Miksi naisen kanssa on mahdotonta tehdä mitään hauskaa
"Tehtäisiinkö jotain kivaa"
"Ei kun meidän koti ei ole kunnossa. Mä haluaisin että on siistiä ja että tää hirveä keittiön sisustus uusitaan"
"No me otetaan siivooja ja mä uusin sen sisustuksen"
"Oi ihanaa kulta! Mitä sulla oli mielessä?"
"Mä ajattelin että jos retkeiltäisiin vaikka..."
"Mut sitten otetaan hotellihuone siihen päälle, herkutellaan kunnolla ja siellähän on kylpyläkin"
"Mutta kulta ei meillä ole varaa..."
"No ei meillä sitten ole varaa lähteä"
" :( "
"Olispa meillä niin kuin Nicolla ja Birgitillä, kaikki vimpan päälle..."
Kommentit (157)
Tässä lienee kyse syvällisemmästä asiasta kuin että toinen tykkää jostain muusta.
Esimerkiksi. Pidän paljon lumilautailussa. Mies ystävien kesken hauskuus yltyy hommassa aivan omalle levellille, kai siitä syystä että tulee tehtyä aivan päättömiä asioita jotka sitten nyrjähtäessään luovat muistoja ja hauskoja kertomuksia.
Sitten olet naisen kanssa joka myös pitää lumilautailussa. No eipä tule tehtyä mitään päätöntä ja jos kumppani moisen tekee ja homma nyrjähtää nii eipä ole muuten ollenkaan hauskaa. Sydäntä vihloo että onkohan se nyt siellä hengissä hyvänen aika. Kauhulla muistelee moisia jälkeenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä jotka sanovat, että pitää valita nainen sen mukaan mitä harrastaa. eli pidänkö retkeilynaista teltassa pihalla ja otan mukaan kun aika retkeillä kun ei tuommoinen sopeudu tavalliseen taloon?
Sinä harrasta ilmeisesti retkeilyä? Asutko itse teltassa ulkona vai talossa?
Paino sanalla harrastan. Eri juttu naisille, koska pitää olla melko eläimellinen nainen , että kakkaa puun juurelle ja sitten palaa normi elämään. miehillä onnistuu helpommin.
Onpas siinä paskapaikka!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä jotka sanovat, että pitää valita nainen sen mukaan mitä harrastaa. eli pidänkö retkeilynaista teltassa pihalla ja otan mukaan kun aika retkeillä kun ei tuommoinen sopeudu tavalliseen taloon?
Paino sanalla harrastan. Eri juttu naisille, koska pitää olla melko eläimellinen nainen , että kakkaa puun juurelle ja sitten palaa normi elämään. miehillä onnistuu helpommin.
Tämä on typerintä tänään lukemaani. Haluat retkeilijänaisen, joka ei kuitenkaan ole retkeilijänainen? Miksi naisen kakkaaminen on sinulle ongelma, jos se ei ole sitä hänelle itselleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ymmärrän että miesten on helpompi pissiä luonnossa kuin naisten, mutta tähän asti olen luullut että kakkaaminen tapahtuu ihan samalla tavalla sukupuolesta riippumatta.
Minä tykkään retkeilystä, mutta myös kylpylälomalle lähtisin. Siivoojaa en palkkaisi, koska se olisi turha kulu ja siivoan mieluummin itse. Samoin en keittiöön mitään sisustusta suunnittelisi kuin silloin kun pitää kaapinovet tvs vaihtaa (20 v ovat kestäneet) korkeintaan jotsin pöytäliinaa/valaisinta/mattoa uusin tarpeen mukaan. Täten minä en ole "kaikki naiset" vaan sinä puhut vain omasi puolesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa pitää miehen ottaa huomioon, ja etenkin retkeilyn ollessa mielessä, että kun se nainen sitten joutuu kokkaamaan siellä reissussa, niin ei se mitään lomaa ole. Appivanhemmilla just tämä tilanne.
Miten niin joutuu? Mikä vammainen mies on? Kuolkoon nälkään perkele jos ei osaa itseään ruokkia.
Onpa rakkaudellinen kommentti. Varmasti kiva ihmissuhde jollain kanssasi.
Ap. Olet väärässä. On olemassa lukemattomia naisia, joille ei ole ongelma viettää viikkoa metsässä mäkäränsyöttinä ja kakata puun taakse, käydä sen jälkeen suihkussa ja laittaa nätit vaatteet ja meikit ja lähteä vaikka oopperajuhliin. Olet vaan tavannut vääränlaisia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on typerintä tänään lukemaani. Haluat retkeilijänaisen, joka ei kuitenkaan ole retkeilijänainen? Miksi naisen kakkaaminen on sinulle ongelma, jos se ei ole sitä hänelle itselleen?
retkeilynaiset ei sovi tavalliseen kotiin. varsinkin kerrostaloissa naapurit valittaa kun matkii linnun ääniä tai kiikaroi heidän kotiinsa jne. Jollain maatilalla menee ok.
Tuosta päätellen mies on kokenut ja innokas sisustaja. Tili on tyhjä ja sisustusvimmasta tuli vähän homokas olo, joten savuverhoksi tämmönen äijämäinen idis retkeilystä. Jospa vaimo maksaisi sitten sen 50 euroa yöstä Kuusamon Tropiikissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
retkeilynaiset ei sovi tavalliseen kotiin. varsinkin kerrostaloissa naapurit valittaa kun matkii linnun ääniä tai kiikaroi heidän kotiinsa jne. Jollain maatilalla menee ok.
Ihan hyvin sopii, mitä nyt kelejä odotellessa välillä meinaa seinät kaatua päälle.
Kotihan on juuri sellainen millaisen siitä tekee. Täällä yhden retkeilemättömän tipusen lennettyä pesästä tyhjä huone täyttyi parissa viikossa, kyllä, retkeilykamppeilla ja kalavehkeillä. No, on siellä yksi jääkaappipakastinkin, toisiin harrastuksiin liittyen.
En ymmärrä miten teillä olisi varaa siivoojaan ja keittiöremonttiin, mutta ei kylpylään?
Mutta enpä paljoa keittiöremonteista ja kylpylöistä ymmärräkään. Mulle riittää keittiöksi trangia ja kylpyläksi joku kirkasvetinen tunturijärvi.
Vierailija kirjoitti:
Sinä et halunnut naista joka sopii sinulle vaan halusit naisen joka näyttää hyvältä kavereidesi silmissä.
Ai juuri tällainen paska ex- mieheni oli!! Näytteli kaikille muille, aina ois pitänyt olla "laitettuna"! Nykyinen rakastaa sellaisenaan!
Vierailija kirjoitti:
Tämä johtuu ihan siitä, että miehet ovat tyhmiä ja valitsevat väärän puolison.
hmmm... melkoisen epälooginen ja ristiriitainen kommentti. Tämä taitaa olla sitä naisen perjantai-illan logiikkaa :D
Kyllä minä ainakin mieluummin käyttäisin rahat hotelliyöhön ja kylpylään muutaman päivän patikoinnin jälkeen, kuin siivoojan palkkaamiseen. Voin siivota hyvin itsekin, mutta onhan se luksusta kun pääsee teltassa nukuttujen öiden jälkeen hotellin pehmeään sänkyyn ja lillumaan porealtaaseen. Ap se tässä ankeuttaja on.
Vierailija kirjoitti:
Tässä lienee kyse syvällisemmästä asiasta kuin että toinen tykkää jostain muusta.
Esimerkiksi. Pidän paljon lumilautailussa. Mies ystävien kesken hauskuus yltyy hommassa aivan omalle levellille, kai siitä syystä että tulee tehtyä aivan päättömiä asioita jotka sitten nyrjähtäessään luovat muistoja ja hauskoja kertomuksia.
Sitten olet naisen kanssa joka myös pitää lumilautailussa. No eipä tule tehtyä mitään päätöntä ja jos kumppani moisen tekee ja homma nyrjähtää nii eipä ole muuten ollenkaan hauskaa. Sydäntä vihloo että onkohan se nyt siellä hengissä hyvänen aika. Kauhulla muistelee moisia jälkeenpäin.
No etsi sellainen nainen joka on sellainen joka tykkää tehdä kaikkea päätöntä. Mä esimerkiksi olin seurustelun alkuaikoina miehen ja sen kavereiden kanssa purjehduskisoissa. Olin vasta aloittanut purjehduksen enkä osannut paljon mitään, joten menin vetämään köysistä kun käsketään. Tokassa kisassa oli sitten vähän kovempi keli ja yksi sokka hajosi ja vene oli melkein kyljellään. Roikuin siellä yläpuolen laidalla pitäen kiinni mistä pystyin. Kaikki kundit epäili että mun purjehdukset jää siihen mut itse innostuin kahta kauhemmin, oli todella hauskaa! Ja niin, tykkään myös laittaa mekon päälle ja meikata ja mennä baareihin (hyvässä seurassa), tai keskustella filosofiasta tai politiikasta. Tai juoda kalsarikännit. Et meitä naisiakin on aika moneen junaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa pitää miehen ottaa huomioon, ja etenkin retkeilyn ollessa mielessä, että kun se nainen sitten joutuu kokkaamaan siellä reissussa, niin ei se mitään lomaa ole. Appivanhemmilla just tämä tilanne.
Miten niin joutuu? Mikä vammainen mies on? Kuolkoon nälkään perkele jos ei osaa itseään ruokkia.
Onpa rakkaudellinen kommentti. Varmasti kiva ihmissuhde jollain kanssasi.
Täytyy sanoa, että kaikki mieheni on olleet aika luokattomia tapauksia, mutta ei sentään niin surkeita että menevät holhottavasta invalidista. Kuule tuliko mieleen, että se mieskin voisi joskus vaikka hoivata sitä naistansa? Ei olisi kaikki aina irti naisen selkänahasta ja jaksamisesta. Kävikö mielessä että nainenkin on ihmisenä arvokas eikä mikään pelkkä piika miehelle!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä ainakin mieluummin käyttäisin rahat hotelliyöhön ja kylpylään muutaman päivän patikoinnin jälkeen, kuin siivoojan palkkaamiseen. Voin siivota hyvin itsekin, mutta onhan se luksusta kun pääsee teltassa nukuttujen öiden jälkeen hotellin pehmeään sänkyyn ja lillumaan porealtaaseen. Ap se tässä ankeuttaja on.
eli pilaat mahdollisuuden viikon retkeen jollain typerällä kylpylällä?
Vierailija kirjoitti:
Naiset johtaa nyt. Siinä ei ole huumorilla mitään sijaa.
Onneksi tätä maata ei johda äijät kännissä ja läpällä saunan lauteilta. Se oli humoristista, mutta toimi vain olemalla Neukkulan länsimaisin neuvostotasavalta.
On sulla huono käsitys naisista. Mahtaisitko olla håmå? Kokeile.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on juuri se syy miksi naisia olisi hyvä saada tietyille hyvin miesvaltaisille aloille: vähentyisi se miesten keskinäinen perseily.
Aijaa, meillä se ankeuttaja on mies. Viikonloppuaamuna kysyn, että mitäs tänään tehtäisiin, vastaus on "siivotaan, laitetaan ruokaa, pestään pyykkiä". Ei kait siinä sitten. Jos kysyn mitä se haluaisi tehdä, vastaus on aina että mennä kalastamaan. Kai minä olen sitten kauhean tylsä vaimo kun en halua lähteä kalastamaan, kun en edes syö kalaa. Minusta olisi mukava lähteä vaikka pyöräretkelle, lähteä ex-tempore telttailemaan tai jotain, mutta aina on joku este miksei käy. Meillä tietysti myös kaksi lasta vähän rajoittaa, miehen mielestä kaikki on niin kamalan hankalaa lasten kanssa.