Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

12 lasta. Olen ihan puhki.

Vierailija
27.05.2021 |

Rakastan lapsiani mutta viimeaikoina olen ollut tosi väsynyt. Kadehdin naisia joilla on oma ura ja aikaa itselleen. Mua tarvitsee koko ajan joku. Yöllä ja päivällä. Pienin on vielä alle puoli vuotias, isoimmat jo ohittaneet murrosiän. Yhdellä on tällä hetkellä tosi paha murrosikä, parilla uhmaikä. Yhelle pitäisi opettaa pottailu ja muuta mukavaa. Milloin mun elämä alkaa? Olen niin poikki. Kohta varmaan taas joku alkaa huutamaan äitiä. Mies tekee pitkiä päiviä töitä ja olen päivät ja monet illatkin ihan yksin. Väsyttää. Lapset on rakkaita mutta välillä kyseenalaistan rooliani tässä maailmassa.

Kommentit (219)

Vierailija
81/219 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi sitten hoidat lapsenlapset ja hoidat tietty ikääntyneet sukulaiset.

Vierailija
82/219 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavaksi sitten hoidat lapsenlapset ja hoidat tietty ikääntyneet sukulaiset.

Orjaksi syntynyt kuoleekin orjana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/219 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painajainen 😱

Millai?

Et ole tosissasi. Repiä itsestään ulos 12 ihmistä, elää toisten hyväksikäytettävänä. Mies tunkee spermaa sisään välityämättä siitä vaikka tappaisi vaimonsa pakkosynnytyksillä. En yhtään ihmettelisi vaikka ap vetäisi itsensä kiikkuun tuossa helvetissä.

Vierailija
84/219 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua säälittää myös ne lapset. Jatkuvasti äiti maha pystyssä ja lisää sisaruksia pukkaa. Ikinä ei kahdenkeskistä aikaa kummankaan vanhemman kanssa, vaatteet, urheiluvälineet, lelut ym. kierrätetään. Koskaan ei pääse leffaan, huvipuistoon tai risteilylle.

Sairasta touhua. Ne piuhat poikki NYT.

Vierailija
85/219 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää uupumus tuli yht äkkiä 12 kohdalla? Niin justiinsa. Ei heru sympatiaa tuollaiseen älyttömään lisääntymiseen. 

Vierailija
86/219 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli surullinen olo ap sun puolesta. Koita jaksaa!

Vierailija
87/219 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltä varalta, että ap ei ollut provo, kommentoin. En tokikaan ap:n aloitukseen vaan hänen saamiinsa vastauksiin. Uskomatonta kuinka rumasti monet kirjoittavat tuikituntemattomalle ihmiselle. Sanoisitteko samat asiat päin naamaa? Koetteko olevanne suvaitsevaisia? Vai vain "suvaitsevaisia?

Oletetaan, että ap on oikeasti uupunut äiti. Miten voisit auttaa häntä? Arveletko, että rumasti puhumalla ja hänen valintojaan arvostelemalla hänen tilanteensa kevenee? Ilkeät kommentoijat ilmeisesti antavat lastensakin puhua ja toimia ilkeästi koulussa.

Vierailija
88/219 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painajainen 😱

Millai?

Et ole tosissasi. Repiä itsestään ulos 12 ihmistä, elää toisten hyväksikäytettävänä. Mies tunkee spermaa sisään välityämättä siitä vaikka tappaisi vaimonsa pakkosynnytyksillä. En yhtään ihmettelisi vaikka ap vetäisi itsensä kiikkuun tuossa helvetissä.

Niin miksi miehen pitää riskeerata vaimonsa henki? Eikö voisi vaan vetää käteen? Vai onko sekin kiellettyä?

Vierailija
89/219 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä apn kaltaisia naisia on vaikka kuinka Pohjois-pohjanmaalla.

Vierailija
90/219 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta vanhimmat lapset alkaa tekemään samaa perässä ☹️

Vierailija
91/219 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyhäjärvi, Utajärvi ja Paltamo ovat harvoja kuntia, jotka tarjoavat lapsiperheilleen maksuttoman päivähoidon ja varhaiskasvatuksen.

Vierailija
92/219 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuos kylällä asuu kaksi lestaperhettä, jotka saavat vammaisia lapsia. Toiseen tulee kuuroja ja toiseen älyllisesti vajaita. Taksit kuljettaa näitä sit letkassa eri kouluihin ja terapioihin. Toisen perheen isä harrastaa metsästystä joten on päivätyön lisäksi koko ajan jossain ampumaradalla, riistaa syöttämässä, rakentelee ampumatorneja ja tekee reissuja Lappiin ja Ruotsiinkin.

Kiva uskonto tuo.

Vierailija
93/219 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan niistä lyönyt sua tänään? Sitä, kun on nyt liikkeellä.

Vierailija
94/219 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sydän särkyy ajatuksestakin

Vierailija
95/219 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis, mutta sitä ihmettelen, että muissa parisuhteissa seksi loppuu seitsemän vuoden sisällä, mutta l:t ne jaksaa jyystää! Millä ihmeen energialla??

Vierailija
96/219 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos et tee enää uutta lasta? Se vois auttaa vähän.

Voi jo olla pulla uunissa...

Vierailija
97/219 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sen äijän pakko laueta aina sisään? Ihme touhua

Siementä ei saa heittää hukkaan. Tosin vlt nyky Suomessa juo myös, että eipä tuo siemenen hukkaaminenkaan ole niin iso asia enää.

Siis juo sen siemenen? No eihän se siinäkään hukkaan mene!

Vierailija
98/219 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Itse olen tällaisesta kunnasta kotoisin. Olen 22-vuotias. Kaikki tuntemani l-tytöt ovat naimisissa. Yhdellä on jo kaksi lasta ja kolmas tulossa. Muista en tiedä tarkemmin. Beibejä kuitenkin putkahtelee. Näähän menee 18-vuotiaana naimisiin ja perhe pystyyn..

Vierailija
99/219 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokoon kuka uskoo. Suosittelen aloittajaa harkitsemaan uraa satukirjailijana. Suosio silläkään uralla ei luullakseni tule olemaan kovin suuri.

Hanki itsellesi muu elämä kuin täällä satuilu!

Vierailija
100/219 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla puhkesi masennus kahden pienen kanssa. Se oli hirveää. Jos mulla siinä tilanteessa olisi ollut 12 lasta, olisin päätynyt epätoivoisiin tekoihin.

Hae AP apua. Ja nyt ne piuhat poikki eikä yhtään lasta enää! Jos ei Jumala sitä anna anteeksi, niin jo on julma tyranni! Itse en haluaisi edes sellaista palvella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä