Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä harmittaa sinua juuri nyt?

Vierailija
29.05.2021 |

Onko sinulla nyt joku asia joka sinua harmittaa juuri nyt.

Kommentit (2931)

Vierailija
241/2931 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaa päähän, kun mies on peliaddikti. Kaikki rahat menee pelaamiseen. Lidäksi pelaa xboxia n 5 tuntia päivässä....

Moro ja näkemiin?

Vierailija
242/2931 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki. Mua harmittaa ihan kaikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/2931 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä harmittaa ja surettaa, että olen halannut tasan kahta ihmistä sitten 2020 maaliskuun (oma ukko ja yksi ystävä, koska ikävä oli niin kova), koska korona. En ole nähnyt ihmisiä, koska en halua tartuttaa enkä saada koronaa ja pelottaa, että kun ei näe niitä ihmisiä, he unohtavat...

Vierailija
244/2931 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa se että asiassa toisensa jälkeen luottamukselta putoaa pohja. Elinikää on jäljellä ehkä kymmeniä vuosia mutta ei ole enää juuri mitään tukevaa jalkojen alla.

Ihmisten mielissä luottamus useinkin liittyy siihen voiko jollekulle kertoa salaisuuksia mutta itse tarkoitan suurempia kokonaisuuksia. Tahtoisin voida uskoa oikeudenmukaisuuteen edes joissain suhteissa.

Vierailija
245/2931 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmita mikään.

Huonosti nukkujalle, kuuntele tarinoita esim. Areena, äänikirjaa, meditaatio, sieltä unirentoutus...puhelimesta.

Sinä jonka mies aikoo tutkia puhelimesi, laita mäkeen...kontrolloi tekemisiäsi.

Vierailija
246/2931 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa se, kun Itävalta hävisi Italialle jalkapallossa eilen. Toinen halusi voittaa ja sai jo maalinkin ja hylättiin. Italia pelasi laiskasti. Tämä sellainen kevyt harmitus. Sitten ne muut lähes jokapäiväiset, kuten yksinäisyys, menneisyyden kokemukset, opiskeluun liittyvät jutut, työelämä, oma jaksaminen jne. Uusimpana jokin kauhea läheisyyden kaipuu yhdistettynä siihen, että en kuitenkaan pystyisi toista päästämään lähelle. Samalla koen olevani aika vääränlainen ihminen. Onneksi on jo ilta ja helpottaa olo vähän. Ilkeät ihmiset myös ikäviä ja luottamuksen puute senkin muihin.

Vierailija
247/2931 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesiboileri hajos, en tiedä mistä saan korjaajan, enkä ole päässyt perjantain jälkeen suihkuun.

Vierailija
248/2931 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin juuri töistä/kaupasta autolla kotiin, aloin pesemään apparin puolen ikkunasta linnun paskaa ja huomasin että joku vetänyt kunnon tällin ovellaan omaani :( ei mikään pieni nuhru vaan 15cm x 3cm vihreä lommo harmaassa autossani.

Vierailija
249/2931 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kisaturistit jotka kävi hakemassa koronan Pietarista..... Ja Suomi kiinni vähän päästä.

Vierailija
250/2931 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vesiboileri hajos, en tiedä mistä saan korjaajan, enkä ole päässyt perjantain jälkeen suihkuun.

Meillä taas kattila halkes (puulla lämmitetään vesi) mutta keittänyt hellalla kattilassa pari litraa kuumaa ja lantrannu 10l kylmän veden kanssa ämpäriin. 10 litraa riittää ihan hyvin pitkän tukan ja kropan pesuun.

Vierailija
251/2931 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostaloasuminen. En kadu asunnon ostamista, mut haaveilen nykyään melkein jatkuvasti omakotitalon rauhasta ja vapaudesta, ja tieto siitä että tulee menemään vielä monta vuotta ennen kuin voin edes suunnitella talon hankkimista on välillä ahdistava.

Vierailija
252/2931 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mä saankin niin paljon hyvää virtaa ja lohtua siitä, että muillakin on kurjaa. Ihmiset! Kiitos! Mua harmittaa niin kaikki... koko tää hukkaan mennyt elämä. Se, että olen alkoholistiperheestä ja siksi jäin oman ahdistukseni ja pelkojeni vuoksi yksin ilman parisuhdetta, lapsia, rakkautta, kaikkea sitä, mikä on normaalia ja toisille ihan perussettiä ja minulle se kaikki on saavuttamaton ihme. Kamalaa.

Vierailija
253/2931 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotkuinen koti, sinilevä lähirannalla ja jalkapalloturistit.

Vierailija
254/2931 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kesä. Ei sais harmittaa, mutta kun se vaan nyt harmittaa.

Vierailija
255/2931 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen lapsuudenperheen sukupuoliroolit. Viikonloppu anoppilassa takana ja että otti päähän katsoa, kun aikuista miestä palveltiin.

Vierailija
256/2931 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapurit ramppaa takapihalla.

yks keksi istuttaa nurmikon tilalle vissiin vesiviljelmän kun pitää monta kertaa päivässä kastella.

toinen ramppaa koiraa ulkoilutamassa jopa keskellä yötä.

ja muutenkin ihan kaikki ottanut pattiin jo pitempään.

Vierailija
257/2931 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa itsekäs naapuri joka päätti vallata taloyhtiön tuuletusparvekkeen omaan käyttöön. Outoa käytöstä, mihin ei auta kenenkään asiasta maininta eikä taloyhtiön edustajaa kiinnosta. Kerrostalon parvekkeet eivät ole yhden omaan käyttöön, voisi tämäkin rouva ostaa talon tai kämpän omalla parvekkeella.

Vierailija
258/2931 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten mä saankin niin paljon hyvää virtaa ja lohtua siitä, että muillakin on kurjaa. Ihmiset! Kiitos! Mua harmittaa niin kaikki... koko tää hukkaan mennyt elämä. Se, että olen alkoholistiperheestä ja siksi jäin oman ahdistukseni ja pelkojeni vuoksi yksin ilman parisuhdetta, lapsia, rakkautta, kaikkea sitä, mikä on normaalia ja toisille ihan perussettiä ja minulle se kaikki on saavuttamaton ihme. Kamalaa.

Tämä voisi olla minun kirjoittamani teksti, sillä erotuksella että vain toinen vanhempani oli alkoholisti. En ole koskaan seurustellut, en ole edes uskaltanut haaveilla rakkaudesta tai äitiydestä, koska ne tuntuvat aivan saavuttomaattomilta asioilta. Nyt olenkin jo 42, enkä ole ollut koskaan edes työelämässä, erilaisissa terapioissa sitten senkin edestä.

Vierailija
259/2931 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet haukkuu vaimoaan ja pahoittaa mielen ja painostaa seksiin.

Vierailija
260/2931 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei halua muuta kuin seksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän