva ihminen voi vaan ilmoittaa ettei ota kantaa ja kehottaa vaan ottamaan yhteyttä muijin tahoihin organisaatiossa. Täysin munatonta porukkaa. Sitten kun on joku tosi vähäpätöinen operatiivinen asia niin xxxxpäällikkö (johtajan alainen) ottaa voimakkaasti kantaa ja haluaa perusteluita / yksityiskohtia ym ym. Päätöksenteko on hemmetin hidasta ja aina löytyy joku joka ulkoistaa itsensä siitä kun ei vaan osaa/tajua. Myös päättävässä asemassa olevat ryntää puolustautumaan ihan sekunnissa kun kokevat joutuvansa ahtaalke tai koetaan että joku arvostelee yhyään. Ihan käsittämätön duunipaikka. 

Vierailija
2836/2931 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankin Instant Pot'in L. reuteri -"jogurtin"* valmistamiseksi, vain huomatakseni että ostamani mallin jogurttimoodissa ei ole lämpötilan säätöä, joten se on liian korkea roitterille, jonka optimaalinen fermentointi lämpötila on 36 - 38 astetta Celsiusta.

https://tinyurl.com/2x7t5um7

* Jogurtiksi saa kutsua vain tiettyjen bakteerikantojen fermentointituotoksia. Roitteri ei ole niiden joukossa.

Vierailija
2837/2931 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä vit... n takatalvi taas. Just ku mul loma ja oisin niin halunnu nauttia keväisestä lumettomasta säästä ni samalla s...tanan sekunnilla alko hirvee pyry ja pakkaset. 

Vierailija
2838/2931 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa niin mahdottomasti kun pitäisi lähteä Alkoon hakemaan Iloisen Vesselin Voimajuomaa ja Sujuvaa Käytöstä.

Vierailija
2839/2931 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telkasta ei tule enää hyviä elokuvia ja sarjoja kuten Tuulen viemää, Love story, Pieni talo preerialla, Juuret, Kahden kerroksen väkeä, Tie Avonleaan...

Vierailija
2840/2931 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä takatalvi kun välillä oli jo niin keväistä ja kuivat tiet mutta ens viikolla lämpiää taas.