Mikä harmittaa sinua juuri nyt?
Onko sinulla nyt joku asia joka sinua harmittaa juuri nyt.
Kommentit (2931)
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa, että ilmeisesti minulla on genitaaliherpes. Niin kauhea ensimmäinen tulehdus rakkuloineen, että ihan itkettää kivusta. Tuntuu kamalalta ajatella, että nyt joudun elämään viruksen kanssa lopun elämääni ja pelkäämään näitä pahoja oireita, jotka kyllä sotkevat päivittäisen elämän aivan täysin ha ovat äärimmäisen epämukavia.😕
Tuo on kyllä masentava rakkuloidessaan mutta yleensä häipyy pitkiksi ajoiksi tai ilmaantuu silloin tällöin.
Kävin just sp-testeissä ja huokaisin syvään helpotuksesta kun ei ollut mitään. No se herpes on mutta se on ollut useamman vuosikymmenen. Ja siihenkin löytyy lääkitystä, sisäistä ja ulkoista.
Se, että ihmiset käyttävät hyväkseen sitä, olen liian kiltti ja miellyttämisenhaluinen, enkä kehtaa olla "hankala" sukulaisille. Olen muuttamassa mummoni omistamasta asunnosta pois ja tilallle on muuttamassa serkkuni. Nyt serkkuni ja tätini vaativat minua tyhjentämään ja siivoamaan asunnon päivää etuajassa, jotta pääsevät itse aloittamaan muuttonsa aiemmin. Tämä tuottaa minulle kohtuuttomasti rasitusta ja stressiä, koska käyn töissä toisella paikkakunnalla ja pääsen sieltä kotiin vasta illalla.
Nyt pitäisi siis ilmeisesti yötkin valvoa pakkaamassa ja tekemässä muuttoa, jotta ehtisin lauantaina saamaan kämpän tyhjäksi ja tekemään muuttosiivouksen. Pakkasin tavaroita koko viime viikonlopunkin ja monena päivänä viime viikolla, mutta niitä on vain niin paljon ja arki-iltoina ei monta tuntia jää muuttohommiin.
Lain mukaan minulla olisi oikeus olla kuun loppuun asti, eli vähintään viimeiseen päivään, koska uuden vuokralaisen vuokrasuhdehan alkaa vasta seuraavan kuun ensimmäisestä päivästä. Jos olisi jostain ulkopuolisista kyse, niin voisin vain vaatia oikeuksiani ja pysyä lujana että asunto on minun käytössäni kuun viimeiseen päivään asti. Mutta kun kyse on suvusta, niin en haluaisi viilentää välejä rupeamalla riitelemään...
En kyllä toista kertaa tee sitä virhettä, että vuokraan sukulaisilta. Näköjään siinä on ihan liian helppo luistaa laeista ja yleisistä säännöistä, ja käyttää hyväksi sitä ettei kehtaa ruveta riitelemään ja vastustamaan.
Työmatkat. Kohta puoli vuotta ollut uudessa työssä, johon pitää mennä kahdella eri bussilla (jotka yleensä aina myöhässä) ja lisäksi vielä kävellä pitkä matka ylämäkeen aamulla, kun bussi jättää niin kauas. Lisäksi joudun heräämään kaksi tuntia aiemmin kuin muuten joutuisin, jotta ehdin bussiin ajoissa. Illalla olen myöhään kotona, koska matkoissa kestää niin kauan, ja pitää mennä aikaisin nukkumana jottei ole ihan zombiena töissä. Arki-illoissa on ehkä kolme tuntia aikaa, jossa pitäisi ehtiä tehdä ruokaa, hoitaa koira ja tehdä muutkin jutut. Tuntuu että ikinä ei ehdi tehdä mitään kivaa enää, arki-illat on vaan selviytymistä ja koomaa.
Kunpa olisi varaa laittaa oma autoni kuntoon, niin helpottaisi huomattavasti. Omalla autolla matla olisi vain n. Puoli tuntia. Mutta palkkani on niin pieni ja huolto maksaa niin paljon, etten tiedä miten saisin säästettyä siihen tarvittavan rahan. Aina tulee jotain, mihin se vähitellen säästämäni raha uppoaa. Nyt viimeisimmäksi toinen koirani sairastui pahasti, ja eläinlääkärikäynteihin meni ne muutamat sataset, jotka olin onnistunut säästämään auton huoltoon.
Ärsyttävät asiakkaat töissä. En jaksaisi vängätä tyhmien kanssa, kun eivät usko vaikka antaa oikeaa tietoa asioista.
Se ettei tulevaisuutta ole lapsilla. Ihmiskunta tuhoaa itsensä.
En saa kandityötä edes alulle. Esitykseen aikaa 2 viikkoa.
Tällä hetkellä harmittaa utelias naapuri,aina kun joudun hänen kysymystulvan uhriksi niin alan valehdella joka asiaan,ehkä hän joskus sen huomaa,ja huomaa samalla että ei tolta kannata udelta mitään sehän puhuu täyttä valetta.
Viljan hinnan kova laskusuhdanne. Lannoitteet ja öljy on edelleen kalliita. Ei tiedä miten kevään kylvöt saadaan tehtyä. Traktorin varaosat ja huoltotarvikkeet maksamatta.
Päänsärky, joka vaivaa jo kolmatta päivää. Ei lääkeetkään auta, inhottavaa olla töissä kun jomottaa koko ajan.
Ei mikään erityisemmin. No ehkä se vähän, että olen kipeänä ja tarkoitus oli siivota. Nyt tekee vaan mieli nukkua.
Vierailija kirjoitti:
Päänsärky, joka vaivaa jo kolmatta päivää. Ei lääkeetkään auta, inhottavaa olla töissä kun jomottaa koko ajan.
Voisko olla koronaa? Oireena saattaa olla pelkkä päänsärky.
Kylppäriremppa, jossa tulee koko ajan jotain uusia viivästyksiä. Ei niinkään että itseäni haittaisi, mutta mies stressaa rempan takia niin paljon, että harmittaa hänen takiaan. Itse pärjään kyllä vaikka vähän venyisikin aikataulusta, mutta hänelle tuntuu olevan iso juttu, jos suunniteltu aikataulu muuttuu liikaa.
Rahaa on 12.35e. Eläke 3.4.
Käyn ostamassa ruisleivän ja muutaman oluen lopuilla. Ei sillä saa montaa. Viimeksi maistabut oluen makua viime vuonna.
Ottaa niin pannuun.
Mitään ei voi tehdä. Ei ole perhettä. Ei miesystävää. Kaverit on mökkihommissa tai juhlimassa tai perhelounailla pääsiäisen ajan, ymmärrettävästi.
Tylsää ja apeaa on.
Vierailija kirjoitti:
Se, että ihmiset käyttävät hyväkseen sitä, olen liian kiltti ja miellyttämisenhaluinen, enkä kehtaa olla "hankala" sukulaisille. Olen muuttamassa mummoni omistamasta asunnosta pois ja tilallle on muuttamassa serkkuni. Nyt serkkuni ja tätini vaativat minua tyhjentämään ja siivoamaan asunnon päivää etuajassa, jotta pääsevät itse aloittamaan muuttonsa aiemmin. Tämä tuottaa minulle kohtuuttomasti rasitusta ja stressiä, koska käyn töissä toisella paikkakunnalla ja pääsen sieltä kotiin vasta illalla.
Nyt pitäisi siis ilmeisesti yötkin valvoa pakkaamassa ja tekemässä muuttoa, jotta ehtisin lauantaina saamaan kämpän tyhjäksi ja tekemään muuttosiivouksen. Pakkasin tavaroita koko viime viikonlopunkin ja monena päivänä viime viikolla, mutta niitä on vain niin paljon ja arki-iltoina ei monta tuntia jää muuttohommiin.
Lain mukaan minulla olisi oikeus olla kuun loppuun asti, eli vähintään viimeiseen päivään, koska uuden vuokralai
Suku on pahin... Sanonta on pitänyt paikkansa usein munkin kokemuksen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävät asiakkaat töissä. En jaksaisi vängätä tyhmien kanssa, kun eivät usko vaikka antaa oikeaa tietoa asioista.
Jep. Sama. Että ärsyttää. Asiakkaiden typeryys
Ikävät ihmiset, jotka suuttuvat, kun eivät saa ilmaiseksi etuja, vaikka muut joutuvat maksamaan.
Yövuoro. Alkoi juuri. Tuijotan ihmisiä, joita minun täytyy tarkkailla koko yö. Näyttö on tässä heidän ja minun välissä, mutta taitaa tulla pitkä yö. Mieluummin nukkuisin.
Pitkittynyt oma kuiva yskä. Menisi jo hittoon häiritsemästä.
Tuttavan syöpädg, ei kovin iäkäs ihminen eikä ollenkaan arvaisi miksi juuri hän. Saa kyllä pohtimaan taas elämän arvaamattomuutta. Tuntuu kurjalta pelkästään tieto rankoista hoidoista. Toivottavasti kävisi hyvin.