Mikä harmittaa sinua juuri nyt?
Onko sinulla nyt joku asia joka sinua harmittaa juuri nyt.
Kommentit (2938)
Tuli töissä sanomista kun työkaveri tuhlasi kaikkien työaikaa kun ei uskonut ketään ja sekoili ja kuudennella kerralla kiroilin niin siitä sitten.
Ei asiakkaiden kuullen.
Juuri tällä hetkellä harmittaa kun eräs sukulainen kutsuu päivää ennen synttäreille ja huomiselle oli sovittuna muuta menoa, ihan välttämätöntä. Joudumme menemään synttäreille vasta iltamyöhällä. Kuka pölvästi kutsuu synttäreille päivää ennen?? Vaikka tietää että toisella on tämä meno.
Kauppakujalla Raisiossa akat pysäköi autoja moneksi tunniksi / koko päiväksi. Eivät välitä pazkaak. aan , vaikka pysäköinti kujalle on kielletty vain pikainen lastaus on sallittua. Ihme välinpitämättömiä luupäitä. Kerran jo pyöräilijä meinas törmätä toisen autoon. Seuratkaa ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä harmittaa.
Kyllähän se harmittaa että harmittaa.
Vierailija kirjoitti:
Seksin puute mieheltäni.
Tämähän harmittaa varmasti kovasti nyt.
Esihenkilö vaihtuu töissä, tulossa 90 luvun johtamistaidoilla oleva todella kärkäs, määräävä ja käskyttävällä äänensävyllä puhuva, ns yksioikoinen, kaiken kyseenalaistava henkilö.
Voi v...... , stressaan jo etukäteen siitä miten tommosen persoonan kanssa pärjää ja jaksanko. En todellakaan suostu kuuntelemaan mitään nat...i tyyppistä johtajaa.
Nykypäivänä johtajan pitää olla rauhallinen, vakaa persoona, ystävällinen, ymmärtävä ja alaiset tiimiläisiä, ei alamaisia jota käskyttään ja joille voi halutessaan olla ilkeäkin.
Työyhteisössä pitää olla psykologisesti turvallinen ilmapiiri, ei niin ettei kukaan uskalla sanoa mitään kun esihenkilö hyökkää sanallisesti kimppuun heti kun joku ei häntä miellytä.
Se että jollain henkilöllä on toimialan pitkä kokemus ja vankka substanssiosaaminen ei tee hänestä hyvää johtajaa. Johtajalta vaadittavat taidot ovat myös psykologinen älykkyys ja kyky pysyä rauhallisena haastavissakin tilanteissa. Hyvällä johtajalla on aina hyvä, terve itsetunto joka ei saa kolausta pikkuasioista. Hyvä johtaja osaa käsitellä asioita asioina eikä anna niiden mennä tunteisiin jonka jälkeen niiden kiukun ja ärtymysten tunteiden annetaan pursuta ulos ja kiukutellaan muille kun itse on ärtynyt.
Tosin jos hänen käytös äityy pahaksi otan heti yhteyttä työsuojeluun, hlö johtoon ja hänen esihenkilöönsä.
30 kg ylipaino, harmittanut jo vuosia mutta kiitos masennuslääkkeiden jos jotain paino vain nousee sillä mätän ruokaa kuin hevonen ja olen aina nälkäinen :( Toisena asiana harmittaa se, että tänään oli palkkapäivä ja tilillä enää 900 e ja tuolla pitäisi selvitä taas neljä viikkoa.
Minulla on tilillä 4.60€ plus kolikoita purkissa! Pärjään loppukuun! Onneksi tankkasin jo, että pääsen töihin
Vierailija kirjoitti:
Sitä tätä tuota korona.
Sinne tänne tuonne korona.
Siellä täällä tuolla korona.
Jos koronalla tarkoitat covid-19 -tartuntaa ja sairautta, et ehkä olle lukenut ollenkaan uutisia pariin vuoteen. Se on sairaus, johon on kuollut aivan liian monia ihmisiä ja vaikeuttanut muidenkin elämää, urheilukin kuuluu kärsijöihin, vain yhden esimerkin mainitakseni.
Niillekin, jotka eivät ole kuolleet, sairaus on usein aiheuttanut pitkäaikaisia seurauksia, itse tunnen hrenkilökohtaisesti kaksi, joidden arki vaikeutui vähintään puoleksi vuodeksi.
Ajattelin, että pitää soittaa terveyskeskukseen ja kysellä, onko seuraavasta rokotekerrasta mitään tietoa.
Mutta jos halut tutustua krematorion uuniin sisältäpäin, omapa on asiasti, kenties löydät paikan, jossa viihdyt.
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa kun naapuri häiriköi puolenyöhön, enkä saanut koko yönä enää unta.
Eipä ole ole mukavaa kun naapurissa asuu häirikkö.
Mies jota kaipaan ajelee millon missäkin vastaan ja muutenkin olen nähnyt häntä viimeisen vuoden aikana montakymmentä kertaa.
Harmittaa, mitä enemmän näen häntä, sitä enemmän minulla on ikävä ja kaipaus vaan kasvaa.
Harmittaa kun en saa häntä enää itselleni, maksaisin tai tekisin mitä vaan jos saisin hänet.....taas.
Ketuttaa tehdä työtä jonka sisältö ei kiinnosta minua yhtään. Enkä oikeesti ees osaa kunnolla tätä alani segmenttiä, haluaisin tehdä sitä mitä ennenkin.
Ylipainoa oli 30kg, sain pudotettua 6kg, mutta heti kun aloitin toimistotuön ja 8-9 h pv istumisen niin painon lasku on pysähtynyt ja joulun jälkeen tullu ehkä 0,5-1 kg takas.
Vi....tt...aaaa
En tiedä mistä tämä just tänä aamuna tuli mieleeni heti herättyäni:
- minua ei kukaan kaipaa eikä odota missään
Olen ollut jo 7v sinkkuna, muutama ystävä ja etäiset työkaverit on, mut ei olla läheisiä. Olen vähän erakko ja erakoidun tällä menolla kokoajan lisää.
Harmittaa kun saikku loppuu. Vaiva ei ole vielä kunnolla parantunut mutta en jaksa pyytää lisää saikkuakaan.
Pomo (N) joka sanoo yhtenä päivänä yhtä ja toisena toista samasta asiasta. Suusta pyrskähtelee millon mitäkin, siis jotain mikä ei kuulu tilanteeseen tai hänen asemassaan ei pitäisi sellaista sanoa. On ollu samassa firmassa liian kauan, ei omaa psykologista älykkyyttä lainkaan, vähättele ihmisiä eikä ymmärrä erilaisia oppimistapoja. Antaa hyvin äkkinäisiä ohjeita ja tekee hätäisiä päätöksiä eikä tajua ollenkaan mihin hänen päätökset saattaa johtaa pitkällä tähtäimelä. On kuuntelevinaan alaisiaan mutta ei oikeasti ota niitä huomioon. Pikkusieluinen ja heikko itsetuntoinen, ärsyyntyy heti jos hänelle sanoo oman mielipiteen mikä on eri kuin hänen.
Ei luota alaisten vankkaan kokemukseen ja näkemyksiin eri tilanteista, kohtelee kokeneita pitkän linjan alaisiaan kuin harjottelijoita joille pitää kaikki sanoa ääneen ja mona kertaa. Sanoo aina viimeisen sanan. Typerä muija.
Se, että meillä on miehellä poliittisesti erilaiset mielipiteet Natoon liittymisestä.
Itse vastustan ja en luota, mies on luottavaisempi ja sitä mieltä, ettei yksinkään pärjätä.
Ehkä sitten olen "liian vartija", joka ei ole ikinä joutunut käyttämään voimakeinoja työssäni ja ajattelen, että valtionakin pitäisi pärjätä "puhejudolla" ja diplomatialla sekä vaalimalla hyviä naapurisuhteita.
Se että mulla on enemmän rahaa kiinnitettynä tavaraan kuin niihin asioihin mitä oikeasti haluaisin kokea ja tehdä. Mä oon itse päästänyt itseni tähän tilanteeseen omilla väärillä valinnoillani, mutta kyllä se harmittaa.
Kyllä harmittaa.