Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä harmittaa sinua juuri nyt?

Vierailija
29.05.2021 |

Onko sinulla nyt joku asia joka sinua harmittaa juuri nyt.

Kommentit (2938)

Vierailija
2161/2938 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin yhtikäs mikään . Heräsin runsas tunti sitten auringon noustua samalla. Olen kiitollinen kaikesta nyt.

Vierailija
2162/2938 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsevarmuus ei ole aina hyväksi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erosin pitkästä suhteesta, kun luulin löytäneeni toisen, joka olisi kaikkea sitä, mitä entinen ei ollut: kunnollinen, turvallinen, rauhallinen, isämateriaalia. Ehdittiin puhua jopa lapsista. Tavattiin kahdesti ja äijä ghostasi. Hän paljastui kylmäksi, vältteleväksi ja tunnevammaiseksi, vaikka kuukausien viestittelyn aikana oli olevinaan niin itsevarma, fiksu ja ihana. Tämä kokemus opetti lähinnä sen, ettei keneenkään kannata luottaa näin sinisilmäisesti, kuten tuli erehdyttyä tekemään. Tuntuu, että pilasin koko loppuelämäni.

Itsevarmuus tuntuu olevan yliarvostettu piirre ja naiset juoksevat aina itsevarmojen miesten perässä. Sitten itketään kun itsevarmuuden takaa paljastuukin se ylimielinen sika mikä siellä usein on. Kertoiko hän koskaan mistään epäonnistumisistaan tai ylipäätään mitään negatiivista itsestään? Jos ei, niin siitä osaat jatkossa tunnistaa ettei kannata jatkaa viestittelyä. Aito ja rehellinen ihminen kertoo itsenäisesti myös negatiivisia asioita itsestään tai missä hän ei ole hyvä, sen jälkeen kun viestinnässä on saavutettu jollain tapaa luottamuksellinen taso.

Niin, kieltämättä noin. Tämä äijä tuntui syyttävän edellisestä erostaan täysin ex-kumppaniansa, joka oli seonnut ja alkanut vauhkota häistä. Olen jälkeen päin tajunnut, että eiköhän sitä vikaa ollut hänessäkin yhtälailla.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2163/2938 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman harmittaa ettei ole ollut seksiä vuoteen.

Vierailija
2164/2938 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaina juuri ennen töistä lähtöä kollega tulee utelemaan henkilökohtaisia asioita. Iskee puukon juuri heikkoon kohtaan. Paska fiilis lähteä kotiin.

Vierailija
2165/2938 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eveliinan kuolema Omenassa. Siitä kuolemasta lähtien tähän hetkeen. En saa mielestäni, miten on mahdollista. Toivon että asiaan kansa, ja minä saadaan joku selvyys ja selitys. En jaksa enempää....

Vierailija
2166/2938 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turun musta sinappi, sitä ei enää valmisteta. Ei ole näkynyt kaupassa viime vuonna ollenkaan, vaikka uutisten mukaan se olisi vasta nyt lopetettu.

Vierailija
2167/2938 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri petti taloudellisesti ison summan. Tuntuu tosi vaikealta päästä yli. Olen köyhä, joten asia tulee mieleen usein.

Vierailija
2168/2938 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näköjään iski himo oluthiivahiutaleisiin (Saccharomyces cerevisiae)! Tulisi nauttia vain ruokalusikallinen vrk:ssa. Kohta on mennyt jo yhteensä kaksi, ja ihan sellaisenaan. Liekö niiden koukuttava maku luonnehdittavissa termillä umami?

Olisi kiva tietää voisivatko ne olla lähes yhtä hyviä ab-ripulin torjunnassa kuin liki törkeän tyyris Precosa, Saccharomyces cerevisiae, var. boulardii?

Vierailija
2169/2938 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs eukko on vieläkin mielessäni, vaikka aikaa on kulunut...

Vierailija
2170/2938 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri petti taloudellisesti ison summan. Tuntuu tosi vaikealta päästä yli. Olen köyhä, joten asia tulee mieleen usein.

Tämä ei ole  mukavaa kun kaveri pettää.Toivon nyt voimia sinulle.

Vierailija
2171/2938 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynnet leikkauksen tarpeessa ja kynsileikkuri hukassa. Löysin vain viallisen kynsileikkurin joka ei leikka kunnolla ja heitin sen roskiin. Nytkin ärsyttää kirjoittaa tätä kun kynnet osuvat näppäimiin.

Vierailija
2172/2938 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Power asiakaspalvelu soitti.Uusi pesukone toimitetaan myöhemmin.Sen piti tulla tänään.

Vierailija
2173/2938 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieman harmittaa ettei ole ollut seksiä vuoteen.

Sinkku vai parisuhteessa?

Vierailija
2174/2938 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se etten saa putsattua vuokra-asunnon pönttöä kunnolla, kun edellinen asukas on jättänyt sinne vuosien kertymät.

Vierailija
2175/2938 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lörtsimä kirjoitti:

Töitä pitäisi tehdä mutta väsyttää niin himputisti.

Työtä pitäisi tehdä, mutta ei kiinnostele. Eläke on kaukana, ja työttömänä en saisi olla, koska työkkäri pakottaa hakemaan töitä. 

Puoli tosissani olen pohtinut muuttoa johonkin syrjäkylään, jossa saisi elää rauhassa työttömänä ilman, että työkkärin työtarjoukset velvoittavat taas töihin. 

Joku Rautavaara tai Ilomantsi olisi siinä mielessä kiva. Tai joku saaristopaikkakunta, paitsi että en osaa ruotsia kovin hyvin.

Vierailija
2176/2938 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turun musta sinappi, sitä ei enää valmisteta. Ei ole näkynyt kaupassa viime vuonna ollenkaan, vaikka uutisten mukaan se olisi vasta nyt lopetettu.

Mitä?Ei enää Turun mustaa sinappia?Tämä kyllä harmitaa kovasti.

Vierailija
2177/2938 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei harmita.

Vierailija
2178/2938 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perjantaina juuri ennen töistä lähtöä kollega tulee utelemaan henkilökohtaisia asioita. Iskee puukon juuri heikkoon kohtaan. Paska fiilis lähteä kotiin.

Mitä?Työkaveri iski puukolla?

Vierailija
2179/2938 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähä tuo tuassii suattaa harmittaakin voepha se olla jotta ei.

Vierailija
2180/2938 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että olen kaikkien läheisteni tukena. Aina kun he tarvitsevat sitä. Mutta ketään ei näytä kiinnostavan minun "avunhuutoni".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi