Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä harmittaa sinua juuri nyt?

Vierailija
29.05.2021 |

Onko sinulla nyt joku asia joka sinua harmittaa juuri nyt.

Kommentit (2931)

Vierailija
2341/2931 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas flunssa iski ja niskatkin hemmetin kipeät 😖

Vierailija
2342/2931 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin hammaslääkäriin koska hammasääkäri oli ajatellut vaihtaa yhteen hampaaseen paikan mutta nyt hampaassa oli tulehdus joka oli jo levennyt leukaluuhun ja hammas pitääkin ottaa pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2343/2931 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäinen olo. Tinderistäkään ei löydy ketään. Väsyttää ja söin suklaata vaikka koitan olla syömättä.

Vierailija
2344/2931 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitto, ku harmittaa, kun ei harmita yhtään mikään!

Tämähän se sitten kovasti harmittaakin.

Vierailija
2345/2931 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalitulos, mahdollinen vaalivilppi, hylättyjen äänten suuri määrä, Eu:n liittovaltiokehitys, velkaantuminen, pakot, median aivopesu,

Usan intressit Venäjän ja maailman rauhan suhteen, Natojäsenyys. Maamme sijainti etulinjassa Nato -Venäjä 🧐

Tässä maailmanajassa on paljon uhkakuvia. Totuus, rehellisyys ja luotettavuus kunniaan.

Hyvää Pääsiäistä 🌱🐤

Kristus on ylösnoussut. Maailma muuttuu, mutta Jumalan sanan totuus kestää 🥰

Vierailija
2346/2931 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä nyt harmita.

Vierailija
2347/2931 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä harmittaa tai sitten ei harmita.

Vierailija
2348/2931 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa, että trumpismin kaltainen politiikka ja retoriikka on levinnyt Suomeen. Asuttuani yli 15 vuotta USA:ssa tein havainnon, että kaikki asiat (niin hyvät kuin huonot) leviävät sieltä noin 10 vuoden viiveellä Suomeen. Tuollainen trumppimainen aatemaailma olisi syytä kitkeä jollakin tavoin, ennenkuin on liian myöhäistä.

Vierailija
2349/2931 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että on töitä, mutta uusi työ huomenaamuna. Ahdistaa ja jännittää niin että meinaa itku tulla. Harmittaa nimenomaan se että oon tällänen stressaajatyyppi.

Vierailija
2350/2931 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei pyytänyt vappukarkeloihin ja kaikilla omat kuviot, joihin en mahdu. On yritetty.

Vierailija
2351/2931 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietokonnessa alkoi olla ongelmaa.Päätin ratkaista tämän ongelman ja ostin Gigantista uuden cromebook tietokoneen.Siitä ei ole ollut mittään muuta  kuin harmitusta ja hermostumista ja huonoa mieltä monta päivää.Jos tämän olisin tietänyt en olisi tätä konetta ostanut.

Vierailija
2352/2931 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin eilen renkaanvaihdon traktoriini ja olen menossa huoltsikalle iltapäivällä. Harmittaa kun olin asian kanssa niin hätäinen, vielä olisi voinut asiaa lykätä viikon, kaksikin, koska olosuhteet on aika talviset. Tänä aamuna ei tarjennut ulkona olla kuin talvitamineissa (ja silti palelin) ja maa oli jäässä - huomiseksi luvassa kelivaroitus näille seuduin, uutta lunta kuulemma tulossa maahan asti.

Tällainen suuren luokan harmistus minulla. Se lievenee auringon vaikutuksesta lähes olemattomiin.

Vierailija
2353/2931 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuntolainan korkokustannukset nousivat 350 euroa kuukaudessa. 

Vierailija
2354/2931 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pahuus mitä maailmassa tapahtuu.

Aivan erityisesti eläinrääkkäys kaikissa muodoissaan ja lasten pahoinpitely/hyväksikäyttö/laiminlyönti.

Häiritsee se tosiasia, että mä en voi sitä estää ja en voi kaikkea pelastaa :(

Useimmille tuo on "vapautus" ja käsien peseminen ja omantunnon puhdistaminen kyseisistä asioista, varsinkin eläinrääkkäyksestä, mutta mulle se on iso ongelma.

Vierailija
2355/2931 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki pahuus mitä maailmassa tapahtuu.

Aivan erityisesti eläinrääkkäys kaikissa muodoissaan ja lasten pahoinpitely/hyväksikäyttö/laiminlyönti.

Häiritsee se tosiasia, että mä en voi sitä estää ja en voi kaikkea pelastaa :(

Useimmille tuo on "vapautus" ja käsien peseminen ja omantunnon puhdistaminen kyseisistä asioista, varsinkin eläinrääkkäyksestä, mutta mulle se on iso ongelma.

Lisäys:

Jos kukaan ei halua näitä miettiä, niin kuka niitä sitten miettii ja auttaa?

Vierailija
2356/2931 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että aikanaan erosin viiden vuoden sisällä kolmesta laatu naisesta jotka olin parisuhteeseen asti saanut, nyt olen ollut sitten yksin viisi vuotta ja ei ole löytynyt ketään itselle hyvää ja ei ole edes tulijoita/ehdokkaita niinkuin aiemmin. Jos voisin mennä ajassa taaksepäin niin panostaisin johonkin suhteeseen täysin ja menisin naimisiin asti. No hyvä olla jälki viisas ;)

Vierailija
2357/2931 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, ilmalämpöpumpun laittoivat naapuriin, yöunet meni , herätti viimeyönäkin kolme kertaa . Se on päivä pilalla. Välillä aivan sydämmestä ottaa kun se pumppu ujeltaen kiihdyttää infraääneksi , se herättää silloin . Heidän itsensä mielestä se on hiljainen. Talo kaksikerroksinen kerrostalo .Naapurisopu koetuksella .onnellinen kansa Suomessa

Vierailija
2358/2931 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lievä ilmaus tuo "harmittaa" siihen nähden mitä tunnen nyt. Ihminen jonka luulin välittävän musta ja joka oli vakuutellut minulle ystävyyttään muuttui hetkessä kylmäksi ja välinpitämättömäksi kun yhteys entiseen heilaan palautui yhteiseen yöhön huipentuen muutama päivä sitten. Hän mies, minä nainen. Ystävyydessämme oli fwb-piirteitä vaikkakin vaan sanallisessa muodossa mutta väitti vielä jokin aika sitten että ystävyytemme on etusijalla ja tärkeintä. En ole ollut valmis minkäänlaiseen fyysiseen suhteeseen pitkän yksinolon aikana erakoiduttuani. Nyt koen itseni hylätyksi ja arvottomaksi, olen todella loukkaantunut ja raivoissani hänelle ja tietysti myös hyväuskoiselle itselleni että uskoin kaikki ne vain puolisen vuotta sitten muusta syystä tapahtuneen välirikon aikaiset tunteikkaat viestit joita hän lähetteli, valitteli ikäväänsä ja tuskaansa jota välirikkomme hänelle aiheutti ja hehkutti miten upea ja tärkeä ihminen olen hänelle vaikka elämässä tulisi mitä eteen. Nyt on kuulemma vaan "tylsä juttu" jos meidän yhteydenpito loppuu. Niinpä niin, heti kun pesää heruu muualta (kuulemma exä on jo muutama viikko aiemmin kysellyt mahdollisuutta fwb-suhteeseen johon ilmeisesti nyt astuivat) niin minut sysättiin sivuun. Ei siis "harmita" vaan olen pettynyt, raivoissani, lamaantunut ja samalla musertavan surullinen tapahtuneesta, syytän mielessäni vuoroin häntä petollisuudesta ja itsekkyydestä ja sitten taas itseäni ihan vaan typeryydestä.

Vierailija
2359/2931 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allergia - silmät tulessa, kuivat, vuotaa ja kutittaa. Lisäksi perheessä jo yhdellä korona.

Vierailija
2360/2931 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävystyin kivalle vaikuttavan ihmisen kanssa. En ole millään tavalla suututtanut häntä ja nyt hän ei enää vastannutkaan viestiini. En tiedä mitä pitäisi tehdä, vai ollakko tekemättä mitään. Saatetaan törmätä toisiimme, enkä tiedä käännänkö silloin pääni pois vai tervehdinkö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi