Mikä harmittaa sinua juuri nyt?
Onko sinulla nyt joku asia joka sinua harmittaa juuri nyt.
Kommentit (2938)
Alan olla kovin raihnainen vaikka ikää ei ole kuin 62. Kuitenkin naisen eliniän odote on jotain 84 tjsp. En usko jaksavani elää niin vanhaksi.
Minua harmittaa tuo sää ja liukkaus. Olen toipunut sairastamisesta ja nyt olisi kiva taas ulkoilla. Muuten oikein mikään keli ei haittaa. Vaan tuo vesisade keskellä talvea ja kauhea liukkaus. Ehkä kaupungissa hiekoitetaan. Täällä maalla taas ei. Tuntuu, että elämästä viedään viimeiset ilot jos ulkoilukin on yhtä taistelua.
Vierailija kirjoitti:
Hävisin huutokaupassa tarjouskilpailun .. harmittaa nyt kun samanlaista aurinkopulloa ei löydy enään mistään...ois vaan pitänyt painaa nappia
Tämä varmasti harmittaa kovasti nyt.
Vierailija kirjoitti:
2/3 koirista on joku mahapöpö TAAS. Oksennusta ja p*skaa matoilla. Matot ei niinkään harmita, vaan se kun omat rakkaat sairastaa ja ei mene ihan päivässä ohi.
Toivon nyt paranemista koirillesi nyt.
Harmittaa kun naapuri häiriköi puolenyöhön, enkä saanut koko yönä enää unta.
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa kun naapuri häiriköi puolenyöhön, enkä saanut koko yönä enää unta.
Tämä ei ole mukavaa kun naapurissa asuu häirikkö.
Se, että tälle palstalle on tänään ilmestynyt tänään joku aivan hirveän sairasmielinen henkilö, joka suoltaa oman saastaisen mielikuvituksensa tuotoksia tänne
Pyykinpesukone hajosi.Kesti lähes tasan 7 vuotta.Nyt on pakko ostaa uusi kone.
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus
Eipä ole mukaavaa kun rakkausasiat harmittaa kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Onko pakko harmittaa?Mitä jos ei harmita?
Minua harmittavat taas juuri tämän tapaiset kommentit.
No sitten ei tarvitse tulla tänne kommentoimaan, jos et kerran pysty vastaamaan aloituksessa esitettyyn kysymykseen.
Vierailija kirjoitti:
Mua harmittaa tällä hetkellä kun mies lähti toiselle puolelle maapalloa työmatkalle ja tulee kotiin ehkä heinäkuussa. Tosin itse lähden perässä ensi viikolla ja olen hänen kanssaan siellä maapallon toisella puolella ehkä neljä kuukautta tai puoli vuotta. Kattellaan nyt. Mutta se, että ei olla kotona niin vähän harmittaa. Toki kiva kun näkee taas maailmaa, ellei sinne aseteta sulkuja koronan takia.
Hienoa, että pääsit tänne vähän keuhuskelemaan.
Kun suomalainen kurkku maksaa vain 1,99 kilo Puolassa. Ehkäpä harmittaa on lievä ilmaus.
Harmittaa ja ärsyttää miehen tapa jättää astiat tiskipöydälle ja muillekin pöydille lojumaan ja odottamaan, että joko hän korjaa ne aikanaan (voi mennä päiväkausia) pois tai minä laitan ne ripeästi koneeseen. En tykkää tasoilla levällään olevista likaisista astioista. Haluan, että koti on siisti. Hänelle tällaisella ei ole väliä. Olenko nipo?
Vierailija kirjoitti:
Kun suomalainen kurkku maksaa vain 1,99 kilo Puolassa. Ehkäpä harmittaa on lievä ilmaus.
Hesarin artikkeli oli tarkoitushakuinen ja vääristelevä. Kommenteista löytyy lisää.
Tuo liukkaus. Työpaikan piha on ihan kammottava. Toinen nilkka on jo leikattu, kun kaaduin. Laittakaa sitä hiekkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko pakko harmittaa?Mitä jos ei harmita?
Minua harmittavat taas juuri tämän tapaiset kommentit.
No sitten ei tarvitse tulla tänne kommentoimaan, jos et kerran pysty vastaamaan aloituksessa esitettyyn kysymykseen.
Kylläpä sinua harmittaa kun minua ei harmita.
Kyllä varmasti taas harmittaa.
2/3 koirista on joku mahapöpö TAAS. Oksennusta ja p*skaa matoilla. Matot ei niinkään harmita, vaan se kun omat rakkaat sairastaa ja ei mene ihan päivässä ohi.