12 lasta. Olen ihan puhki.
Rakastan lapsiani mutta viimeaikoina olen ollut tosi väsynyt. Kadehdin naisia joilla on oma ura ja aikaa itselleen. Mua tarvitsee koko ajan joku. Yöllä ja päivällä. Pienin on vielä alle puoli vuotias, isoimmat jo ohittaneet murrosiän. Yhdellä on tällä hetkellä tosi paha murrosikä, parilla uhmaikä. Yhelle pitäisi opettaa pottailu ja muuta mukavaa. Milloin mun elämä alkaa? Olen niin poikki. Kohta varmaan taas joku alkaa huutamaan äitiä. Mies tekee pitkiä päiviä töitä ja olen päivät ja monet illatkin ihan yksin. Väsyttää. Lapset on rakkaita mutta välillä kyseenalaistan rooliani tässä maailmassa.
Kommentit (219)
Turha valittaa. Itsepä olet sopan keittäny. Hihhuli.
Vierailija kirjoitti:
Ohis, mutta sitä ihmettelen, että muissa parisuhteissa seksi loppuu seitsemän vuoden sisällä, mutta l:t ne jaksaa jyystää! Millä ihmeen energialla??
Siel ei varmaan kysytä että sopisiko seksi, vaan otetaan kun huvittaa.
Vierailija kirjoitti:
Kohta vanhimmat lapset alkaa tekemään samaa perässä ☹️
Toivottavasti ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei malta olla pökkimättä paljaalla? Viis siitä, miltä sinusta tuntuu?
Mitä muita vaihtoehtoja näillä on? Kaikki ehkäisy on kielletty. Tietysti seksistä voi aina kieltäytyä ja hoidella vain omat tarpeet.
A
N
A
L
Siinä. Siinä se ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Ohis, mutta sitä ihmettelen, että muissa parisuhteissa seksi loppuu seitsemän vuoden sisällä, mutta l:t ne jaksaa jyystää! Millä ihmeen energialla??
Mies ottaa vaimonsa kun haluaa. Nainenhan on vain esine.
Vierailija kirjoitti:
Siltä varalta, että ap ei ollut provo, kommentoin. En tokikaan ap:n aloitukseen vaan hänen saamiinsa vastauksiin. Uskomatonta kuinka rumasti monet kirjoittavat tuikituntemattomalle ihmiselle. Sanoisitteko samat asiat päin naamaa? Koetteko olevanne suvaitsevaisia? Vai vain "suvaitsevaisia?
Oletetaan, että ap on oikeasti uupunut äiti. Miten voisit auttaa häntä? Arveletko, että rumasti puhumalla ja hänen valintojaan arvostelemalla hänen tilanteensa kevenee? Ilkeät kommentoijat ilmeisesti antavat lastensakin puhua ja toimia ilkeästi koulussa.
Mitä "rumaa" on siinä että ei hyväksy toisen idioottimaisia valintoja ja silittele vaan päätä? Ketään ei voi pakottaa tekemään 12 lasta, eikä kellään niin montaa vahinkoa käy. Jokainen ihminen on vastuussa omasta jaksamisestaan ja jos jatkuvasti tekee tyhmiä valintoja (lisää lapsia), ei mielestäni ole oikeutta valittaa ja hakea sääliä.
Vierailija kirjoitti:
Uskokoon kuka uskoo. Suosittelen aloittajaa harkitsemaan uraa satukirjailijana. Suosio silläkään uralla ei luullakseni tule olemaan kovin suuri.
Hanki itsellesi muu elämä kuin täällä satuilu!
No mikä tässä sinusta nyt oli niin uskomatonta? Sekä, että jollain on 12 lasta? Vai se, että 22 lapsen äiti on aivan poikki?
Kauheinta on se, ettei 12 lapsen äiti saa olla edes poikki. Kun pitää olla hymy korvissa vaan kun Jumala on niin siunannut.
Vierailija kirjoitti:
No vaimohan haluaisi jo olla rauhassa mutta sänkyhommista ei vl-nainen saa ikinä kieltäytyä. Miesten uskonto!
Joo, otamme todellakin osaa kohtaloonne.
Minä synnytän pian 23. lapseni. Ei tunnu missään. On ihanaa imettää vauvoja ja kertoa siitä täällä Vauva.fi-palstalla.
Sääliksi käy koko porukkaa. Miestä lukuunottamatta.
Vierailija kirjoitti:
Siltä varalta, että ap ei ollut provo, kommentoin. En tokikaan ap:n aloitukseen vaan hänen saamiinsa vastauksiin. Uskomatonta kuinka rumasti monet kirjoittavat tuikituntemattomalle ihmiselle. Sanoisitteko samat asiat päin naamaa? Koetteko olevanne suvaitsevaisia? Vai vain "suvaitsevaisia?
Oletetaan, että ap on oikeasti uupunut äiti. Miten voisit auttaa häntä? Arveletko, että rumasti puhumalla ja hänen valintojaan arvostelemalla hänen tilanteensa kevenee? Ilkeät kommentoijat ilmeisesti antavat lastensakin puhua ja toimia ilkeästi koulussa.
Mun lasten koulussa oli lestaperheiden lapsia, ja ne vasta ilkeitä osasi olla. Päsmäreitä, aina oikeassa eikä mitään sympatiaa ketään kohtaan. Lienee kotona opetettu vihaamaan tavallisen kuolevaisen kakaroita.
Tällainen lisääntyminen on ihan sairasta. Naisen henki on jatkuvasti vaarassa, naisen elämä on pelkkää helvettiä kun on koko ajan raskaana ja edelliset hoidettavana plus kaikki kotityöt. Siihen päälle vielä se että lapset ihan heitteillä, ei ole millään mahdollista noin monelle olla läsnäoleva vanhempi. Kaikin tavoin väärin ja koko touhu pitäisi kieltää.
Itse olet soppasi keittänyt, h**vetin kaniini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No vaimohan haluaisi jo olla rauhassa mutta sänkyhommista ei vl-nainen saa ikinä kieltäytyä. Miesten uskonto!
Joo, otamme todellakin osaa kohtaloonne.
Orjillakin on paremmat oikeudet. Miten tälläistä voi olla, nykypäivänä? Oletteko ihan aivopestyjä?
Kun on lapsesta saakka peloteltu helvetillä, ei lestanaiset uskalla ajatellakaan ehkäisyä. Ei missään muodossa. Raamattua ei ole päivitetty, eivätkä ymmärrä, että maa on jo täytetty. Meitä on 8 miljardia. Lisäksi lestakulttuurissa nainen on alempiarvoinen kuin mies. Tytöt opetetaan nöyriksi. Tosi monella lestansisella on huono itsetunto kun ei ole saanut juurikaan huomiota vanhemmiltaan. Tytöt tekee kotityöt, poikalapset saa viilettää vapaana. Siksi nainen on helppo määrätä miehen palvelijaksi ja lapsikoneeks jatkossakin. Turha on lestanaisen opiskella kun et töissä ehdi olla juuri koskaan. Ja eniten arvostusta saa se mies, jolla on suurin lapsimäärä. Toivottavasti nämä perinteet alkaisivat vähitellen muuttua. Osa nuorista uskaltaa jo ehkäistä.
Vierailija kirjoitti:
Turha valittaa. Itsepä olet sopan keittäny. Hihhuli.
Ap on uhri. Tästä ei paljoa puhuta mutta naisia käytetään seksuaalisesti hyväksi koko ajan. Kotonaan.
AP. Kaikessa hiljaisuudessa, ota sterilisaatio. Kenenkään ei tarvitse tietää. Tee se lastesi, jos et itsesi takia. Nykyisten lastesi. Muuten saat vielä viisi lisää.
Vierailija kirjoitti:
AP. Kaikessa hiljaisuudessa, ota sterilisaatio. Kenenkään ei tarvitse tietää. Tee se lastesi, jos et itsesi takia. Nykyisten lastesi. Muuten saat vielä viisi lisää.
Jatkan vielä. Jos mietit, miten paha synti se teidän vanhimpien ja auktoriteettien mielestä on, niin mieti, oikeasti, miten paljon teidän liikkeessä on insestiä ja lasten hyväksikäyttöä. Miten siihen suhtaudutaan, miten iso synti on? Kumpi on Jumalan mielestä pahempi asia, lapsenraiss- vai ehkäisy??!
Maa on jo täytetty, ylitäytetty. Mission completed. Lakatkaa jo!
No en tiedä. Nämä uskovaiset on kovia tuomitsemaan muita, mutta heidän valintojaan ei saa koskaan arvostella. Siinäpä nyt sitten hoidat rakkauden hedelmiä vai mitä ne oli. Mulla ei nyt herää oikein mitään tunnetta vaikka kuinka yritän.