Mikä harmittaa sinua juuri nyt?
Onko sinulla nyt joku asia joka sinua harmittaa juuri nyt.
Kommentit (2931)
Pitäisi osata elää jotenkin oman tunne-elämänsä ulkopuolella. Harmittaa vietävästi kun ei pysty kykenemään, vaan aina tulee kaikista asioista norsulaumoja minun sisäisessä tilassani. Siinä sitten ollaan, ensin kuohuksissa, sitten lamassa, syömättömänä ja itseään soimaten jostakin kirpun kokoisesta käyttäytymisrikkeestä tai yhdestä väärästä tavusta yhdessä kälysessä sanassa jonka vartioimatta päästin suustani. Tämmönen vaan.
Osalla lapsista on syyhy, jos tarttuu meihinkin niin sitten vasta harmittaa...! Jälkikasvulla vaikeaa kestää sietämätöntä kutinaa, kun nämä pienet elukat kaivavat käytäviään ihon alle.
ARGH!
Mahdollinen irtisanominen. Neuvottelut ovat käynnissä.
Harmittaa,kun yritysten rekrytoinneissa menee joskus parikin kuukautta.
Harmittaa kun en päivällä käynyt alkossa ja enää ei jaksa.
Harmittaa, että ilmeisesti minulla on genitaaliherpes. Niin kauhea ensimmäinen tulehdus rakkuloineen, että ihan itkettää kivusta. Tuntuu kamalalta ajatella, että nyt joudun elämään viruksen kanssa lopun elämääni ja pelkäämään näitä pahoja oireita, jotka kyllä sotkevat päivittäisen elämän aivan täysin ha ovat äärimmäisen epämukavia.😕
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi osata elää jotenkin oman tunne-elämänsä ulkopuolella. Harmittaa vietävästi kun ei pysty kykenemään, vaan aina tulee kaikista asioista norsulaumoja minun sisäisessä tilassani. Siinä sitten ollaan, ensin kuohuksissa, sitten lamassa, syömättömänä ja itseään soimaten jostakin kirpun kokoisesta käyttäytymisrikkeestä tai yhdestä väärästä tavusta yhdessä kälysessä sanassa jonka vartioimatta päästin suustani. Tämmönen vaan.
Hyvin sanottu. Teksti voisi olla mun kirjoittama. Ilmaisit tuntemukseni täydellisesti. Parhaillaan lamavaihe menossa.
Ei nyt varsinaisesti harmita mikään.
No ehkä vähän tämä jo ennen havaitsemista leviämään ehtinyt syöpä, joka suurella todennäköisyydellä vie melkein kolmasosan elinvuosistani.
Nämä venäjän piikkiin lakkoilijat
Odotin kahvia mut olinkin jättänyt pannun ja mitatun kahvin pöydälle. En laittanut sitä keittiöön. Nyt joudun taas odottamaan. Keittiössä siis Sippola on keittiön päällä eikä kiinni keittimessä. Se harmittaa nyt.
Se, että takana 15 tunnin työpäivä (mukana matkat) ja pitää taas kukonlaulun aikaan mennä takas. Onneksi on töitä, mut mulla on matkojen takia joka päivä vähintään 12 h työpäivän pituus ja se rassaa.
housut menee aina vakoon ja kaikki kattoo. ei oo kivaa
Olen ihastunut ja tiedän etten tule saamaan vastakaikua.
Vierailija kirjoitti:
Plantaari faskiitti eli jalkapohjan jännekalvon rappeuma + luupiikki. Kipeetä tekee, kestänyt jo vuoden.
Venyttele jalkapohjaa ja hiero sitä voimakkaasti lattialla olevaa (esim.) pientä superpalloa vasten aina ennen kuin nouset seisomaan. Ja käytä pelkkiä crocseja (myös talvicrocsit), jollet löydä yhtä hyviä terveyskenkiä.
Harmittaa, kun minä en millään saa töitä. Minä en osaa tarpeeksi hyvin vakuuttaa, että minä olen hirveän hyvä monessa asiassa. Ja sekin harmittaa, etten löydä samanhenkisisiä ja samoista asioista kiinnostuneita ihmisiä, joiden kanssa voisin verkostoitua ja kehitellä työkuvioita. Ja minä niin tunnen itteni tyhmäksi ja epäonnistuneeksi ja elämä se vaan kuluu näitä murehtiessa. Kiitos, että sain nämä harmitukset tähän ilmaista.
Mies osoittautui hiireksi joka ei tajua niin paljon kuin hän alistuu muille niin sitä enemmän hän osoittaa ettei arvosta minua.
Flunssa ja tulevat pääsiäisvapaat. Olisin ollut lähdössä reissuun, nyt pitää jäädä kotiin.