Mikä harmittaa sinua juuri nyt?
Onko sinulla nyt joku asia joka sinua harmittaa juuri nyt.
Kommentit (2938)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että mulla on enemmän rahaa kiinnitettynä tavaraan kuin niihin asioihin mitä oikeasti haluaisin kokea ja tehdä. Mä oon itse päästänyt itseni tähän tilanteeseen omilla väärillä valinnoillani, mutta kyllä se harmittaa.
Voin samaistua tähän, mietin juuri kuinka paljon olisi säästössä rahaa, jos en vuosien varrella olisi ostanut sitä ja tätä, jotka nyt täyttää kaikki kaapit.
No tämä. Se harmitus vaan kasvaa, kun miettii, että olisi varmasti parhaimmillaan neli-viisilukuinen summa säästössä, jos vain olisi tehnyt eri valintoja. Minkäs teet? Pakko vaan elää sillä mitä on ja koittaa päästä maksuista eroon niin nopeasti kuin pystyy.
t. raha kiinnitettynä tavaraan kommentin kirjoittanut.
Rahat on aikalailla vähissä kolme euroo tilillä puoltoistaviikkoo eläkkeeseen. Seurakunnan ruoka-apu kassi keskiviikkoisin on yllätyksiä täynnä mutta niillä pitää aina viikko pärjätä.Olen keksinyt mitä ihmeellisiä ruokia aineksia hyödyntäen.
Kun rikastun julkaisen omakustanteen aiheena juurikin tämä ihana yllätyksellisyys kun alan tutkimaan ruokakassin sisältöä.Sitten aikani kuluksi etsin jotain "sinneppäin" ruokaohjeita mediasta.Suunnittelen viikon ruokalistan seuraten aineksien päivämääriä osan pakastan.Joskus olen päivän vain näkkileivällä ja vedellä kun tiedän tekeväni jotain oikein hyvää ja erikoista ruokapäivänä.
Mikä olikaan se harmitus? Jos en rikastukkaan jos eläkepäivän muutama euro ei tuokkaan Veikkaukselta minulle mitään. Voih kaikki Suomen kansa jää täysin tietämättömäksi miten onnellinen olinkaan aina keskiviikkoisin.m
Veikkauskortiton kirjoitti:
Rahat on aikalailla vähissä kolme euroo tilillä puoltoistaviikkoo eläkkeeseen. Seurakunnan ruoka-apu kassi keskiviikkoisin on yllätyksiä täynnä mutta niillä pitää aina viikko pärjätä.Olen keksinyt mitä ihmeellisiä ruokia aineksia hyödyntäen.
Kun rikastun julkaisen omakustanteen aiheena juurikin tämä ihana yllätyksellisyys kun alan tutkimaan ruokakassin sisältöä.Sitten aikani kuluksi etsin jotain "sinneppäin" ruokaohjeita mediasta.Suunnittelen viikon ruokalistan seuraten aineksien päivämääriä osan pakastan.Joskus olen päivän vain näkkileivällä ja vedellä kun tiedän tekeväni jotain oikein hyvää ja erikoista ruokapäivänä.
Mikä olikaan se harmitus? Jos en rikastukkaan jos eläkepäivän muutama euro ei tuokkaan Veikkaukselta minulle mitään. Voih kaikki Suomen kansa jää täysin tietämättömäksi miten onnellinen olinkaan aina keskiviikkoisin.m
Kyllä varmasti köyhyys harmittaa kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Kaveri petti taloudellisesti ison summan. Tuntuu tosi vaikealta päästä yli. Olen köyhä, joten asia tulee mieleen usein.
Tämä ei ole mukavaa kun kaveri pettää.
Kuljetusalan ja satamaduunareitten kakkamainen lakkoilu!
Vierailija kirjoitti:
Kuljetusalan ja satamaduunareitten kakkamainen lakkoilu!
Lakkoilu on tyhmää pelleilyä.
Vierailija kirjoitti:
Veikkauskortiton kirjoitti:
Kyllä varmasti köyhyys harmittaa kovasti.
Noin 12% Suomalaisista on köyhiä.Eikä köyhyys varmasti ole mukavaa.
Kerrostalossa naapuri pesee pyykkiä yöllä.
Otin ystävän takia töistä palkattoman vapaan hänen menojen takia. Kysyin sitten samalla reissulla mukaan syömään, hänelle ei käynyt. Jäi vähän luu käteen ja syön nyt yksin.
Inthemiddleofthenight kirjoitti:
Otin ystävän takia töistä palkattoman vapaan hänen menojen takia. Kysyin sitten samalla reissulla mukaan syömään, hänelle ei käynyt. Jäi vähän luu käteen ja syön nyt yksin.
Syöt siis luuta?Oletko koira?
1 vuosi Ukrainan sotaa eikä loppua sodalle vaan tule.
Mietiskelen parisuhdeasioita ja tulin siihen tulokseen, että en tykkää mieheni luonteesta tai elämänasenteesta. Tyyppi on todella negatiivinen ja masentunut, mutta ei suostu kokeilemaan mitään lääkitystä. Välillä mietin, onko hänet tiputettu päälleen lapsena, kun mikään järkipuhe ei mene perille.
Mummo pilasi lapsen hiihtoloman. Suunnitteli mitä itse haluaa eikä ajatellut mitä lapsi ja minä haluamme.
Vierailija kirjoitti:
Mummo pilasi lapsen hiihtoloman. Suunnitteli mitä itse haluaa eikä ajatellut mitä lapsi ja minä haluamme.
Mummo voi tehdä niinkuin itse haluaa tehdä.
lapsiuhrit, eläinuhrit, tuhotut kodit, tuhottu luonto...
Aivan kamala Suomen Euroviisu cha cha cha kyllä harmittaa.
Vierailija kirjoitti:
Mietiskelen parisuhdeasioita ja tulin siihen tulokseen, että en tykkää mieheni luonteesta tai elämänasenteesta. Tyyppi on todella negatiivinen ja masentunut, mutta ei suostu kokeilemaan mitään lääkitystä. Välillä mietin, onko hänet tiputettu päälleen lapsena, kun mikään järkipuhe ei mene perille.
Kuulostaa tutulta.
Lienee aika yleistä, eteenkin keski-ikäisillä miehillä. Luulevat tietävänsä itse kaiken paremmin ja kaikenlainen itsensä auttaminen on "akkojen hömpötystä". Mielummin ryvetään kivuissa ja pahassa olossa, kuin otettas apu vastaan josta tulisi parempi olo, ainoa heidän hyväksymä lääke on viina.
Ymmärrän just mistä kirjoitit.
Harmittaa kun olen laihtunut viime v aikana n 7 kg. Nyt on taas talven aikana ja työstressissä paino alkanut nousta, makea maistuu ja oikein himoitsen kaikkea sokerista esim leivonnaisia ja suklaata, jopa niin että kun sitten ratkean ostamaan niin ahmin silmät kiinni hetken että saan akuuteimman tyydytyksen siitä.
Miten voisi harjoitella itsekuria?
En ole nähnyt pitkään ikaan miestä jota kipaan. Etsin häntä silmilläni kokoajan kun liikun siellä päin misä tiedän hänen asuvan / olevan töissä. Miksi elämä ei vaan voi heittää meitä taas yhteen. Miksei sen aika vieläkään ole.
Voin samaistua tähän, mietin juuri kuinka paljon olisi säästössä rahaa, jos en vuosien varrella olisi ostanut sitä ja tätä, jotka nyt täyttää kaikki kaapit.