Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisen kanssa on mahdotonta tehdä mitään hauskaa

Vierailija
28.05.2021 |

"Tehtäisiinkö jotain kivaa"

"Ei kun meidän koti ei ole kunnossa. Mä haluaisin että on siistiä ja että tää hirveä keittiön sisustus uusitaan"

"No me otetaan siivooja ja mä uusin sen sisustuksen"

"Oi ihanaa kulta! Mitä sulla oli mielessä?"

"Mä ajattelin että jos retkeiltäisiin vaikka..."

"Mut sitten otetaan hotellihuone siihen päälle, herkutellaan kunnolla ja siellähän on kylpyläkin"

"Mutta kulta ei meillä ole varaa..."

"No ei meillä sitten ole varaa lähteä"

" :( "

"Olispa meillä niin kuin Nicolla ja Birgitillä, kaikki vimpan päälle..."

Kommentit (157)

Vierailija
61/157 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä jotka sanovat, että pitää valita nainen sen mukaan mitä harrastaa. eli pidänkö retkeilynaista teltassa pihalla ja otan mukaan kun aika retkeillä kun ei tuommoinen sopeudu tavalliseen taloon?

Sinä harrasta ilmeisesti retkeilyä? Asutko itse teltassa ulkona vai talossa?

Paino sanalla harrastan. Eri juttu naisille, koska pitää olla melko eläimellinen nainen , että kakkaa puun juurelle ja sitten palaa normi elämään. miehillä onnistuu helpommin.

Häh? Samanlainen peräreikä on molemmilla.

Vierailija
62/157 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Naisten kanssa kaikki hauska maksaa.

Höpöhöpö. On naisia myös joiden kanssa voi tehdä ilmaisia asioita yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/157 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen siitä saa, kun tuijottelee vaimoa valitessa pelkkiä silikoneja.

Vierailija
64/157 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset jakautuvat seuraaviin luokkiin:

1. Luksusnaiset. 10% naisista

- vain paras kelpaa

2. Wannabe-luksusnaiset, "kumpa meillä olisi"-naiset. 70% naisista

- tavallinen elämä kelpaa, mutta jos saisi valita, luksusta voisi aina olla enemmän

3. Seikkailijanaiset. 5% naisista

- eräily ja muu todellakin kelpaa. Mutta retken pitää olla eksoottiseen kohteeseen, ei kotimaahan. Ulkomaille, ulkomaille, ulkomaille, pakko päästä ja koko ajan. Ja parisuhde ahdistaa, vapaus vapaus vapaus

4. Suorittajanaiset, 5% naisista

- sporttia ja kisaamista. Miehen oltava vielä naista kovempi luu, tai no deal. Lähes poikkeuksetta kunianhimoisia uralla, ja usein sinkkuja

5. Rennot naiset, 10% naisista

- maanläheinen elämä käy. Marjanpoimintaa ja sienestämistä, sitten kotiin kokkaamaan. Retkelle nah, liian raskasta

Vierailija
65/157 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itsepä alatte tuollaisten kanssa.

T: ikisinkku, kaukana aloituksen kaltaisesta parisuhdenaisen stereotyypistä

Vierailija
66/157 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika hankala seurustella ikisinkkujen kanssa jotka eivät halua parisuhdetta mistään hinnasta.

Ja niin muuten onkin. Miehen kanssa halutaan parisuhde kun halutaan tuota pesänrakentamista ja lisää mukavuuksia. Ja vain silloin.

Vierailija
67/157 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattelet vain niitä alle 25v instabeibejä niin tässä tulos

Vierailija
68/157 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika hankala seurustella ikisinkkujen kanssa jotka eivät halua parisuhdetta mistään hinnasta.

Ja niin muuten onkin. Miehen kanssa halutaan parisuhde kun halutaan tuota pesänrakentamista ja lisää mukavuuksia. Ja vain silloin.

Kyllä minulle olisi aina kumppani kelvannut, vaan ei ole tullut sopivaa vastaan.

Tarkoitan sopivalla siis sitä, että mies olisi halunnut minut ja minä miehen.

Noin 15-vuotiaasta saakka olen ollut valmis ottamaan poikaystävän elämääni ja välillä fantasioinutkin sellaisesta, vaikka ihan ok olen itseksenikin.

Vierailija
69/157 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kattelet vain niitä alle 25v instabeibejä niin tässä tulos

<25v instabeibet ovat vähemän materialistisia ja mukavuudenhaluisia kuin 30+ tavisnaiset.

Vierailija
70/157 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minulle olisi aina kumppani kelvannut, vaan ei ole tullut sopivaa vastaan.

Noin 15-vuotiaasta saakka olen ollut valmis ottamaan poikaystävän elämääni ja välillä fantasioinutkin sellaisesta, vaikka ihan ok olen itseksenikin.

Millä tavoin olet kaukana parisuhdenaisen stereotypiasta?

Mitkä olisivat parhaat puolesi parisuhteen kannalta?

Entäs heikkoutesi?

Vierailija
71/157 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Eränainen- kirjoitti:

Haluaisin retkeillä mutta mies haluaa tehdä siellä kaiken. Käskyttää mihin mennään, pilkkoo puut, sytyttää tulen, laittaa murkinat, ottaa luontokuvia (minun kalliilla kamerallani) jne.

Tunnen itseni täydeksi luuseriksi hänen seurassaan. Tuollaisia miehiä on paljon - minä minä ja minä!

Kuten apkin myös sinä olet itse kumppanisi valinnut. Voit koska tahansa jättää itsekkään sian.

Vierailija
72/157 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavoin olet kaukana parisuhdenaisen stereotypiasta?

Mitkä olisivat parhaat puolesi parisuhteen kannalta?

Entäs heikkoutesi?

...ja mitkä ovat vaatimuksesi/toivomuksesi miehelle?

Vierailija
73/157 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on  miespuolinen ystävä, jonka kanssa teemme vaikka mitä hauskaa, mistä molemmat pitävät. Käymme  niin museoissa kuin sarjiskaupoissa metsästämässä kirjahyllyn täytettä, käymme läpi matkakuulumiset ja matkavinkit, puhutaan peleistä ja syödään ulkona. Puolisoltani odotan samaa eli ihminen, jonka mielenkiinnon kohteet, vapaa-ajanvietto ja käsitys hauskasta on samaa. Muuten tulee ikävää, jos joutuu jatkuvasti joustamaan ja emme voisi tehdä yhdessä paljoakaan.

Vertailun vuoksi toinen ystäväni, joka haluaa aina yhteisillä matkoillamme kiertää vaatekauppoja. Voi kierrellä niissä tuntikausia hypistelemässä, pohtimassa, vertailemassa, miettimässä ja inspiroitumassa. Minä joko raahustan perässä nuo tunnit tai menet muualle. Minä sitten taas haluan kirjakauppaan tai sarjiskauppaan luuhaamaan, hypistelemään, pohtimaan, vertailemaan ja miettimään, jossa ystäväni kuolee tylsyyteen.

Vierailija
74/157 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä johtuu ihan siitä, että miehet ovat tyhmiä ja valitsevat väärän puolison. Jos oma käsitys kivasta on retkeily niin kannattaisi valita kumppani, joka ajattelee samoin. En itsekkään valinnut retkeilijää, metsästäjää enkä kalastajaa vaan miehen, jota kiinnostaa samat asiat kuin itseäni.

Joka päivä naiset kertovat palstalla etteivät he halua retkeilijää, metsästäjää, kalastajaa, eikä etenkään minimalistia.

Joka ikinen nainen nyt vain sattuu haluamaan sen miehen joka myös nauttii luksuksesta ja inhoaa myös asketismia.

Retkeilyn, kalastuksen ja metsästyksen ynnä muun luonnossa könyämisen vastakohta ei ole luksuselämä vaan normaali sivistynyt elämä kauoungissa.

Vierailija
75/157 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä lienee kyse syvällisemmästä asiasta kuin että toinen tykkää jostain muusta.

Esimerkiksi. Pidän paljon lumilautailussa. Mies ystävien kesken hauskuus yltyy hommassa aivan omalle levellille, kai siitä syystä että tulee tehtyä aivan päättömiä asioita jotka sitten nyrjähtäessään luovat muistoja ja hauskoja kertomuksia.

Sitten olet naisen kanssa joka myös pitää lumilautailussa. No eipä tule tehtyä mitään päätöntä ja jos kumppani moisen tekee ja homma nyrjähtää nii eipä ole muuten ollenkaan hauskaa. Sydäntä vihloo että onkohan se nyt siellä hengissä hyvänen aika. Kauhulla muistelee moisia jälkeenpäin.

Tämä on juuri se syy miksi naisia olisi hyvä saada tietyille hyvin miesvaltaisille aloille: vähentyisi se miesten keskinäinen perseily. 

Miksi miehillä ei saisi olla hauskaa? Tämä naisten ujuttautuminen kaikkeen mukaan mitä miehet kavereineen touhuavat, yleensä aiheuttaa sen että hauska loppuu. Eikö naiset voisi viettää hauskaa keskenään myös, ei sinne ole miehet tunkemassa ellei puhuta seksuaalisesta toiminnasta. Tai no toki, onhan näitä miesfeministejäkin .. yleensä varsin sekavia settiä.

Aivan näin ja naista ei kuulu kontrolloida, jos se on syy tähän sinun ongelmaasi!👌😅

Anna naisesi kerrankin tehdä elämässään sitä mitä hän haluaa. Jospa palaa onnellisena takaisin luoksesi.

Vierailija
76/157 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kun arvaan: se nyt oli vaan niin hyvännäköinen että se oli pakko saada. Yhteisten mieltymysten ja harrastusten tutkistelu jäi tekemättä kokonaan.

Noita on ollut omassa lähipiirissä. Yksikään noista miehistä ei ole ollut parin ekan vuoden jälkeen onnellinen koska naivat naisen jonka kanssa heillä ei ole mitään muuta yhteistä kuin lapset, luottokorttivelat ja kallis asuntolaina. Mutta naiset ovat toki edelleen hyvin kauniita ja huoliteltuja. Ja kodit vimpan päälle myös.

Kauneus ei ole halpaa.

Vierailija
77/157 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, onhan se kamalaa jos miehen mielestä kivan tekemisen jälkeen pitäisikin miehen suostua tekemään sitä, mikä naisesta on kivaa. Kuten retki + kylpylä. Ei, nainen on ihan tyhmä kun esittää vaatimuksia, kun mies vain ehdottaa kivaa tekemistä...

Vierailija
78/157 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Eränainen- kirjoitti:

Haluaisin retkeillä mutta mies haluaa tehdä siellä kaiken. Käskyttää mihin mennään, pilkkoo puut, sytyttää tulen, laittaa murkinat, ottaa luontokuvia (minun kalliilla kamerallani) jne.

Tunnen itseni täydeksi luuseriksi hänen seurassaan. Tuollaisia miehiä on paljon - minä minä ja minä!

Me ainakin retkeilläään naisen kanssa niin, että tehdään vuoroin noita asioita, siis ihan sopimatta niin kuin se luontevasti menee. Nainen tykkää kokkailla, niin saa kokata ja minä teen leirin ja nuotion ym. Välillä taas sitten toisinpäin. Kumppaninvalinta. Miksi et muuten itse ota luontokuvia tai noita muita juttuja, ei kai se miehen tekeminen estä sinua tekemästä?

Vierailija
79/157 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten on hyväksyttävä klitoriskiihottimet ja muut tyydytyslaitteet, koska mies ei kykene yleensä tyydytystä tuomaan. Jos sinkkua pongaa, on oltava aika hyvä ego ja mahdollisesti hyväksyttä sänkyyn mukaan muutakin...?

Vierailija
80/157 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, onhan se kamalaa jos miehen mielestä kivan tekemisen jälkeen pitäisikin miehen suostua tekemään sitä, mikä naisesta on kivaa. Kuten retki + kylpylä. Ei, nainen on ihan tyhmä kun esittää vaatimuksia, kun mies vain ehdottaa kivaa tekemistä...

Kyllä vaatimukset on aika tyhmiä. Vaatimus ei osoita minkäänlaista kykyä löytää kompromissia, vaan se on vaatimus, mihin toisen on suostuttava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan