Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä harmittaa sinua juuri nyt?

Vierailija
29.05.2021 |

Onko sinulla nyt joku asia joka sinua harmittaa juuri nyt.

Kommentit (2931)

Vierailija
2281/2931 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa etten laihduttanut paria kiloa silloin kun se olisi ollut helpompaa. Nyt vaihdevuotisena laihdutus ei onnistu ollenkaan.

70 piti olla maksimi. Nyt on 82.

Rinnat on kasvanut valtavaksi ja liikunta on entistä hankalampaa.

Vierailija
2282/2931 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävätär joka ensin innokkaana ehdottelee kaikkee kivaa missä voitas käydä ja mitä tehdä. Sitten kun minä (huom aina minä) selvitän asioita, aukioloaikoja, hintoja ym ja järkkään aikaa, hän ei lähdekään.

Nyt jo toinen talvi menossa (loppumassa) kun piti kokeilla yhdessä erästä ulkoaktiviteettia. Minä olen pyytänyt jo varmaan 3 tai 4 kertaa että nyt on hyvä keli mennäänkö tänä vk loppuna, ei, aina keksii jotain hiton tekosyitä tai ei vaan vastaa puheluuni tai viesteihin. Sit 4h päästä tulee viesti, sorry en huomannu viestiä mutta wa sta näkee että luki heti viestin. Tyhmä. Eli ei oikeesti oo aikeissakaan lähtee, mutta ei oo pokkaa sanoa sitä. Harmittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2283/2931 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jurppii tää ainanen yksinoleminen ja seuran kerjääminen.

Vaikken ehken enää mäillä ikävuosilla haluais ketään asumaan saman katon alle, niin olen siitä huolimatta kateellinen teille joilla on kumppanit ja teette yhdesdä asioita. Ihan vaan esim lähdette ulkoilemaan tai hiitämään, uimaan tms yhdessä ilman että pitää viikko etukäteen suunnitella ja laitella viestejä kuka lähtis kaveriks ja usein vielä käy niin että muille ei sovi koska ovat jo sopineet muuta tai sitten heillä perheet ja kumppanit kenen kansa ovat ensisijaisesti.

Vierailija
2284/2931 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsku-Sanna

Vierailija
2285/2931 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en tilannut Kärkkäiseltä samaan pakettiin jotakin keittiösuihketta. Toisaalta mietiskelen vielä, että kannattaisiko ennemmin ostaa suihkepullo ja sekoittaa siihen itse yleispuhdistusainetta ja pieni määrä etikkaa.

Vierailija
2286/2931 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna pitää taas mennä toimistolle töihin. Kerran viikossa on käytävä. Sitten kumminkin jokainen istuu siellä pulpettinsa takana, joten ihan turhaa öyhkäämistä siitä sosiaalisuudesta. Introverttinä en muutenkaan jaksaisi kuunnella viereisessä loossissa kököttävän ekstrovertin puheripulia joka venyttää joka kouksen pajatuksellaan tuplapituiseksi. Eikö asioita voi ilmaista MITENKÄÄN lyhyemmin....

Vierailija
2287/2931 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun en tilannut Kärkkäiseltä samaan pakettiin jotakin keittiösuihketta. Toisaalta mietiskelen vielä, että kannattaisiko ennemmin ostaa suihkepullo ja sekoittaa siihen itse yleispuhdistusainetta ja pieni määrä etikkaa.

Älkää nyt hitossa tilatko MITÄÄN ihmisoikeusrikkomuksia kannattavalta Kärkkäiseltä! Omistaja joutaisi vankilaan, eikä ansaitse kenenkään rahoja.

Vierailija
2288/2931 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun palkkoja (pam) saatiin hitusen nostettua kiristetään tekijöistä jotta kulut ei nouse. Täystuntinen työpari jäi äitiyslomalle eikä ketään palkata sijaiseksi. Täksi kesäksi ei oteta kesätyöntekijöitä. Nyt jo huomaa kuinka työt kasaantuu ja pulju pysyy pystyssä ilmaisilla työharjoittelijoilla. Lomakausi on varmasti kaikille rentouttava 😁 ainii mut saadaanhan me kaikki 15 senttiä tunti lisää palkkaa!

Otan osaa. Kuulostaa ihan mun vanhalta duunilta.

Vierailija
2289/2931 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma terveydentila. Nyt on kasaantunut kaikenlaista ja särkee 24/7. Ensi viikolla yksi leikkaus jonka onnistuminen jännittää, toivottavasti edes tämä vaiva poistuisi silloin vaikka tiedän, että toipuminen tulee olemaan hankala ja kivulias. Pitäkää peukkuja!

Vierailija
2290/2931 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsymys.

Vierailija
2291/2931 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin viime yönä yli 8 tunnin unet, mikä on meitsille pari tuntia liikaa. Koko loppupäivä menee samassa tokkurassa.

Vierailija
2292/2931 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mistä tämä just tänä aamuna tuli mieleeni heti herättyäni:

- minua ei kukaan kaipaa eikä odota missään

Olen ollut jo 7v sinkkuna, muutama ystävä ja etäiset työkaverit on, mut ei olla läheisiä. Olen vähän erakko ja erakoidun tällä menolla kokoajan lisää.

Entä vanhemmat,sisarukset,sukulaiset ? Itsekin kannattaa kyllä yrittää eikä vaan odottaa muilta aloitetta.

Vierailija
2293/2931 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa kaikki sonta mitä tv:stä tulee päiväkausia. Jos tulee jotain kiinnostavaa niin mainokset pätkii ne murusiksi ja ohjelman päällekin samaan aikaan! En suostu maksullisiin suoratoisto tai muihin sellaisiin. Haluan vain normaalia tv töllötystä.

Vierailija
2294/2931 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on muuttunut Laiskiaiseksi. Oli ennen 60kg ja nyt 100+ eikä ole kiinnostunut mistään. Osaa tehdä vain yhde asian enää elämässä: vaihtaa patterit kaukosäätimeen ettei netflixsatumaailmassa eläminen vaan lopu sohvaanjuuttuneena. Tämä..

..vähän harmittaa?

Joo noin niin kuin lievästi.

Vierailija
2295/2931 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna maanantaina minulla on hammaslääkäriaika klo 12.30. Poissolotunnit työpaikalta pitää tehdä sisään :-P

Vierailija
2296/2931 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni on muuttunut Laiskiaiseksi. Oli ennen 60kg ja nyt 100+ eikä ole kiinnostunut mistään. Osaa tehdä vain yhde asian enää elämässä: vaihtaa patterit kaukosäätimeen ettei netflixsatumaailmassa eläminen vaan lopu sohvaanjuuttuneena. Tämä..

..vähän harmittaa?

Joo noin niin kuin lievästi.

Moro ja näkemiin ???

Vierailija
2297/2931 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suattaaha se tuo olla jotta harmittaapi vuan suattaaha se olla jotta ei.

Vierailija
2298/2931 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ettei rahat riitä vaikka kuin tekee töitä.

Vierailija
2299/2931 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuottavat sähköyhtiöt tienas varmaan sen 1-5 miljardia kuvitelluilla hinnannostoilla.

Otetaan ny velkaa sen verran jotta verovaroin maksetaan.

Vierailija
2300/2931 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

17-vuotias tyttäreni, joka ei ota vastuuta mistään. Koulusta varsinkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi