Miksi naisen kanssa on mahdotonta tehdä mitään hauskaa
"Tehtäisiinkö jotain kivaa"
"Ei kun meidän koti ei ole kunnossa. Mä haluaisin että on siistiä ja että tää hirveä keittiön sisustus uusitaan"
"No me otetaan siivooja ja mä uusin sen sisustuksen"
"Oi ihanaa kulta! Mitä sulla oli mielessä?"
"Mä ajattelin että jos retkeiltäisiin vaikka..."
"Mut sitten otetaan hotellihuone siihen päälle, herkutellaan kunnolla ja siellähän on kylpyläkin"
"Mutta kulta ei meillä ole varaa..."
"No ei meillä sitten ole varaa lähteä"
" :( "
"Olispa meillä niin kuin Nicolla ja Birgitillä, kaikki vimpan päälle..."
Kommentit (157)
Olet ihan vääränlaisen naisen kanssa. Kriteerit kumppanille on siis tarkistettava, ja yleensä kannattaa miettiä muutakin kuin ulkonäköä.
T: Rakkautta on.....kuukausi teltassa Jäämerellä
Miksi yleistät, että kaikki naiset on samanlaisia. Sinulla on selvästi puolisosi kanssa eri mielipiteitä siitä, millasta on yhdessä vietettävää hyvää laatuaikaa. Miten tämä on niiden muiden about 3.8 miljardin muun naisen vika??
Olet aivan vääränlaisen naisen kanssa! Miksi olet valinnut sellaisen, joka on oma vastakohtasi? En itse ikinä alkaisi seurustella minkään eräjorman kanssa, kun tiedän, ettei meillä just olis yhteistä käsitystä hauskasta.
On naisia, jotka nauttii ulkona kävelystä, palapelien tekemistä, kaljan juomisesta, jalkapallon katselusta, marsujen silittelystä...
Sä valitsit sellasen, joka tykkää kalliista asioista.
Miks meille siitä valitat?
Vierailija kirjoitti:
Olet ihan vääränlaisen naisen kanssa. Kriteerit kumppanille on siis tarkistettava, ja yleensä kannattaa miettiä muutakin kuin ulkonäköä.
Minä taas olisin valmis maksamaan aika paljon ettei tarvitse lähteä Jäämerelle alkuunkaan ja näin ollen valitsin kumppanin, jolle ei tule edes kaukaisesti mieleen ehdottaa moista.
Naiset johtaa nyt. Siinä ei ole huumorilla mitään sijaa.
Tuossa pitää miehen ottaa huomioon, ja etenkin retkeilyn ollessa mielessä, että kun se nainen sitten joutuu kokkaamaan siellä reissussa, niin ei se mitään lomaa ole. Appivanhemmilla just tämä tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas olisin valmis maksamaan aika paljon ettei tarvitse lähteä Jäämerelle alkuunkaan ja näin ollen valitsin kumppanin, jolle ei tule edes kaukaisesti mieleen ehdottaa moista.
No nimenomaan. Lika barn osv. Minä taas en tekisi hänen kanssaan mitään, ja omani kanssa pyrin viettämään kesäkuukaudet siellä, mistä en oikeastaan koskaan kokonaan palannut. (Mene pois, paha korona.) AP taitaa vasta maksella oppirahoja.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa pitää miehen ottaa huomioon, ja etenkin retkeilyn ollessa mielessä, että kun se nainen sitten joutuu kokkaamaan siellä reissussa, niin ei se mitään lomaa ole. Appivanhemmilla just tämä tilanne.
Meillä minä kokkaan kotona, ja vain kotona. Mies hoitaa kokkauksen kenttäolosuhteissa. Molemmat ovat varsin tyytyväisiä ratkaisuun. :)
Vierailija kirjoitti:
ei retkellä mitään kokkailla ja jos kokkaillaan niin se on naisen oma valinta.
Sinä et halunnut naista joka sopii sinulle vaan halusit naisen joka näyttää hyvältä kavereidesi silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin joutuu? Mikä vammainen mies on? Kuolkoon nälkään perkele jos ei osaa itseään ruokkia.
Nämä jotka sanovat, että pitää valita nainen sen mukaan mitä harrastaa. eli pidänkö retkeilynaista teltassa pihalla ja otan mukaan kun aika retkeillä kun ei tuommoinen sopeudu tavalliseen taloon?
Ihan itse olet saanut vaimosi valita, joten turha valittaa. Sinänsä miten pa on porukka, jolla ei ole varaa olla muutamaa yötä hotellissa tai kylpylässä?
Vierailija kirjoitti:
Nämä jotka sanovat, että pitää valita nainen sen mukaan mitä harrastaa. eli pidänkö retkeilynaista teltassa pihalla ja otan mukaan kun aika retkeillä kun ei tuommoinen sopeudu tavalliseen taloon?
Sinä harrasta ilmeisesti retkeilyä? Asutko itse teltassa ulkona vai talossa?
Vierailija kirjoitti:
Et erota naista koirasta. Ehkä sun ei kannata harkita mitään ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin joutuu? Mikä vammainen mies on? Kuolkoon nälkään perkele jos ei osaa itseään ruokkia.
Tämä. Lisäksi ei ole pakko lähteä ollenkaan retkeilemään jos ei siitä itse nauti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä harrasta ilmeisesti retkeilyä? Asutko itse teltassa ulkona vai talossa?
Paino sanalla harrastan. Eri juttu naisille, koska pitää olla melko eläimellinen nainen , että kakkaa puun juurelle ja sitten palaa normi elämään. miehillä onnistuu helpommin.
Haluaisin retkeillä mutta mies haluaa tehdä siellä kaiken. Käskyttää mihin mennään, pilkkoo puut, sytyttää tulen, laittaa murkinat, ottaa luontokuvia (minun kalliilla kamerallani) jne.
Tunnen itseni täydeksi luuseriksi hänen seurassaan. Tuollaisia miehiä on paljon - minä minä ja minä!
Tämä johtuu ihan siitä, että miehet ovat tyhmiä ja valitsevat väärän puolison. Jos oma käsitys kivasta on retkeily niin kannattaisi valita kumppani, joka ajattelee samoin. En itsekkään valinnut retkeilijää, metsästäjää enkä kalastajaa vaan miehen, jota kiinnostaa samat asiat kuin itseäni.