Mikä harmittaa sinua juuri nyt?
Onko sinulla nyt joku asia joka sinua harmittaa juuri nyt.
Kommentit (2931)
Eipä nyt niin kovasti harmita mikään.
Tukien leikkaukset. Koko Hallitus muutenkin.
Harmittaa että joudun joko irtisanomaan itseni osa-aikaisesta työstäni ja hakemaan toimeentulotukea tai jatkamaan työssä ja silti hakemaan toimeentulotukea :(
Jäi paha maku pääsiäispyhistä kun odotin pääseväni töihin mutta ei kutsua kuulunut. Olisin todella kipeästi tarvinnut niitä rahoja. Olen edelleen katkera asiasta.
Heitä kaikki murheet Jeesuksen kannettavaksi hän pitää omistaan huolen.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävät asiakkaat töissä. En jaksaisi vängätä tyhmien kanssa, kun eivät usko vaikka antaa oikeaa tietoa asioista.
Tämä loppuu heti kun sinä otat lopputilin työstä.
Harmittaa mennä huomenna töihin, kun näyttäisi huomenna tulevan upea päivä sään kannalta.
M31
Pojan rahahuolet, yritän auttaa mutta olen myöskin työtön.
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa mennä huomenna töihin, kun näyttäisi huomenna tulevan upea päivä sään kannalta.
M31
Ota lopputili.Sitten ei tarvitse enää mennä töihin.
Nyt tuli takatalvi.Lunta sataa ja on pakkasta -2.
Tiskaaminen.
Roskien vieminen.
Kylpyhuoneen pesu (olen tarkka).
Suihkun yhteydessä alasti ilkosillani puunaan ja pyllistelen.
Ei nyt ihan vielä huvittaisi, mutta teen.
Tuleva leikkaus jännittää. Ei itse operaatio, vaan lopputulos ja loppuelämä.
T.kypsähkö 😅😁😬
Syöpäepäily. Viimeinen tutkimus oli maanantaina. Seuraava tulossa ja päivämäärä tiedossa.
Aina mun pitää siivota..aina mun pitää tiskata..aina mun pitää..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M31
Ota lopputili.Sitten ei tarvitse enää mennä töihin.
Tavallisesti itselläni ei ole viikonlopputöitä, että tuo päivä oli poikkeus. Jos olisi ollut tyypillinen työpäivä niin se ei olisi harmittanut.
Nyt ei onneksi harmita mikään.
M31
Se kun pitää valita pitkän kesäloman ja työpaikan väliltä
Takatalvi. Kaupat alkoivat myymään ulkolintujen ruokia alennuksella jo maaliskuussa ja nyt ovat hyllyt tyhjät ja linnut nälissään. Ottaa aivoon.
Valvoin tahtomattani 3:een ja nyt naapuri poraa..yli 50 vkoa kestänyt remontti. Pelkään mitä tulee kun aloitan uuden työn ja joudunko kuuntelemaan tuota roskaa etäpäivinä. Kaiken kruunaa vielä yläkertaan muuttanut pikku letukka, joka ei osaa elää hiljaa..laahaa ja kopauttelee lattialle keskellä yötä jotain (!?), ravaa ympäri kämppää jne. Ihmiset ovat outoja, joista joutuu kärsimään. Se on totta, että suurinosa ihmisen kohtaamista häiriöistä johtuu toisista ihmistä! Aina vaan ihmiset ajattelevat omaa persettään, eikä sitä että täällä asuu muitakin ihmisiä, jotka haluavat vaikka asua hiljaisuudessa ja rauhassa.
Sydänoireet ja niiden hankaloituminen ja stressi tulevan EKG:n tuloksista.
Lunta sataa ja kesärenkaat vaihdettu
Vantaan surulliset tapahtumat.