Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä harmittaa sinua juuri nyt?

Vierailija
29.05.2021 |

Onko sinulla nyt joku asia joka sinua harmittaa juuri nyt.

Kommentit (2938)

Vierailija
2221/2938 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että mulla on enemmän rahaa kiinnitettynä tavaraan kuin niihin asioihin mitä oikeasti haluaisin kokea ja tehdä. Mä oon itse päästänyt itseni tähän tilanteeseen omilla väärillä valinnoillani, mutta kyllä se harmittaa.

Voin samaistua tähän, mietin juuri kuinka paljon olisi säästössä rahaa, jos en vuosien varrella olisi ostanut sitä ja tätä, jotka nyt täyttää kaikki kaapit.

Vierailija
2222/2938 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että mulla on enemmän rahaa kiinnitettynä tavaraan kuin niihin asioihin mitä oikeasti haluaisin kokea ja tehdä. Mä oon itse päästänyt itseni tähän tilanteeseen omilla väärillä valinnoillani, mutta kyllä se harmittaa.

Voin samaistua tähän, mietin juuri kuinka paljon olisi säästössä rahaa, jos en vuosien varrella olisi ostanut sitä ja tätä, jotka nyt täyttää kaikki kaapit.

No tämä. Se harmitus vaan kasvaa, kun miettii, että olisi varmasti parhaimmillaan neli-viisilukuinen summa säästössä, jos vain olisi tehnyt eri valintoja. Minkäs teet? Pakko vaan elää sillä mitä on ja koittaa päästä maksuista eroon niin nopeasti kuin pystyy.

t. raha kiinnitettynä tavaraan kommentin kirjoittanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2223/2938 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahat on aikalailla vähissä kolme euroo tilillä puoltoistaviikkoo eläkkeeseen. Seurakunnan ruoka-apu kassi keskiviikkoisin on yllätyksiä täynnä mutta niillä pitää aina viikko pärjätä.Olen keksinyt mitä ihmeellisiä ruokia aineksia hyödyntäen.

Kun rikastun julkaisen omakustanteen aiheena juurikin tämä ihana yllätyksellisyys kun alan tutkimaan ruokakassin sisältöä.Sitten aikani kuluksi etsin jotain "sinneppäin" ruokaohjeita mediasta.Suunnittelen viikon ruokalistan seuraten aineksien päivämääriä osan pakastan.Joskus olen päivän vain näkkileivällä ja vedellä kun tiedän tekeväni jotain oikein hyvää ja erikoista ruokapäivänä.

Mikä olikaan se harmitus? Jos en rikastukkaan jos eläkepäivän muutama euro ei tuokkaan Veikkaukselta minulle mitään. Voih kaikki Suomen kansa jää täysin tietämättömäksi miten onnellinen olinkaan aina keskiviikkoisin.m 

Vierailija
2224/2938 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkauskortiton kirjoitti:

Rahat on aikalailla vähissä kolme euroo tilillä puoltoistaviikkoo eläkkeeseen. Seurakunnan ruoka-apu kassi keskiviikkoisin on yllätyksiä täynnä mutta niillä pitää aina viikko pärjätä.Olen keksinyt mitä ihmeellisiä ruokia aineksia hyödyntäen.

Kun rikastun julkaisen omakustanteen aiheena juurikin tämä ihana yllätyksellisyys kun alan tutkimaan ruokakassin sisältöä.Sitten aikani kuluksi etsin jotain "sinneppäin" ruokaohjeita mediasta.Suunnittelen viikon ruokalistan seuraten aineksien päivämääriä osan pakastan.Joskus olen päivän vain näkkileivällä ja vedellä kun tiedän tekeväni jotain oikein hyvää ja erikoista ruokapäivänä.

Mikä olikaan se harmitus? Jos en rikastukkaan jos eläkepäivän muutama euro ei tuokkaan Veikkaukselta minulle mitään. Voih kaikki Suomen kansa jää täysin tietämättömäksi miten onnellinen olinkaan aina keskiviikkoisin.m 

Kyllä varmasti köyhyys harmittaa kovasti.

Vierailija
2225/2938 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri petti taloudellisesti ison summan. Tuntuu tosi vaikealta päästä yli. Olen köyhä, joten asia tulee mieleen usein.

Tämä ei ole mukavaa kun kaveri pettää.

Vierailija
2226/2938 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljetusalan ja satamaduunareitten kakkamainen lakkoilu!

Vierailija
2227/2938 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuljetusalan ja satamaduunareitten kakkamainen lakkoilu!

Lakkoilu on tyhmää pelleilyä.

Vierailija
2228/2938 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkauskortiton kirjoitti:

Kyllä varmasti köyhyys harmittaa kovasti.

Noin 12% Suomalaisista on köyhiä.Eikä köyhyys varmasti ole mukavaa.

Vierailija
2229/2938 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalossa naapuri pesee pyykkiä yöllä.

2230/2938 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin ystävän takia töistä palkattoman vapaan hänen menojen takia. Kysyin sitten samalla reissulla mukaan syömään, hänelle ei käynyt. Jäi vähän luu käteen ja syön nyt yksin.

Vierailija
2231/2938 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inthemiddleofthenight kirjoitti:

Otin ystävän takia töistä palkattoman vapaan hänen menojen takia. Kysyin sitten samalla reissulla mukaan syömään, hänelle ei käynyt. Jäi vähän luu käteen ja syön nyt yksin.

Syöt siis luuta?Oletko koira?

Vierailija
2232/2938 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 vuosi Ukrainan sotaa eikä loppua sodalle vaan tule.

Vierailija
2233/2938 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietiskelen parisuhdeasioita ja tulin siihen tulokseen, että en tykkää mieheni luonteesta tai elämänasenteesta. Tyyppi on todella negatiivinen ja masentunut, mutta ei suostu kokeilemaan mitään lääkitystä. Välillä mietin, onko hänet tiputettu päälleen lapsena, kun mikään järkipuhe ei mene perille.

Vierailija
2234/2938 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo pilasi lapsen hiihtoloman. Suunnitteli mitä itse haluaa eikä ajatellut mitä lapsi ja minä haluamme.

Vierailija
2235/2938 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummo pilasi lapsen hiihtoloman. Suunnitteli mitä itse haluaa eikä ajatellut mitä lapsi ja minä haluamme.

Mummo voi tehdä niinkuin itse haluaa tehdä.

Vierailija
2236/2938 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsiuhrit, eläinuhrit, tuhotut kodit, tuhottu luonto...

http://suolasuinen.blogspot.com/2023/02/blog-post_24.html

Vierailija
2237/2938 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kamala Suomen Euroviisu cha cha cha kyllä harmittaa.

Vierailija
2238/2938 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietiskelen parisuhdeasioita ja tulin siihen tulokseen, että en tykkää mieheni luonteesta tai elämänasenteesta. Tyyppi on todella negatiivinen ja masentunut, mutta ei suostu kokeilemaan mitään lääkitystä. Välillä mietin, onko hänet tiputettu päälleen lapsena, kun mikään järkipuhe ei mene perille.

Kuulostaa tutulta.

Lienee aika yleistä, eteenkin keski-ikäisillä miehillä. Luulevat tietävänsä itse kaiken paremmin ja kaikenlainen itsensä auttaminen on "akkojen hömpötystä". Mielummin ryvetään kivuissa ja pahassa olossa, kuin otettas apu vastaan josta tulisi parempi olo, ainoa heidän hyväksymä lääke on viina.

Ymmärrän just mistä kirjoitit.

Vierailija
2239/2938 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa kun olen laihtunut viime v aikana n 7 kg. Nyt on taas talven aikana ja työstressissä paino alkanut nousta, makea maistuu ja oikein himoitsen kaikkea sokerista esim leivonnaisia ja suklaata, jopa niin että kun sitten ratkean ostamaan niin ahmin silmät kiinni hetken että saan akuuteimman tyydytyksen siitä.

Miten voisi harjoitella itsekuria?

Vierailija
2240/2938 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt pitkään ikaan miestä jota kipaan. Etsin häntä silmilläni kokoajan kun liikun siellä päin misä tiedän hänen asuvan / olevan töissä. Miksi elämä ei vaan voi heittää meitä taas yhteen. Miksei sen aika vieläkään ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän