Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tehnyt tutkimusta ihmisten pariutumiskriteereistä

Vierailija
26.05.2021 |

Ja sen perusteella, jos olet:

-työtön, varsinkin pitkäaikaistyötön
-kouluttamaton
-kokematon aikuinen (seksissä, parisuhteessa tai molemmissa)
-yksinäinen
-tai joku näiden yhdistelmä

Niin ei kannata hirveästi odottaa hyviä tuloksia parisuhteen etsinnän suhteen. Ikinä ei tietenkään kannata luovuttaa sellaisen asian etsimistä, jota oikeasti haluaa, mutta kannattaa silti muistaa realiteetit ja suhtautua sillä tavalla koko juttuun ettei pääse liikaa pettymään.

Kommentit (98)

Vierailija
21/98 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkennus aloitukseen: kirjoitti:

Miehille nuo voivat olla haitta. Nainen saa noista asioista huolimatta seksiä ja parisuhteen.

Ei naisenakaan saa parisuhdetta helposti. Seksiä kyllä saisi niin paljon kuin sielu sietää.

Vierailija
22/98 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tästä tutkimuksesta julkaistu raportti jossain? Vai kutsutko hatusta vedettyjä horinoitasi tutkimukseksi?

Kyseessä on empiiristä tutkimusta sekä teoreettisella pohjalla tapahtuvaa tutkimusta yhdistelevä kokonaisvaltainen ja vuosikausia kestänyt selvitys, jossa on käytetty kaikkia tieteellisiä metodeja. Valmiin tutkimuksen saat toki printattuna ja nidottuna lähettämällä 50 € mobilepay-numerooni.

ap

Miksi pidät ihmiskunnalle tärkeää tietoa maksumuurin takana? Ilmaiseksi jakoon vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/98 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tästä tutkimuksesta julkaistu raportti jossain? Vai kutsutko hatusta vedettyjä horinoitasi tutkimukseksi?

Kyseessä on empiiristä tutkimusta sekä teoreettisella pohjalla tapahtuvaa tutkimusta yhdistelevä kokonaisvaltainen ja vuosikausia kestänyt selvitys, jossa on käytetty kaikkia tieteellisiä metodeja. Valmiin tutkimuksen saat toki printattuna ja nidottuna lähettämällä 50 € mobilepay-numerooni.

ap

Miten ikä ja sosiaalinen ympäristö huomioitiin tutkimuksessa?

Vierailija
24/98 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...kouluttamattoman juttuja ei viitsi kuunnella...

Osin totta. Mutta olen törmännyt muutamaan mielenkiintoiseen tyyppiin, jotka eivät ole kansa- tai peruskoulua kummempaa käyneet. Näitä yhdistää maailman menon seuraaminen ja lukeminen päivittäin. Lukemisella en tarkoita (pelkkää) Seiskan lukemista.

Vierailija
25/98 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehille nuo voivat olla haitta. Nainen saa noista asioista huolimatta seksiä ja parisuhteen.

Ei naisenakaan saa parisuhdetta helposti. Seksiä kyllä saisi niin paljon kuin sielu sietää.

Niin? Tarvitsisiko tässä mennä tasa-arvo edellä? Entä armeijakysymyksessä?

Vierailija
26/98 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse. Näin asiat vaan ovat. Ihan se ja sama minulle.

Vierailija
27/98 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työtön ja yksinäinen, mutta mulla on upea vartalo ja kauniit kasvot. Olen vastentahtoisesti sinkku.

Vierailija
28/98 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömällä miehellä voi kyllä olla vaikeuksia, mutta naisella se on melkeinpä hyvä asia. Mies voi silloin tulla töistä aina siistiin kotiin ja valmiiseen ruokapöytään.

Työttömyys siis naisilla korreloi sen kanssa paljon tekee kotitöitä ja laittaa ruokaa. Missä tämä tukimus on nähtävillä?

Vierailija
29/98 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika itsestäänselviä juttuja. Ei suurempaa tutkimusta tarvita.

Niin no, jotkut vielä uskovat puheisiin ihmisen luonteen tai sen sisimmän merkityksestä. Tai siitä, että kun kolahtaa niin nuo pinnalliset jutut ovat toissijaisia. Kyllä mäkin luulen, että suurin osa nämä tietää, mutta eivät kaikki välttämättä. 

ap

Minä ainakin olen täällä oppinut sen että luonne on todellakin syynä siihen miksi te ikinaisettomat ette ole pariutuneet. Ja todella syvästi 💩 luonne.

No sinäkin varmaan pariutunut, ja katso nyt sinua, ilkeilet ja loukkaat yksinäisiä miehiä kommenteillasi, etkä varmaan edes älyä hävetä. Kiitos, että pilasti tämänkin päivän. Nyt loppu kyllä multa tällä roskapalstalla vierailu kokonaan. 

Miten niitä miehiä auttaa se ettei niille kerrota totuutta vaan hyssytellään ja silitetään päätä ja ruokitaan niiden narsistisia fantasioita siitä miten hienoja miehiä ovat, kun oikeasti eivät ole. Se mitä tässä tarvitaan on nyt tough love ja herätys. Muuten tulevat kieriskelemään koko loppuelämänsä itsesäälissä palvoen katkerina alttarilla omia harhojaan. Siinä jossa missä menee elämä hukkaan.

Vierailija
30/98 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, hyvä tietää.

Vierailija
31/98 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, sun päiväkirja olemattomista treffikokemuksistasi ja surkeasta elämästäsi ei ole mikään tutkimus.

Vierailija
32/98 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on tutkinut omaa menestystään Tinderissä, siinä koko tutkimus. Se riittänee.

Vierailija
33/98 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkimuksessa on selvästi käytetty tunnettua Stetson-Harrison (1969)-menetelmää.

Vierailija
34/98 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömän korvaisin sanalla köyhä.

Työtön kun ei ole yhtä kuin köyhä. Tunnen monia hyvin varakkaita työttömiä, perineet tai sijoituksille tehneet varallisuuden eikä tarvitse koskaan tehdä töitä.

Miksi he sitten ovat työttömiä työnhakijoita? Huijatakseen itselleen myös tukia, vaikka pärjäisivät ilmankin?

Vierailija
35/98 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten synnytysten kanssa? Samat repeämät miehellekin, niin ei tarvitse käydä armeijaa. Ok?

Ei sitä armeijaa käy kaikki miehet nytkään. Osa menee sivariin, osa esittää hullua, osa on niin hullu että saa vapautuksen.

Otsikko kuuluisi "mt-ongelmaisen hämmästys, kun kaunis ja kiva on tavoitellumpi kuin ruma ja ilkeä". Osa viisituhattakolmesataaviisi, vähintäänkin.

Vierailija
36/98 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka parisuhteen nyt "löytäisikin", niin ongelmiinhan etenkin tuollainen kokemattomuus varttuneella iällä johta. Toinen kokeneempana pakostakin olettaa että asiat on hanskassa, eikä kertakaikkiaan voi käsittää että joku olisi vielä samassa iässä tai jopa vanhempanakin melko kokematon.

Mitä tämä tarkoittaa? Tarkoitatko, että se kokemattomuus paljastuu jossain vaiheessa suhdetta ja se on sitten haitta sille suhteelle?

Vierailija
37/98 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hävinnyt naisen pitkäaikaistyöttömälle amiksen käyneelle jampalle. Itse olen oman alan töitä tekevä FM. 

Se on se kilttiksen osa.

Vierailija
38/98 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en saa seksiä. Olen nainen.

Vierailija
39/98 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha, taas joku parisuhdeautisti vauhdissa

Vierailija
40/98 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

RIippuu vähän.

Työttömyys ehkä, ehkä ei. Jos hakee töitä ja on järkevä syy työttömyydelle niin sitten ei ole automaattinen torjunta. Kouluttautumaton on kanssa epäselvä. Voihan olla opiskelemassa. Tietenkin, jos aikuisena ei ole koulutusta tai ei semmoista aio hankkia niin onhan se outoa. Kokemattomuus taas muuten riippuu iästä. 25 vielä menee ja on ihan normi, mutta joku +30 on jo tosi outoa ja miettisin mikä siinä on taustalla ja mikä on vialla miksi kukaan ei ole halunnut. Yksinäisyys on melko normaalia, mutta kai muutama kaveri pitäisi edes olla.

Sama. Työttömyys ja koulutuksen puute kertovat ihmisestä kyllä olennaisen.

Valitettavasti koulutus ei ole tae mistään muusta kuin, omaa ehkä valmiudet kyseiselle alalle. Näitä koulutuksen kautta itsensä älykkääksi ja elämässä onnistuneiksi itseään tituleeraavat ovat hakoteillä. Suhtautumien asioihin ja omaan elämäänsä tyytyväisyys ratkaisee huomattavasti enemmän. Olen itse käynyt kouluja ja tylskennellyt vaativissaasiantutijatehtävissä ja toimarina. En työsketele enää, koska jätin nuo työt ja nyt työskentelen raksalla pienellä palkalla, mutta koen olevani huomattavasti onellisempi näin, kuten myös työkaverit ovat positiivisempia ja puhaltavat yhteiseen hiileen. Naisena on hienoa kokea kuuluvansa myös miesvaltaisen alan tylyhteisöön täysiverisenä jäsenenä. Koulutus ei kerro ihmisistä oikeastaan mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme