Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Purra arvostelee Honkasaloa – ”Mikä saa feministit puolustelemaan naisten alistamista?”

Vierailija
28.05.2021 |

Mielenkiintoista että mikä saa feministit puolustelemaan naisten alistamista. Voisiko joku selventää?

Kommentit (1228)

Vierailija
1161/1228 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hijabit eivät edes ole todellinen ongelma Suomessa, näitä on lähinnä pk-seudulla. Feministisessä kontekstissa suurin ongelma on suomalaisten miesten harjoittama parisuhdeväkivalta. Purra voisi puhua tästä joka on valitettavasti arkipäivää Suomessa suhteettoman monien naisten elämässä.

Kuinkahn monta juttua taas ollut kuinka se ja se vaimo löydetty jostain metästä surmattuna. Aivan kantiksien tekosia. Mutta kiva se on kääntää huomio pieneen marginaaliseen ryhmään.

Kuinkahan moni vihr.feminis.vassurizilalggamies on naisenhakkaaja?

Petrus Pennanen nyt ainakin.

Onko tästä todisteita?

Vierailija
1162/1228 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äänestämällä voit vaikuttaa tähänkin yhteiskuntamoraalia heikentävään kehitykseen!

Entisenä vihreänä äänestän nyt persuja. Naurettavaa, mutta tuntuu, että persut ovat ainoa puolue, joka välittää naisten oikeuksista ja turvallisuudesta. Vihreät ja Vasemmisto sekä kaikki muut, paitsi kristilliset ja persut, ajavat mm. sukupuolineutraaleja vessoja kouluihin ja yleisiin tiloihin. Hei hei tyttöjen yksityisyys ja tervetuloa piilokamerat. :-)

Olen niin kyllästynyt tähän intersektionaaliseen feminismiin, josta on unohtunut se feminismin perusidea eli naisasia ja biologiset naiset.

Voi pyhä yksinkertaisuus. Persuja ei voisi naisten oikeudet vähempää kiinnostaa, se on korkeintaan keppihevonen muslimivastaisuudelle. Oikeasti saa olla harhainen jos pitää persuja feministeinä. Joihinkin vetoaa röyhkeä öykkäröinti ja muiden lyttääminen, ja sen edessä ollaan valmiita kääntämään valkoinen mustaksi...

Mieluusti näkisin islamismivastaisuutta muissa puolueissa. Islamismin (huom ei islamin vaan ismin) vastustaminen ja isänmaallisuus ei ole millään tavalla ristiriidassa minkään puolueen ideologian kanssa, en tiedä miksi ne eivät voi ottaa tähän kantaa... Joillekin kysymys on niin tärkeä, että kaikki muu unohtuu ja sit äänestetään niitä persuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1163/1228 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko nähnyt millaisessa miljoonatalossa Purra asuu siellä Kirkkonummen hienostoalueella?

Vierailija
1164/1228 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äänestämällä voit vaikuttaa tähänkin yhteiskuntamoraalia heikentävään kehitykseen!

Entisenä vihreänä äänestän nyt persuja. Naurettavaa, mutta tuntuu, että persut ovat ainoa puolue, joka välittää naisten oikeuksista ja turvallisuudesta. Vihreät ja Vasemmisto sekä kaikki muut, paitsi kristilliset ja persut, ajavat mm. sukupuolineutraaleja vessoja kouluihin ja yleisiin tiloihin. Hei hei tyttöjen yksityisyys ja tervetuloa piilokamerat. :-)

Olen niin kyllästynyt tähän intersektionaaliseen feminismiin, josta on unohtunut se feminismin perusidea eli naisasia ja biologiset naiset.

Mun oppilaitoksessa oli unisex-vessat jo vuosia sitten. Nyt on työpaikalla osa unisex, osa miesten ja naisten erikseen. Ei ongelmia.

Vierailija
1165/1228 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman sarvia ja  hampaita, mionua ihmetytttää että Halla-aholla ja Purralla ei ole ollut toistaiseksi MITÄÄN sanottavaa seksuaalirikoksista tuomituista persuehdokkaista.  MIten näin voi olla? Ohisalo tuomitsi vihreiden ehdokkaan välittömästi ja selvästi. Miksi persujen johto ei tähän pysty? Olen ihmeissäni. LAPSIIN kohdistuneita seksuaalirikoksia!

Ehkä he pitävät teon paheksuttavuutta niin itsestäänselvänä, että eivät erikseen lähde tuomitsemaan. Minä ainakin pidän, ja tajuan myös, että teoista vastuussa ovat niihin syyllistyneet, ei puoluejohto. Ja tämä liittyy miten ketjun aiheeseen?

t. humanistipersunainen

Jaksavat kuitenkin tuomita ne toisten puolueiden kohdalla. Ja pienemmätkin rikkeet.

Jaa, ei minun mielestäni, eiköhän se ole enemmän viherpunikkien alaa.

Et lue esim. Halla-ahon ilahtuneita twiittejä, kuinka jossain muussa puolueessa on ollut ehdokaslistalla lapsiin kohdistuvaan rikokseen syyllistynyt? Millainen ihminen ilahtuu tuollaisesta? Ei ainakaan normaali.

ohis

Vierailija
1166/1228 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1187 on elänyt koko elämän vapaudessa jonka haluaa nyt poistaa (länsimaisilta) naisilta jotta mu su "miehet" saavat elää oppiensa mukaan. Elämänkokemuksesi ei kuule tiedä mitään siitä mikä tuota kolmivuotiasta rätitettyä vielä odottaa

Vierailija
1167/1228 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin eilen Facebookista, että mitä eräälle suomalaiselle naiselle kuuluu joka sai lapsen muslimimiehen kanssa. Hän kääntyi jo ennen lapsen syntymää muslimiksi ja huomasin, että lapsellakin on jo huivi päässä, vaikka on ehkä vasta 3-vuotias... Käy sääliksi ihan helvetin paljon.

Mulla nous vedet silmiin tätä lukiessa. Voimia sulle.

Kiitos, mutta en tarvitse! Olen vapaa ja itsenäinen nainen. Kannattaa niitä voimia toivotella sille pienellä tyttölapselle, joka syntyi suoraan helvettiin. 

Toivottavasti olet kantanut vastuusi ja tehnyt kaikkesi saadaksesi lapsen pois vanhemmiltaan. Ja tottakai olet varmasti tehnyt. Kuka tahansa tekisi niin, jos tietäisi pienen tytön olevan helvetissä, muu on rikollista heitteillejättöä.

Vierailija
1168/1228 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin eilen Facebookista, että mitä eräälle suomalaiselle naiselle kuuluu joka sai lapsen muslimimiehen kanssa. Hän kääntyi jo ennen lapsen syntymää muslimiksi ja huomasin, että lapsellakin on jo huivi päässä, vaikka on ehkä vasta 3-vuotias... Käy sääliksi ihan helvetin paljon.

Kiitos, mutta en tarvitse! Olen vapaa ja itsenäinen nainen. Kannattaa niitä voimia toivotella sille pienellä tyttölapselle, joka syntyi suoraan helvettiin. 

Toivottavasti olet kantanut vastuusi ja tehnyt kaikkesi saadaksesi lapsen pois vanhemmiltaan. Ja tottakai olet varmasti tehnyt. Kuka tahansa tekisi niin, jos tietäisi pienen tytön olevan helvetissä, muu on rikollista heitteillejättöä.

Lisäyksenä: kerrothan miten kannoit vastuusi tästä pikkutytöstä joka oli helvetissä? Mihin toimiin ryhdyit?

Vierailija
1169/1228 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutoin kommentti täyttä asiaa, mutta toi koulujen vessat. Mitä ihmettä? Sulla ei taida olla kouluikäisiä lapsia? Kouluissa on jo nyt sukupuolineutraaleita vessoja, ainakin meidän lasten kouluissa. Ja se on se yksi koppi, ei siis vaikuta yksityisyyteen, tosin aiheuttaa jonoja.

Vierailija
1170/1228 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mu zu jen lasten kaltoinkohteluun puututa, kyllähän se on yleisesti tiedossa. Yhtään rangaistusta ei ole täällä esim. lasten zilpomisista jaettu näille lastenzilpojille. Säälin sitä kolmevuotiasta josta olisi voinut tulla vaikka mitä jos äitinsä vain ei olisi ollut mielenvikainen ja/tai epätoivoinen :(

Vierailija
1171/1228 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1187 on elänyt koko elämän vapaudessa jonka haluaa nyt poistaa (länsimaisilta) naisilta jotta mu su "miehet" saavat elää oppiensa mukaan. Elämänkokemuksesi ei kuule tiedä mitään siitä mikä tuota kolmivuotiasta rätitettyä vielä odottaa

Joo, maailmassa ei varmaan ole yhtään onnellista ja elämäänsä tuytyväistä huivitettua tyttöä tai naista. Ne elää kaikki yhtä helvettiä päivästä toiseen. Sekin mun työkaveri, joka tuntuu olevan tosi onnellinen ja mukana yhteiskunnan menossa, sekin feikkaa vaan. Ja kaikki ne muut, yhtä kärsimystä.

Vierailija
1172/1228 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis sille Suomeen syntyneelle tytölle?

Vierailija
1173/1228 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis sille Suomeen syntyneelle tytölle?

Semmonen nationalisti 😂. Mutta oikeesti, jos ihminen aattelee että pikkulapsi on helvetissä eikä tee kaikkea mahdollista asian muuttamiseksi sen tytön kohdalla, niin halveksun syvästi. Tai sitten kannattaa käyttää vähemmæn hyperbolista kieltä.

Vierailija
1174/1228 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisasialiike palstalla näyttää keskittyvän aloittajan nimeämän ongelman vähättelyyn ja whataboutismiin. Mistähän tämä johtuu?

*eri.

Vierailija
1175/1228 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisasialiike palstalla näyttää keskittyvän aloittajan nimeämän ongelman vähättelyyn ja whataboutismiin. Mistähän tämä johtuu?

*eri.

Siitä että aloittajan nimeämä ongelma on väärin esitetty, väärin jo alun perin ymmärretty ja pahasti liioiteltu. Ja vastauksia tai korjauksia siihen ei feministeiltä itseltään kuunnella, joten miksi huudella tuuleen, kun vastapuolella on tavoitteena jatkaa tahallista väärinymmärrystään ja kärjistystään? Ei viitsi, kieli on törkeää ja ajattelu vainoharhaista ja absurdia.

Vierailija
1176/1228 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja luetteletko vielä nämä absurdit ja vainoharhaiset kohdat? Ihan todennettavia faktoja kaikki sinun ajatusmaailmasi vastaiset vastaukset ovat, se että se sinua harmittaa, ei muuta faktoja fiktioksi tai absurdeiksi tai vainoharhaisiksi

Vierailija
1177/1228 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja luetteletko vielä nämä absurdit ja vainoharhaiset kohdat? Ihan todennettavia faktoja kaikki sinun ajatusmaailmasi vastaiset vastaukset ovat, se että se sinua harmittaa, ei muuta faktoja fiktioksi tai absurdeiksi tai vainoharhaisiksi

Jos et niitä itse tajua niin turha niitä on minun sinulle luetella. Et näkisi niitä siltikään. We shall have to agree to disagree.

Vierailija
1178/1228 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et niitä itse tajua niin turha niitä on minun sinulle luetella. Et näkisi niitä siltikään. We shall have to agree to disagree.

Nyt on taidettu lainata ihan ulkomuistista... Miksi ihmeessä shall?

Vierailija
1179/1228 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lainata? Ja mitä ihmeen väliä tällä on? Käytin shall-verbiä tuossa yhteydessä, koska pidän sen vanhahtavasta klangista. Pahoittelen syvästi ja häpeän, jos meni sinun mielestäsi väärin.

Tsiisus, kaikkeen tekin viitsitte puuttua.

Vierailija
1180/1228 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lainata? Ja mitä ihmeen väliä tällä on? Käytin shall-verbiä tuossa yhteydessä, koska pidän sen vanhahtavasta klangista. Pahoittelen syvästi ja häpeän, jos meni sinun mielestäsi väärin.

Tsiisus, kaikkeen tekin viitsitte puuttua.

Kyllä, lainata. Syytäkin pahoitella ja hävetä. Sun kannattaa pysytellä suomen kielessä, vaikka sekään ei ihan hallussa tunnu olevan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme