Suosittele tasokasta lomalohdetta max 7h lentomatkan päässä?
Kommentit (46)
Mitä "tasokas" tarkoittaa just sulle?
Tarkoitatko hotellia, kaupunkia, alppikylää, rantakohdetta vai mitä? Ja mikä tekee paikasta tasokkaan?
Ronaldo sanoi, että paras kohde on Lappi, sinne tulee tulevanakin talvena.
7 tunnin päässä mistä? Pjonjangista vai Vladivostokista
Dubai. Voit nähdä siellä jopa Sofia Belorfin.
Tarkoitan sopivaa sekoitusta ranta-ja uima-allaselämää, nähtävää ja kulttuuria, historiaa. Fasiliteetit ja majoitus sekä tarjonta 4-5 tähden tasoa. Ei ympätty täyteen lapsiperheitä tai möykkääviä brittituristeja. Lämpöä vielä lokakuussa.
Ap
No itse tykkään Las Palmasista. Katso street wiev:lla jos et oo käynyt. Vanha kaupunki, keskusta, rantakaupunki, puoli milj asukasta
Vierailija kirjoitti:
Dubai. Voit nähdä siellä jopa Sofia Belorfin.
Luoja varjele. Ja en halua kulttuuriin joka alistaa siinä määrin naissukupuolta ja missä kaikki nähtävä on epäaitoa ja rahalla turisteja varten tehty.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä "tasokas" tarkoittaa just sulle?
Olisi kiva osallistua keskusteluun, mutta ap pysyy hiljaa, miksi?
Marokko. Joko Marrakech, Tanger tai Agadir.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitan sopivaa sekoitusta ranta-ja uima-allaselämää, nähtävää ja kulttuuria, historiaa. Fasiliteetit ja majoitus sekä tarjonta 4-5 tähden tasoa. Ei ympätty täyteen lapsiperheitä tai möykkääviä brittituristeja. Lämpöä vielä lokakuussa.
Ap
Madeira
Vierailija kirjoitti:
No itse tykkään Las Palmasista. Katso street wiev:lla jos et oo käynyt. Vanha kaupunki, keskusta, rantakaupunki, puoli milj asukasta
Käynyt siellä lapsena, ei innosta. Ylipäätään Espanja ei innosta.
Ap
Ap vaikuttaa positiiviselta matkaseuralta :D
Vierailija kirjoitti:
Marokko. Joko Marrakech, Tanger tai Agadir.
Ei kiitos, en kestä sitä roinan myymis-ja tuputustouhua, vielä pahempaa kuin mitä koin Egyptin Cairossa joka muuten oli loistava paikka ja kokemus.
Ap
Mulla on kaksi suosikkia, Funchal Madeiralla ja Puerto de la Cruz Teneriffalla. Funchalissa olin viimeksi Cliff Bay hotellissa ja Puertossa hotelli Botanicossa.
Vierailija kirjoitti:
Ap vaikuttaa positiiviselta matkaseuralta :D
Eli et kestä sitä, että joku ei halua tiettyjä lieveilmiöitä vaan olla rauhassa niiltä? Ok.
Ap
Funchal.