Mikä harmittaa sinua juuri nyt?
Onko sinulla nyt joku asia joka sinua harmittaa juuri nyt.
Kommentit (2931)
Että aiemmin uskoin Sanna Marinin vilpittömyyteen.
Väsymys, huimaus ja jalkojen puutuminen ärsyttää. Sytostaattien lopetuksesta on jo kuukausi, mutta nämä haittavaikutukset ei meinaa loppua ollenkaan. Haluaisin päästä ulkoilemaan, mutta en uskalla yksin lähteä, kun ei jalat kanna riittävästi. Kerran jo kaaduin ja jouduin konttaamaan pitkän matka, että sain avuksi tuen, millä pääsin ylös. Fyssarin jumppaohjeet kyllästyttää, mutta yritän niitä tehdä säännöllisesti, että saisin jalkoihin vähän voimaa.
Harmittaa kun tuli taas riitaa puolison kanssa. Ollaan kumpikin omasta mielestä oikeassa eikä anneta periksi.
Typerä miesystävä josta haluaisin erota mutta tyyppi ei vaan tajua mun vihjeitä eikä suoraa puhettakaan.
Se, että Marin lupasi ilmaiset abortit Puolalaisille
Vierailija kirjoitti:
Typerä miesystävä josta haluaisin erota mutta tyyppi ei vaan tajua mun vihjeitä eikä suoraa puhettakaan.
Sano se on nyt sitten moro ja näkemiin.Sinä lähdet itään ja minä länteen.
Se että töissä työt jakautuu kollegoiden kesken niin epätasaisesti, että toiset tekee minuutilleen vain sen 7,5h päivässä ja perjantaisin yleensä lähtevät jo pari h aikaisemmin pois. Mulla ois töitä vaikka kuin. Kokoajan to do lista kasvaa ja olen usein viimeisten joukossa pois lähdössä toimistolta. Mielestäni teen kuitenki työt ihan sukkelasti, en vatvo asioita ja puhun puhelut lyhyesti koska inhoan jaarittelua.
Mua harmittaa kun en ole saanut remontin laskua. Sen olisi pitänyt tulla pariviikkoa sitten.
Kiva se olisi saada pois mielenpäältä.
Eduskuntavaalit.En voi äänestää kun Aku Ankka ei ole ehdokkaana.
En saa motivaatiota lukea kirjoituksiin. Tuntuu, että jo aiemmat aineet jotka kirjoitin menivät huonosti, vaikka opiskelin niihin kunnolla😔
Nyt on vaivannut issias, oikean lonkan ja lanteen seutu kipuillut.
Rahat loppu. Auton käynnistys temppuilee joten korjaamokeikka tiedossa. Rahanreikiä piisaa
Tilasin ulkomailta taittopyörän eikä tullut odotetusti kokonaisena. En osaa koota sitä kokonaan. Viimeinen kerta, kun tilaan ulkomailta pyörää. Ei tullut mukana kokoamisohjeita. Joku ohjekirja kyllä puolaksi ja englanniksi. Osaan laittaa satulan, polkimet, etupyörän. . . Kannatinputki tai mikä onkin on kokonaan irti ja siihen se jääkin...
Unettomuus, väsymys,stressi,ahdistus,masennus,köyhyys,yksinäisyys. Siinä harmitusta tarpeeks😑
Harmittaa kun(hirviökuvista päätellen) huumehörhö "pääministeri" Haluaa lahjoittaa suomen puolustukselle erittäin tärkeät Hävittäjät ulkomaille. Puheista päätellen pahasti pilvessä. Eikä mainetta kohota myöskään Seiskan Kuvat. Toivottavasti lapset ei näe netissä olevia hirviökuvia, niistä voi saada ikäviä traumoja.
Vierailija kirjoitti:
Väsymys, huimaus ja jalkojen puutuminen ärsyttää. Sytostaattien lopetuksesta on jo kuukausi, mutta nämä haittavaikutukset ei meinaa loppua ollenkaan. Haluaisin päästä ulkoilemaan, mutta en uskalla yksin lähteä, kun ei jalat kanna riittävästi. Kerran jo kaaduin ja jouduin konttaamaan pitkän matka, että sain avuksi tuen, millä pääsin ylös. Fyssarin jumppaohjeet kyllästyttää, mutta yritän niitä tehdä säännöllisesti, että saisin jalkoihin vähän voimaa.
Sinulle paljon voimia ja jaksamista! Ymmärrän nuo ongelmat erittäin hyvin. Minulla sytostaatit loppuivat jo syyskussa mutta jalkaoireet eivät. Kovia kipuja, voimattomuutta ja turvotusta. Huimaus onneksi vähän lieventynyt.
Ihan karsea flunssa iski. Juuri kun edellisestä vaivasta pääsin eroon, arggh! =(
Se, että painostetaan töihin infopisteelle vaikka en keksi yhtäkään aspektia, joka tekisi työstä mielekästä. Täysin turhissa asioissa opastamista ja ajan tuhlaamista. Lisäksi työ ei kehittäisi yhdelläkään osa-alueella, joilla tahdon ammatillisesti kehittyä. Ylipäänsä läheisen ruokakaupan tuputtaminen unelmien työpaikkana, vaikken ole kiinnostunut kyseisen kaupan työtehtävistä tippaakaan, on huttua, joka on jatkunut vuosia.
Merkityksetön harmitus suuremmmassa mittakaavassa, mutta harmitus kuitenkin.