Mikä harmittaa sinua juuri nyt?
Onko sinulla nyt joku asia joka sinua harmittaa juuri nyt.
Kommentit (2938)
Dera kirjoitti:
Ei mikään
Se on kyllä mukavaa kun mikään eiharmita.
Pitäisi ottaa Ozempic piikki vaan loppu koko Suomesta ja kohta alkaa taas lihoaminen. Tunnen kuinka syödyt pullat ja donitsit ja muut herkut alkaa kertyä taas vyötärölle. Että harmittaa!
Ukrainassa sodittu kohta jo vuosi eikä loppua sodalle nyt näy.
Kaupoissa ei ole vieläkään juomien kylmäkaapit päällä. Olisin napannut kaupasta kylmän kahvijuoman tänään aamupalalle, mutta olikin huoneenlämpöisiä. En tiedä, kuka haluaa haaleaa maitojuomaa juoda, yök.
0,5l limuja ja juomia en ole ostanut sen jälkeen, kun kylmäkaapit meni lämpimiksi. Yhden pikkupullon hinnalla saa 2-packing 1,5litraisia kotiin kylmenemään. Pienen pullon ostan aina vain saman tien juotavaksi ja nyt niitä ei enää saa, kun lämmintä en ala juomaan :(
Vierailija kirjoitti:
Surullinen itkuherkkä
Siunausta ja voimi sinulle.
Harmittaa ja vituttaa,että mulla ms-tauti.
Stressaa tulevaisuus ihan joka hetki.
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa ja vituttaa,että mulla ms-tauti.
Stressaa tulevaisuus ihan joka hetki.
Eihän tämä ole mukavaa.Voimia sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei harmita.
Kyllä on asiat hyvin jos mikään ei harmita.
Suomen Nato-ratifioinnin viivästyminen. Tosin me asumme Nato-maassa, mutta silti.
Tarkoitus olisi hankkia koira, mutta kaikki rodut/rescuet, joita olen mietiskellyt ovat "EI ENSIMMÄISEKSI KOIRAKSI" tai "EI KERROSTALOON!!!!!!"
Se, että elämäni ja minut määritellään ongelmaksi. Joo, elämässä on iso ongelma, mutta haluaisin silti, että saisi jutella myös niin kuin tavalliset ihmiset, tavallisista asioista ja nauraa. Mutta ei, kaikki jauhaa siitä ongelmasta, eikä anna mahdollisuutta olla myös se kuka olen
Yleisesti maailmantilanne.
Tänään, tuttu pyysi mukaan uimahalliin, ei taida ennen koronaa käytetty uimapuku mennä päälle. Pitäisi lähteä ostamaan uusi. Mietin jo kauhulla illan sovituskoppirumbaa.
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa kun mikään ei nyt harmita.
Tämä se vasta kovasti harmittaakin.
Suattaaha tuo olla niinnii jotta harmittaapi tae suattaha olla niinnii jotta ei.Hyvi männöö tae jos ei mää nii männöö sitte huonommi.Männöö kumminnii.
YLE lopettaa YlePuhe radiokanavan.Tämä on huono uutinen.
Vierailija kirjoitti:
Ukrainassa sodittu kohta jo vuosi eikä loppua sodalle nyt näy.
Venäjä nyt aloittanut uuden hyökkäyksen.Tämä nyt harmittaa.
Suomessa harmittaa kun tammikuussa sataa vettä.Ukrainassa harmittaa kovasti kun on sota.