Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä harmittaa sinua juuri nyt?

Vierailija
29.05.2021 |

Onko sinulla nyt joku asia joka sinua harmittaa juuri nyt.

Kommentit (2931)

Vierailija
2901/2931 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa.

Vierailija
2902/2931 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäiayys, tarkemmin ottaen kun ei ole omaa kumppania jonka kanssa tuntisi yhteenkuuluvuutta ja voisi edes joskus tehdä jotain yhdessä, jakaa elämän käänteet ja edes tunne siitä että joku välittää ja minä välitän tästä samasta henkilöstä. Tämä olotila korostuu selvästi nyt lomalla kun ei ole duunissakaan. Vielä 2vko, huokaus.

Tuntuu todella säälittävältä 54v ruikuttaa ystäviä ja tuttuja millon minnekin tekemiseen ja kerta toisensa jälkeen he kieltäytyy tai viimetipassa peruu jollain verukkeella vaikka tietävät että elän yksin ja kaipaan seuraa. Mutta kaikilla muilla on aina omat menot ja muut seurat. Sitten kun jollain heistä on tapahtunut jotain merkittävää jonka haluavat jakaa ja kaipaavat spekulointiseuraa, niin kyllä sitten pyydetään ulkoilemaan ja minä kuuntelen heidän tarinansa ja keskustellaan loooooooputtomasti heidän asioista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2903/2931 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorten se, että he luulevat itsestään liikoja, omasta ulkonäöstään tms.

Vierailija
2904/2931 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittanut paljonkin varakkaiden ihmisten huono käytös, näen sitä työssä asiakaspalvelijana päivittäin.

Vierailija
2905/2931 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisestä saakka eräs fb postauksen valokuva sai minut tosi surulliseksi vaikka tiedän kyllä miten asia on mutta en olisi halunnut nähdä sitä. Siinä kuvassa kiteytyi kaikki se mitä minä olin aikoinaan rakastamani henkilön kanssa haaveillut. Hän elää sitä elämää jonkun muun kanssa. Tiedän että olotila menee muutamassa päivässä ohi mut hittoako mun piti tuokin nähdä, tuli vaan entistä yksinäisempi olo tässä rakkaudettomassa, yksinäisessä elämässäni.

Vierailija
2906/2931 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää hemmetin kuumuus ja se että loma menee ihan harakoille yksin kotona ollessa koska en jaksa tehdä mitään enkä edes halua lähteä ulos koska sisällä paikallaan ollessa märkä/viileä pyyhe hartioilla on paljon helpompaa olla. Kävin eilen uimassa rannassa jonne on n 200 m kävelymatka parkkipaikalta. Vesi oli järvessä niin lämmintä että uiminen tuntui lämmittävän entisestään, se ei siis virkistänyt yhtään. Pois tullessani autolle olin hiestä märkä, toisin kuin lähtötilanteessa. 

Vierailija
2907/2931 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa ja ärsyttää iäkkäät horisko vanhemmat kun he ei suostu yhtään ottamaan vastaan neuvoja siitä miten näin helteellä voisi viilentää itseään ja helpottaa olotilaansa. Ihan kun se olisi parempi että kärsitään ja saadaan joku sydäri kun talossa on 31 astetta sisällä lämmintä ja kun ehdotan että laittakaa kylmä pyyhe hartioille, kannattaa kastella vaikka käsivarsia ja jalkoja viileällä vedellä ja se tuuletin päälle ja ostakaa useampi tuuletin koska ei ole ilmalämpöpumppua, jotta ilma edes liikkuu sisällä ja saa iholla tuntumaan viileämmältä kuin seisova tunkkainen ilma.Ei mitään ei edes kokeilla, koska kaikki on "humpuukia, eikä niistä oo mittään apua, kyllä myö pärjätään"   :-o

Vierailija
2908/2931 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa näin perjantaina klo 14.30 että kolmen viikon kesäloma alkaa vasta 1,5 tunnin kuluttua. Sais alkaa jo nyt. 

Vierailija
2910/2931 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 jämähankintaa korvaamaan Luke Martin ja Jakub Skarek. Kristian Vesalaisen tilalle ei taidakaan tulla ketään!

Vierailija
2911/2931 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paviaanit, jotka kykkivät sähkövatkaimillansa ohituskaistalla tähystäen vain akkunsa kulumista. Lisäksi vastaava pelle Hermanni valkoisella i4:sella, jota ei mukamas olisi saanut ohittaa Padasjoen jälkeen. Jos et ole valmis kuolemaan tai istumaan pyörätuolissa, niin anna olla, sillä tulen aina ohi! Ilmari-Arkku-Meklu futas vieläkin Stadis rasva- ja punaniskojen ohi Länärille ihmettelemään taas patteri-invaasiota. Kylän sittarilehmällekään ei ollut kolmion tuoma väistämisvelvollisuus selviiö, ennen kuin kädestä pitäen opastamalla.

Vierailija
2912/2931 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa.

Vierailija
2913/2931 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vähän harmittaa.

Vierailija
2914/2931 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitelin monenmoista asiaa pitkin päivää - tulin äsken kotiin ja ajattelin hetken rentoutua, kun huomasin, että yksi tärkeä asia unohtui. ):

Vierailija
2915/2931 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härstock-möykkä kiven heiton päässä.

Vierailija
2916/2931 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kuinka huomaan tuttavani järjenjuoksun ja fyysisen aktiivisuuden, mihinkään kiinnostuneisuuden heikentymisen ihan muutamien vuosien aikana selvästi. Huolestuttaa se suunta mihin on menossa eikä tee itse asialle mitään. Olemme tietysti kaikki erilaisia mutta ei tuossa iässä pitäisi vielä kiikkutoliin jämähtää vain tv:tä katselemaan ja kaiken tekemisen olla niin hirvittävän työlästä kun mikään ei kiinnosta eikä mitään jaksa. Suosittelisin todellakin pikaisesti lääkäriin menoa ja kokonaisvaltaista tutkimusta mikä mättää kehossa /mielessä.

Vierailija
2917/2931 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarttisin kunnon vedenpitävät syysvaatteet ja ketuttaa, että sellaiset maksavat ihan liikaa. Kaatosateessa pyöräillessä ei riitä joku hiukan vettä hylkivä vaate. Vanhat "kuravaatteeni" ovat todella hiostavat ja epämiellyttävät.

Vierailija
2918/2931 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa kun en näe kaipaamaani ihmistä. Sitten kun näen häntä useammin (viikottain ja jopa useita kertoja viikossa), harmittaa se että en saa olla hänen kanssaan. Sitten harmittaa kun tulee vaan entistä ikävämpi häntä. Ja sitten alkaa harmittaa yksinäisyys.

Vierailija
2919/2931 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se harmittaa, kun huomaa miten vanhasta tutusta jota piti jopa ystävänä, on kuoriutunut jonkinasteinen ihan sujuvasti kirkkain silmin valehteleva, narsismin piirteitä omaava henkilö, joka käyttää aina samalla kaavalla toistuvaa erittäin outoa metodia. En tiedä tekeekö tietoisesti ärsyttääkseen vai onko vaan niin tyhmä. Tosin ei minua hänen tekemiset tai tekemättä jättämiset ärsytä mitenkään, ei juuri edes kiinnosta, eli ei hän pääse tavoitteeseensa. Se harmittaa että joudun olosuhteiden pakosta olemaan hänen kanssaan tekemisissä. Mutta niin tyhmä hän on ettei tajua minun tajuavan tätä aina toistuvaa samaa kaavaa. 

Vierailija
2920/2931 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan YT-neuvottelut ottaa kupoliin aikalailla